Zapisz się na newsletter i nie przegap
nowych wpisów dotyczących bezpieczeństwa!

Trybek kontratakuje!

66

Trybek – bohater TrybuAwaryjnego (który swoje oryginalne imię zawdzięcza Wam – czyli użytkownikom AVG i czytelnikom naszej strony), obchodzi dzisiaj małe święto.

Wystąpił w głównej roli w filmie reklamowym 🙂

Dzięki temu liczę, że grono użytkowników TrybuAwaryjnego jeszcze się powiększy, a tym samym my będziemy mieli możliwość udzielenia zdalnej pomocy komputerowej jeszcze większemu gronu internautów – od września ruszamy z kampanią reklamową zakrojoną na znacznie szerszą skalę.

Niżej możesz obejrzeć film, w którym znajdziesz Trybka:

A jeżeli coś się dzieje z komputerem – wiesz gdzie znaleźć ekspertów AVG 😉

Napisz koniecznie w komentarzu, jak Ci się podoba film.

Czy jest wszystko wyjaśnione jasno i przejrzyście? Czy taki film zachęciłby Cię do rejestracji i zadania pytania?

Czekam na opinie!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zapisz się na listę i nie przegap nowych ciekawostek, porad i konkursów!

Prowadzisz małą lub średnią firmę?

Pobierz Darmowy Ebook - Bezpieczna firma z AVG, który pomoże Ci zwiększyć bezpieczeństwo biznesu, zaoszczędzić czas oraz pieniądze.

Znajdziesz w nim ponad 30 konkretnych artykułów, dzięki którym dowiesz jak się jak szybko i łatwo, za pomocą darmowych narzędzi zadbać o takie rzeczy jak: polityka bezpiecznych haseł, backup cennych danych, blokowanie portów USB, korzystanie z pulpitu zdalnego, awaryjne odzyskiwanie danych... i wiele, wiele więcej!

Pobierz e-book teraz!

O Autorze

PR & Marketing Manager. Pasjonat wszelakich ewolucji, wynalazków i mutacji ochrzczonych mianem e-commerce. Z wykształcenia filolog. Miłośnik gier strategicznych i solidnej fantastyki. Uzależniony od systemu walki Krav Maga.

66 komentarzy

  1. Zdzisław Landowski on

    Bardzo fajny film, w prosty i czytelny sposób pokazuje jak sobie poradzić z ewentualnym problemem z komputerem. Myślę że tego typu poradniki to fajny pomysł, np poświęcone użyciu narzędzia PC Tune, dla osób, które zaczynają dopiero przygodę z komputerem.

  2. Bardzo przejrzysta reklama, dająca jasno do zrozumienia do czego służy tryb awaryjny jaki przedstawia bohater filmu Trybek. Myślę, że wielu skusi się na skorzystanie z pomocy Trybka po obejrzeniu tego filmiku.
    Dobra robota (Y) Pozdrawiam 🙂

  3. bardzo fajny i czytelny filmik jest podzielone na różne kategorie i jak trzeba się zalogować dobrze że jest pomoc naprawy java to są częste awarie i jeszcze jedno trzeba poprawić z łatwiejszym rejestracją bo miałem problemy żeby się zarejestrować ja bym jeszcze dodał system operacyjny np. xp

    • Jacku, a co i w którym momencie nie działało? Możesz doprecyzować? Bo to raczej nie kwestia systemu – jeżeli wyskakiwał jakiś problem, to miał on raczej związek z przeglądarką.

  4. Wszystkie bardzo ważne sprawy komputerowe zawsze ktoś za mnie wykonywał. Nadszedł w końcu czas aby się z nimi zaprzyjaźnić. Będę więc czasem zadawać jakieś pytania w stylu „blondynki” wobec czego liczę na wyrozumiałość. Trybek zadziałał na mnie zachęcająco.
    Pozdrawiam

  5. Na pierwszy rzut oka wygląda to całkiem nieźle; Jednak chciałbym to widzieć w przypadku jakiegoś błędu lub problemu bo jednak bez tego nie można ocenić. Na razie miałem przerwę w korzystaniu z AVG dlatego muszę się do tego przekonać :).

  6. Podoba mi się filmik ale mam sugestie. Zróbcie apke taka na androida i na inne systemy mobilne. Jak padnie komp to jak ktoś zada wam pytanie. Jedynie z telefonu

  7. Tadeusz Chlabicz on

    wygląda na dobry pomysł, ale zawsze mam obawy że jakieś korekty czy „naprawy” wprowadzają mi zmiany w systemie na któe nie mam wpływu nie będąc programistą

    • Czasem niestety ingerencja jest konieczna, bo maszyny, jak to maszyny lubią płatać nam figle 🙂 Dodam od siebie, że Arek, który pomaga Wam na Trybie jest naprawdę wysokiej klasy specjalistą i żadne nie są mu straszne 🙂

  8. Prosto, przystępnie, jasno. Bardzo dobry szybki wybór zadawania pytań jest to wygodne dla użytkownika. Pokazany szczegółowo cały proces zadawania pytań i udzielania odpowiedzi.

  9. film jest super – wytłumaczone i ukazane szczegółowo nawet dla zielonych ,bez zbędnych głupot jasno tłumaczy ,co jak i dlaczego.. i to mi się podoba 🙂

  10. filmik komunikatywny
    oby niepotrzebny
    ale dobrze pamiętać, że taka opcja istnieje
    pozdrawiam
    roman
    ps
    po co adres e mail? naprawdę nie widzicie go?

  11. W filmiku przedstawione treści są jasne i przejrzyste. Dzięki temu każdy nawet najmniej zaawansowany użytkownik będzie mógł rozwiązać problem ze swoim sprzętem. Myślę że taki filmik jak ten zachęcił by mnie do zarejestrowania się na stronie i zadania pytania ekspertowi AVG.

  12. Jasny, prosty, czytelny, krótki, zrozumiały dla każdego – to istotne. I przyjemny w odbiorze, co też przyciąga 🙂 Powodzenia!

  13. Ciekawy filmik, w razie konieczności, wiadomo gdzie mozna odnaleźć pomoc. Super za takie działanie, życzę powodzenia w Dalszym Pomaganiu w wielu zagadkach, które prędzej czy później się pojawiać. Mam Nadzieje, że Dacie rade odnaleźć „klucz” pod wszystkie nasze zagadki. Serdecznie Pozdrawiam 🙂 🙂 🙂

  14. Przytoczę opinię Janusza: cytuję „JANUSZ on 16 SIERPNIA 2015 16:21
    Świetny, krótki, skondensowany materiał ukazujący możliwość skorzystania z ewentualnej pomocy. „.
    Zgadzam się z nią całkowicie.
    Mam jednak jedną uwagę. Część wyświetlanych informacji zmienia się zbyt szybko. Dla Osoby zaawansowane w kontaktach z komputerem złapią to szybko. Gorzej będzie z mniej obytymi z komputerem i osobami ze słabszym wzrokiem. Ja obejrzałem film kilka razy, aby wszystko przeczytać, a nie jestem nowicjuszem. Dwa razy wolniej i będzie ok. Pozdrawiam.

    • Jerzy – dziękuję za tę bardzo cenną uwagę. Przy tworzeniu kolejnych filmów i prezentacji zdecydowanie weźmiemy to pod uwagę – napisy będą wyświetlać się dłużej, tak, żeby każdy zdążył przeczytać.

  15. Witam!
    Potwierdzam, że narracja jest nieco za szybka, obrazki, szczególnie te pokazujące screeny z zadanymi już pytaniami migają ekspresowo przed oczami. Dla obytych w temacie, no problem, natomiast dla nowicjuszy tempo zbyt szybkie. Jeszcze uwaga odnośnie strony: zapytaj.trybawaryjny.pl wydaje się zbyt długie. Może nazwa powinna być skrócona maksymalnie – np. zta.pl; zta.info lub podobnie. Nowicjusze mają mniejszą szansę na popełnienie błędu przy wpisywaniu adresu. Zapewne mają już stres z powodu jakiegoś problemu z komputerem, więc ręce nieco się trzęsą i o literówkę łatwo. Błąd, brak strony i kolejne nerwy…
    Co do jasności przekazu, czytelności – nie mam zastrzeżeń.
    Pozdrawiam cały zespół AVG!

  16. Filmik ok, bardzo kkarowny. Tylko muzyczka nie pasuje, zbyt dzieci na. Sam kontent bardzo jasno i logicznie podany. Świetny pomysł ten Trybik! Dziękuję:)

  17. Filmik jest bardzo prosto zrobiony i to jest w nim pozytywne. Każdy potencjalny użytkownik, będzie wiedział o co chodzi i w jaki sposób można skorzystać z pomocy. Po za tym, cieszę się , że powstała taka strona, bo czasami ciężko samemu sobie poradzić z problemami dotyczącymi naszych komputerów. Gratuluję pomysłu. Pozdrawiam serdecznie.

Skomentuj

Podobał Ci się ten tekst? Dołącz do nas na Facebooku i nie przegap NOWYCH artykułów!
Polub AVG na Facebooku