Najpopularniejsze
    Czy jest sposób na wyzerowanie Windowsa

    Jak sformatować/przywrócić Windows 10?

    Nowy konkurs AVG - weź udział teraz

    Wybierz imię dla ludka-ninja! Wiosenny konkurs AVG!

    Nowy konkurs AVG

    Pomóż nam wybrać koszulkę dla Trybu i zgarnij NOWE gadżety AVG!

    Facebook YouTube
    TrybAwaryjny.plTrybAwaryjny.pl
    • Strona główna
    • Tu zacznij
    • Porady
      • Dla domu
      • Dla firmy
      • Dla szkoły
      • Android
      • Windows
      • Przydatne programy
        • Komputer
        • Mobilne
    • Ciekawostki
    • AVG
      • Strona AVG w Polsce
      • AVG krok po kroku
      • Blog AVG
      • Informacje prasowe
      • Napisali o AVG
      • Promocje
      • Programy
        • Dla domu
        • Dla małej firmy
        • Dla biznesu
      • Forum
    • AVAST
    • Kontakt i współpraca
    Facebook YouTube
    TrybAwaryjny.plTrybAwaryjny.pl
    Strona główna»AVG»Blog AVG»Pomoc techniczna AVG i Avast – zgłaszanie problemu
    Blog AVG

    Pomoc techniczna AVG i Avast – zgłaszanie problemu

    47 komentarzyPrzeczytasz w 5 minut
    AVG nie działa? Zgłoś problem do naszej pomocy technicznej.
    Zgłaszanie problemów do pomocy technicznej AVG.

    U większości z nas program antywirusowy od początku do końca trwania licencji działa bez zarzutu.

    Jednak jeśli zdarzy się, że Twój komputer odmówi współpracy z programem AVG lub Avast, nie musisz panikować.

    Wystarczy, że napiszesz do naszego działu pomocy technicznej AVG lub Avast. Nasi pracownicy postarają się zaradzić wszystkim kłopotom.

    Jak zgłosić problem pomocy technicznej AVG i AVAST?

    Żeby jednak przyspieszyć i ułatwić ich pracę, dobrze będzie w wiadomości przekazać następujące informacje:

    Spis Treści
    Zwiń
    Rozwiń

    Sprawdź nasze darmowe poradniki i programy

    • Encyklopedia Bezpieczeństwa AVG

      PRAKTYCZNY PORADNIK DLA CIEBIE

      Darmowy poradnik przygotowany przez ekspertów AVG dla osób, które słabo znają się na komputerach. Zawiera podpowiedzi, rady, wskazówki zwiększające Twoje bezpieczeństwo.

      Zapisz się

    • AVG TuneUp

      PRZYSPIESZENIE KOMPUTERA I SMARTFONU

      Currently, the best program on the market to optimize, manage, free up space and speed up the work of a computer and Android smartphone . [emergency mode] UNLIMITED POSITIONS

      Sprawdź

    • AVG Internet Security

      ZAAWANSOWANA OCHRONA ANTYWIRUSOWA

      Dedykowany dla ochrony domu lub małej firmy. Chroni przed wszystkimi rodzajami zagrożeń, wirusami, dodatkowo zawiera ochronę bankowości online, płatności elektronicznych. DWA PROGRAM DODATKOWO GRATIS

      Sprawdź

    • Bezpieczna firma z AVG

      E-BOOK DLA PRZEDSIĘBIORCÓW

      Darmowy e-book przygotowany specjalnie dla właścicieli małych i średnich firm zawierający praktyczne porady dotyczące bezpieczeństwa w internecie Twojego businessu.

      Zapisz się

    Jak opisać problem z działaniem programu?

    Przygotuj e-mail według poniższego schematu, wiadomość powinna zawierać każdy z poniższych podpunktów: 

    1. Jaki program posiadasz?

    Opisz dokładnie pełną nazwę programu – samo stwierdzenie, że jest to antywirus nie wystarczy. Doprecyzuj, czy chodzi o wersję:

    • AVG Internet Security, AVG TuneUp, AVG Free, AVG AntiVirus dla Android itd…
    • Avast Internet Security, Avast Free, Avast Premier, Avast Ultimate, Avast CleanUp Premium itd…

    Tutaj znajdziesz listę wszystkich programów AVG dla domu i małej firmy. Tutaj znajdziesz listę programów Avast dla domu.

    2. Jaki numer licencji wprowadziłeś do programu?

    Najłatwiej jest sprawdzić numer na certyfikacie. Możesz też łatwo sprawdzić go na koncie MyAccount dla licencji z serii Unlimited i Ultimate lub w przypadku pozostałych produktów w programie AVG w Moje AVG -> Moja subskrypcja

     

    W przypadku licencji Avast, możesz to sprawdzić na koncie MyAvast, lub w programie Avast w Menu -> Moje licencje

    3. Na czym dokładnie polega problem i co działo się przed jego wystąpieniem?

    Opisz wszystko jak najdokładniej. Staraj się unikać stwierdzeń typu: „Mam problem. Wyskoczył komunikat o błędzie.”

    Jeśli nie dodasz tutaj szczegółowych informacji, nasi technicy nie będą w stanie domyślić się przyczyn problemu. A bez tego nie uda się im zaproponować rozwiązania problemu.

    Koniecznie dołącz zrzuty ekranu!

    Powyższe elementy powinny znaleźć w każdym nowym zgłoszeniu do pomocy technicznej.

    Kolejne elementy zgłoszenia różnić się będą w zależności od rodzaju problemu.

    Najczęściej spotykamy się z następującymi kłopotami:

    • Program nie chce się zainstalować
    • Jeden lub więcej składników programu jest nieaktywny (pojawia się komunikat „Komputer nie jest w pełni chroniony”)
    • Niedawno kupiony program zgłasza, że licencja kończy się za mniej, niż 30 dni
    • AVG lub Avast blokuje program, który nie powinien być blokowany
    • Program ma problem z usunięciem zagrożenia

    Poniżej opiszę, jakie informacje powinieneś umieścić w mailach, dotyczących każdej z tych sytuacji.

    Program nie chce się zainstalować

    Zazwyczaj w wyniku nieudanej instalacji, pojawia się okno z komunikatem o błędzie. Wykonaj więc następujące czynności:

    1. Skopiuj i wklej do wiadomości numer błędu, jaki wyświetla się w oknie.
    2. Kliknij na Zapisz dziennik w lewym dolnym rogu okna z komunikatem o błędzie, następnie zapisz plik o rozszerzeniu .cab i załącz do wiadomości. UWAGA! Jeśli plik ma powyżej 5 MB, wyślij go za pośrednictwem tego formularza, a w wiadomości napisz, że wysłałeś plik na serwer i zamieść jego nazwę.

    Jeden lub więcej składników programu jest nieaktywny

    Spróbuj wykonać najpierw następujące czynności:

    • Wejdź do programu i spróbuj włączyć nieaktywny składnik ręcznie:

    • Uruchom komputer ponownie.

    Jeśli mimo wykonania tych czynności program nadal będzie miał nieaktywne składniki, napisz, co już zrobiłeś samodzielnie.

    Przyspieszy to znacznie dalsze kroki 🙂

    Program zgłasza, że licencja kończy się za mniej, niż 30 dni

    Prawie na pewno wprowadziłeś do programu numer handlowy (sprzedaży), a nie numer licencji. W takim przypadku:

    1. Sprawdź, czy zarejestrowałeś otrzymany numer na naszej stronie, i zapisałeś pełny numer licencji.
      1. Jeśli nie zarejestrowałeś – wejdź na www.avg.pl/rejestracja i zarejestruj swój program, a następnie przejdź do ostatniego punktu.
      2. Jeśli zarejestrowałeś numer, ale go sobie nie zapisałeś, wejdź na tą stronę, a następnie wprowadź adres email, na który rejestrowałeś licencję i przepisz kod z obrazka. Po chwili dostaniesz na maila wszystkie numery licencji, zarejestrowane na ten adres email.
      3. Jeśli masz numer licencji, przejdź od razu do ostatniego puntu 🙂
    2. W programie wejdź w Moje AVG -> Moja subskrypcja i wprowadź pełny numer licencji:

    Jeśli mimo wykonania tych czynności program nadal będzie zgłaszał komunikat o upływającej wkrótce licencji, napisz, co już zrobiłeś samodzielnie. Przyspieszy to znacznie dalsze kroki 🙂

    AVG lub Avast blokuje program, który nie powinien być blokowany

    • AVG:

    Wejdź w Menu -> Ustawienia -> Komponenty -> Osłona plików -> Dostosuj -> Wyjątki i dodaj folder programu do wyjątków skanowania:

    Jeśli problem dotyczy programu lub urządzenia działającego w sieci wejdź w Menu -> Ustawienia -> Pełna ochrona -> Ulepszona zapora -> i zmień wszystkie profile sieciowe publiczne na prywatne.

    • Avast:

    Wejdź w Menu -> Ustawienia -> Ogólne -> Wyjątki i dodaj folder programu do wyjątków skanowania:

    Jeśli problem dotyczy programu lub urządzenia działającego w sieci wejdź w Menu -> Ustawienia -> Ochrona -> Zapora ogniowa -> i zmień wszystkie profile sieciowe publiczne na prywatne.

    Jeśli mimo wykonania tych czynności AVG nadal będzie blokował wskazany program, wykonaj następujące czynności:

    1. Wyślij do nas na serwer blokowany plik, a w mailu zamieść informację o jego nazwie.
    2. Zaczekaj na wyniki analizy kodu przesłanego pliku.

    Program ma problem z usunięciem zagrożenia

    1. Wyślij do nas na serwer blokowany plik, a w mailu zamieść informację o jego nazwie.
    2. Zaczekaj na wyniki analizy kodu przesłanego pliku.

    I ostatnia ważna informacja.

    Czasem, jeśli sprawa wymaga szczegółowej analizy, nasz dział pomocy technicznej przesyła dane do laboratorium AVG. W takich przypadkach trzeba poczekać kilka dni na wyniki analizy i propozycję rozwiązania problemu, jaki u Ciebie wystąpił.

    Musisz uzbroić się w cierpliwość i pamiętać, że dzięki dokładnej analizie będziemy mogli zaproponować Ci rozwiązanie dopasowane dokładnie do potrzeb Twojego komputera.

    ___

    Artykuł powstał dzięki CORE – polskiemu dystrybutorowi antywirusów AVAST i AVG. Sprawdź dobry antywirus AVG Internet Security. Idealny jeżeli potrzebujesz profesjonalnej ochrony domowego komputera.
    antywirus avg logo

     

     

    Oceń artykuł
    [Głosów: 7 Średnia: 2.1]

    Podobał Ci się ten artykuł?

    Zapisz się na listę i nie przegap nowych ciekawostek, porad i konkursów!

    Prowadzisz małą lub średnią firmę?

    Pobierz Darmowy Ebook - Bezpieczna firma z AVG, który pomoże Ci zwiększyć bezpieczeństwo biznesu, zaoszczędzić czas oraz pieniądze.

    Znajdziesz w nim ponad 30 konkretnych artykułów, dzięki którym dowiesz jak się jak szybko i łatwo, za pomocą darmowych narzędzi zadbać o takie rzeczy jak: polityka bezpiecznych haseł, backup cennych danych, blokowanie portów USB, korzystanie z pulpitu zdalnego, awaryjne odzyskiwanie danych... i wiele, wiele więcej!

    Pobierz e-book teraz!

    Antywirus AVG avg.pl licencja nie działa pomoc techniczna problemy
    Udostępnij. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Arkadiusz Stanoszek

      Subscribe
      Powiadom o
      guest
      guest
      47 komentarzy
      najstarszy
      najnowszy oceniany
      Inline Feedbacks
      View all comments
      Marcin Kowalkowski
      Marcin Kowalkowski
      4 lat temu

      witam. a jak odblokować aplikację pod androidem?

      0
      Odpowiedz
      Piotr
      Piotr
      4 lat temu

      Posiadam płatną subskrybcje AVG anty wirus i protection pro na Androida. Nie mogę w stacjonarnym komputerze skonfigurować anty theft?!

      0
      Odpowiedz
      Arkadiusz Zakrzewski
      Admin
      Arkadiusz Zakrzewski
      4 lat temu
      Reply to  Piotr

      Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale wersja AntiVirus na komputerach nie ma składnika AntiTheft.
      Jeśli masz wątpliwości co do cech programu albo konfiguracji pisz proszę na pomoc@avg.pl

      0
      Odpowiedz
      Beata
      Beata
      4 lat temu

      Podałam formę płatności do której nie mam dostępu ( durna baba), jak ją zmienić na przelew? Pomóżcie proszę, bo nie ogarniam tego :(. Czy ja zawsze muszę coś sknocić 🙁

      0
      Odpowiedz
      Emilia Skiba
      Emilia Skiba
      4 lat temu
      Reply to  Beata

      Dzień dobry,
      proszę o kontakt z naszym biurem https://www.avg.pl/kontakt
      Chętnie pomożemy 🙂

      0
      Odpowiedz
      Ireneusz
      Ireneusz
      4 lat temu

      Do dnia dzisiejszego nic nie zrobili technicy w sprawie blokowania przez avg programu ELISOFT Firma 2018 przy wysyłaniu em@ili zgłaszałem ten problem i mnie olali

      0
      Odpowiedz
      Emilia Skiba
      Emilia Skiba
      4 lat temu
      Reply to  Ireneusz

      Dzień dobry,
      25.06.2018 otrzymał Pan z naszej strony odpowiedź, jak poradzić sobie z problemem. Jako że nie otrzymaliśmy informacji zwrotnej, że sprawa nie jest załatwiona, założyliśmy, że wszystko Panu działa w porządku. Proszę wykonać instrukcję ze wspomnianego maila, a jeśli problem będzie nadal występował, proszę o ponowny kontakt z naszym działem pomocy technicznej.

      0
      Odpowiedz
      Janek
      Janek
      4 lat temu

      Komponent „Ochrona poczty email” blokuję połączenie z serwerem Thunderbirda.

      0
      Odpowiedz
      Emilia Skiba
      Emilia Skiba
      4 lat temu
      Reply to  Janek

      Dzień dobry,
      proszę o kontakt z działem pomocy: https://www.avg.pl/pomoc-techniczna

      0
      Odpowiedz
      KRZYSZTOF
      KRZYSZTOF
      3 lat temu

      Jak usunąć subskrypcję AVG INTERNET SECURITY?

      0
      Odpowiedz
      Tomasz Wasiewicz
      Tomasz Wasiewicz
      3 lat temu
      Reply to  KRZYSZTOF

      Bardzo proszę, tutaj znajdzie Pan wszystkie potrzebne informacje.
      https://trybawaryjny.pl/anulowanie-subskrypcji-avg/

      0
      Odpowiedz
      Marek
      Marek
      3 lat temu

      AVG Ultimate licencja do użytku domowego, bez limitu stanowisk.
      Po odnowieniu subskrypcji brak ikony AVG Zen, która wcześniej była. Nie mogę dodać innych użytkowników.

      0
      Odpowiedz
      Tomasz Wasiewicz
      Tomasz Wasiewicz
      3 lat temu
      Reply to  Marek

      Proszę użyć AVG Remover, odinstalować AVG i zainstalować ponownie.
      https://www.avg.com/pl-pl/avg-remover

      https://www.avg.pl/pobierz

      0
      Odpowiedz
      jarek
      jarek
      3 lat temu

      osłona przed rootkitami jest wyłączona, co robić

      0
      Odpowiedz
      Tomasz Wasiewicz
      Tomasz Wasiewicz
      3 lat temu
      Reply to  jarek

      A którego programu dotyczy pytanie – AVG czy Avast?

      0
      Odpowiedz
      Jarek
      Jarek
      3 lat temu
      Reply to  Tomasz Wasiewicz

      AVG – Internet Security, windows 10 home, problem wydaję się usunięty, działo się to przed aktualizacją systemu windows już drugi raz. Wcześniej zapomniałem jak to ominąłem – może tak samo. W programie było zaznaczone wykrywanie rootkitów – ustawienia, jednak na stronie głownej AVG wywalał że osłona nie jest włączona (napraw nie działało) – zrobiłem w końcu tak – wyłączyłem wszystkie osłony (wcześniej odciąłem neta) i włączyłęm i teraz już żadnego błędu nie ma.

      0
      Odpowiedz
      Tomasz Wasiewicz
      Tomasz Wasiewicz
      3 lat temu
      Reply to  Jarek

      Rozumiem, dziękuję. Cieszę się, że udało się usunąć problem. Mam też nadzieje, że Pana opis przyda się innym.

      0
      Odpowiedz
      Jarek
      Jarek
      2 lat temu

      Witam,
      AIS, Windows 10, wersja AIS 20.2.3116 (kompilacja 20.2.5130.0)
      na głównej stronie program wyrzuca informacje że zapora jest wyłączona – po kliknięciu napraw, pojawia się informacja że zapora jest niedostępna. Dzieje się to po tym jak przeprowadziłem aktualizacje AVG. Głębiej w ustawieniach zapora jest jakby włączona ale znowu nie można wybrać opcji: np włącz automatyczne skanowanie portów – nie można włączyć – więc chyba nie wszytsko jest ok i błąd ze strony głownej jest chyba poważny. Pytanie co robić ?

      0
      Odpowiedz
      Tomasz Wasiewicz
      Tomasz Wasiewicz
      2 lat temu
      Reply to  Jarek

      Dzień dobry,

      Zacząłbym od usunięcia obecnej wersji AVG za pomocą tego narzędzia:
      https://www.avg.com/pl-pl/avg-remover

      Następnie proszę zainstalować AVG od zera. Jeśli to nie rozwiązuje problemu, należy skorzystać z poniższego link.a Może Pan przekleić wiadomość z pańskiego komentarza do formularza.
      https://www.avg.pl/pomoc-techniczna

      0
      Odpowiedz
      Jarek
      Jarek
      2 lat temu
      Reply to  Tomasz Wasiewicz

      odinstalowałem samą zaporę – jako moduł w programie instalacyjnym AVG (AIS), po czym powtórnie ją zainstalowałem – pomogło!, wygląda na to że ta ważna aktualizacja AVG nie doinstalowała mi zapory, lub coś w Windowsie przerwało

      0
      Odpowiedz
      Tomasz Wasiewicz
      Tomasz Wasiewicz
      2 lat temu
      Reply to  Jarek

      Najważniejsze, że ostatecznie się udało.

      0
      Odpowiedz
      Adrian
      Adrian
      2 lat temu

      Witam, po wpisaniu numeru licencji wyskakuje komunikat o prośbie połączania się z internetem lecz komputer jest z nim połączony. W czym tkwi problem?

      0
      Odpowiedz
      Tomasz Wasiewicz
      Tomasz Wasiewicz
      2 lat temu
      Reply to  Adrian

      Czy możliwe jest, że zablokował Pan dostęp AVG do Internetu za pomocą Windows Defender? Warto to sprawdzić. Jeśli dalej nie będzie działać, proszę skorzystać z tego linku jeśli to AVG:
      https://www.avg.pl/pomoc-techniczna

      Lub Avast:
      https://avtrade.pl/formularz-pomoc-techniczna

      0
      Odpowiedz
      Piotr
      Piotr
      2 lat temu

      Wykupiłem Avast Premium Security. Mam status transakcji: zrealizowana (28-11-2020) a nie otrzymałem żadnej informacji i nadal mam Avast Free.

      0
      Odpowiedz
      Tomasz Wasiewicz
      Tomasz Wasiewicz
      2 lat temu
      Reply to  Piotr

      Dzień dobry,

      Proszę przesłać mi numer zamówienia na adres t.wasiewicz@core.com.pl

      Postaram się pomóc.

      0
      Odpowiedz
      Adrian
      Adrian
      2 lat temu

      Witam. Zainstalowałem AVG Ultimate. Miał być na wiele urządzeń ale nie mogę ich dodać. Dlaczego?

      0
      Odpowiedz
      Tomasz Wasiewicz
      Tomasz Wasiewicz
      2 lat temu
      Reply to  Adrian

      Każde urządzenie zostaje automatycznie dodane w chwili, gdy się Pan na nim zaloguje tym samym kontem Ultimate. Gdy raz Pan to zrobi, będzie Pan miał do nich dostęp z panelu zarządzania sprzętem.

      0
      Odpowiedz
      Jacek
      Jacek
      2 lat temu

      AVG blokuje wejście na stronę panelu logowania, narzędzia które używam:
      https://portal.uptime360.net/
      (nie ma podstaw, nie ma tam zagrożeń)

      Nie blokuje natomiast jego strony głównej:
      https://uptime360.net/

      Nie wiem, gdzie to zgłosić do AVG?

      Zagrożenia raczej nie może być, zresztą inne antywirusy tego nie zgłaszają,
      co można sprawdzić np.
      https://www.virustotal.com/gui/url/8451359464a1ab3bdc901549ad01b55b8c935fb1555d234828c34020eca31335/detection

      Zrzut ekranu:
      comment image

      0
      Odpowiedz
      Tomasz Wasiewicz
      Tomasz Wasiewicz
      2 lat temu
      Reply to  Jacek

      Dziękuję za zgłoszenie, przesyłam to do techników. Wrócę z odpowiedzią jak tylko sam ją otrzymam.

      0
      Odpowiedz
      Tomasz Wasiewicz
      Tomasz Wasiewicz
      2 lat temu
      Reply to  Jacek

      Aby więcej się to nie pojawiało, należy dodać stronę do białej listy. Proszę zobaczyć poniższy zrzut ekranu.
      https://imgur.com/a/z0x3Yqu

      0
      Odpowiedz
      Jacek
      Jacek
      2 lat temu
      Reply to  Tomasz Wasiewicz

      Bardzo dziękuję za interwencję w AVG.

      Chciałbym być pewny odpowiedzi
      i informacji dlaczego AVG uznał tą stronę za zagrożenie.

      0
      Odpowiedz
      Tomasz Wasiewicz
      Tomasz Wasiewicz
      2 lat temu
      Reply to  Jacek

      AntiTrack nie uznał jej za zagrożenie. Program ma zadanie blokować próby śledzenia i monitorowania aktywności (przykładowo tracking cookie, statystyki). Ta strona to robi, a zatem program zwrócił na to uwagę. Podsumowując spełnił swoje zadanie, zwraca uwagę użytkownika na to, że jakaś strona rejestruje coś na temat jego aktywności. Jak już Pan wie, ma Pan możliwość kompletnego zignorowania tego działania.

      0
      Odpowiedz
      Jacek
      Jacek
      2 lat temu
      Reply to  Tomasz Wasiewicz

      Co jednak zrobić, aby tego komunikatu nie zgłaszał?
      Bo podobne problemy mają też inni …i są zdezorientowani.

      Czy można to gdzieś zgłosić do AVG?
      Czy mają jakiś formularz, do zgłaszania takich „false positive„?

      PS
      Dla normalnego człowieka, gdy antywirus zgłasza jakieś podejrzenie naturalnym jest że coś musi być.
      Ja bym na miejscu pracownika firmy nie klikał w podejrzany link, jeśli coś by zgłosiło, że jest nie tak …

      0
      Odpowiedz
      Tomasz Wasiewicz
      Tomasz Wasiewicz
      2 lat temu
      Reply to  Jacek

      Celem tego narzędzia jest zgłaszanie takich przypadków. Właśnie po to się je aktywuje, żeby ostrzegało. Te komunikaty mają sprawić, że zastanowi się Pan dwa razy zanim wejdzie. Na tym polega bezpieczeństwo. Tak jak wspominałem, można dodać stronę do białej listy. Każdy sam o niej decyduje, nie ma więc globalnego katalogu takich zdarzeń. Coś co dla Pana jest bezpieczne, dla kogoś innego może nie być. Należy czytać komunikaty. Co zgłasza, dlaczego zgłasza. Po to uruchamia się to narzędzie, żeby zgłaszało przypadki. Kiedy zgłosi można samemu zadecydować co dalej z tym zrobić. Pana zachowanie z ostatniego zdania jest pożądane. Lepiej czegoś złego… Czytaj więcej »

      0
      Odpowiedz
      Jacek
      Jacek
      2 lat temu
      Reply to  Tomasz Wasiewicz

      Tylko, że na stronie: https://portal.uptime360.net/ nic nie ma co można uznać za wirusa, zagrożenie (można sprawdzić w kodzie strony www).

      A jednak pojawia się ten komunikat i blokada, a wcześniej tego nie było.

      AVG-Uptime360-net-zrzut-ekranu-2021-02-04_16-41-44.png
      0
      Odpowiedz
      Jacek
      Jacek
      2 lat temu
      Reply to  Jacek

      Taka lista musi być po stronie AVG/Avast …

      Zrobiłem inny test ze stroną https://portal.uptime360.net/:

      • Na zupełnie innym komputerze
      • Z innym antywirusem Avast
      • na którym nie była uruchamiana strona

      I efekt, komunikat jest identyczny jak na wcześniej zgłaszanym AVG

      (zrzut ekranu)

      Avast-Uptime360-net-zrzut-ekranu-2021-02-04.png
      0
      Odpowiedz
      Tomasz Wasiewicz
      Tomasz Wasiewicz
      2 lat temu
      Reply to  Jacek

      Dziękuję bardzo za komentarze. Strona ze względu na swoje zachowanie – podejrzenie o phishing, malware – została zdjęta z listy bezpiecznych stron. Procesem tym zawiaduje Google, ale inne podmioty też mają swój głos. Ta strona jest niebezpieczna dla użytkowników i o tym Avast i AVG informują. Dodanie tej strony do takiego repozytorium bezpiecznych stron przez Avast/AVG mogłoby narazić innych użytkowników na niebezpieczeństwo i to one wzięłyby na siebie ciężar odpowiedzialności za to. Także nie mogę się z Panem zgodzić. Jeśli Pan uważa, że ta strona jest dla Pana bezpieczna, to proszę dodać ją do swojej białej listy.

      0
      Odpowiedz
      Andrzej
      Andrzej
      1 rok temu

      Dzień dobry

      Co może być powodem wyłączenia „monitorowana zachowań ” w AVG Antywirus ?

      Komunikat treści ” Monitorowanie zachowań jest wyłączone ”

      co robić w tym przypadku

      Na prawym dole był komunikat – a obok niego przycisk „włącz ” którego użyłem ale czy dobrze zrobiłem ?

      0
      Odpowiedz
      Tomasz Wasiewicz
      Tomasz Wasiewicz
      1 rok temu
      Reply to  Andrzej

      Mógł Pan przypadkiem kliknąć w komunikacie o jakimś wydarzeniu, żeby wyłączyć monitorowanie. Włączając je ponownie postąpił Pan jak najbardziej ok.

      0
      Odpowiedz
      Andrzej
      Andrzej
      1 rok temu
      Reply to  Tomasz Wasiewicz

      Dzień dobry

      Sytuacja wystąpiła w momencie gdy w przeglądarkę wpisałem gmail – nastąpiło otwarcie głównego panelu AVG z komunikatem o tresci ” Monitorowanie zachowań jest wyłączone ” więc niczego przypadkiem nie wyłączyłem .
      nacisnąłem przycisk „włącz” ale nie jestem pewny czy nie było również przycisku ” napraw to”
      i dlatego mam wątpliwości czy dobrze zrobiłem
      Na kafelku komputer było napisane brak ochrony na czerwono , wchodząc w kafelek komputer – monitoring ostrzegał przed złymi aplikacjami w kolorze czerwonym
      kafelek pliki , strony www i poczta były zielone

      0
      Odpowiedz
      Tomasz Wasiewicz
      Tomasz Wasiewicz
      1 rok temu
      Reply to  Andrzej

      Rozumiem, jak sytuacja teraz wygląda? Czy wszystko działa bez uwag? Jeśli tak, to nie martwiłbym się tamtą sytuacją.

      0
      Odpowiedz
      Renata
      Renata
      9 miesięcy temu

      Gdzie zgłosić pobranie opłaty mimo rezygnacji z subskrypcji?
      Darmowy program na 60 dni, opłata pobrana z konta przed upływem 30 dni

      0
      Odpowiedz
      Arkadiusz Zakrzewski
      Admin
      Arkadiusz Zakrzewski
      9 miesięcy temu
      Reply to  Renata

      Cześć,

      Jak zawsze w przypadku subskrypcji automatycznych ze sklepu producenta https://support.avg.com/RefundForm?l=en

      0
      Odpowiedz
      Przemko
      Przemko
      3 miesięcy temu

      Nie chce mi się włączyć opcja „ochrona haseł”. Win10pro AVG Internet Security

      0
      Odpowiedz
      Arkadiusz Zakrzewski
      Admin
      Arkadiusz Zakrzewski
      3 miesięcy temu
      Reply to  Przemko

      Cześć,
      Ten składnik został wycofany przez producenta. Z listy aplikacji wybierz AVG > Modyfikuj. Odznacz Password protection i kontynuuj, składnik zostanie odinstalowany z pakietu.
      Normalnie usuwał się on w ramach niedawnej aktualizacji, ale u niektórych użytkowników ta zmiana się nie powiodła i składnik zgłasza błędny status.

      0
      Odpowiedz
      Roman
      Roman
      22 dni temu

      posiadam program AVG Internet Sekurity i AVG TuneUP od dok@mojosoft.com.pl ,roczna subskrypcja 80 zł . Programy psuja mi w laptopie sterowniki i cały czas mam komunikaty ,kup ,kup na nowo jeszcze raz 149 zł i juszce raz 200 zł i tak w kółko . Moje pytanie jest kim wy jesteście złodziejami proszę szczerze odpowiedzieć

      0
      Odpowiedz
      Arkadiusz Zakrzewski
      Admin
      Arkadiusz Zakrzewski
      22 dni temu
      Reply to  Roman

      Cześć,
      Programy niczego nie psują, po prostu oferują wypróbowanie i ewentualnie zakup dodatkowej aplikacji AVG Driver Updater. Jeśli nie chcesz tych powiadomień widzieć to w Internet Security przejdź do Menu > Ustawienia prywatności i wyłącz obie zgody w sekcji Oferty.

      0
      Odpowiedz
      Najnowsze komentarze
      • Arkadiusz Zakrzewski Cześć,Przekazałem kolegom z działu sprzedaży aby sprawdzili czy dostali Pańskie zgłoszen...Pomoc techniczna dla użytkowników darmowych wersji antywirusów – AVG FREE i AVAST FREE
      • Pawel Witam serdecznie napisałem meila którego Pan polecił do biuro@avg.pl tydzień temu po jakim...Pomoc techniczna dla użytkowników darmowych wersji antywirusów – AVG FREE i AVAST FREE
      • Arkadiusz Zakrzewski Cześć,Z opisu możnaby wnioskować, że cała funkcja Ułatwienia dostępu nie działa prawidło...Pomoc techniczna dla użytkowników darmowych wersji antywirusów – AVG FREE i AVAST FREE
      • Sebastian Witam, na androidzie w zakładce "Ułatwienia dostępu" mam informację że ta funkcja nie dzia...Pomoc techniczna dla użytkowników darmowych wersji antywirusów – AVG FREE i AVAST FREE
      • Pawel Dziekuje za informację napisałem maila podałem tylko zdiecie firmy która mi pobrala pieni...Pomoc techniczna dla użytkowników darmowych wersji antywirusów – AVG FREE i AVAST FREE
      Skuteczny Antywirus
      Encyklopedia Bezpieczeństwa
      Odbierz darmowe porady od AVG
      O nas

      TrybAwaryjny.pl to strona stworzona specjalnie dla użytkowników antywirusa AVG. Oprócz szeregu porad i artykułów dotyczących bezpieczeństwa, znajdziecie tutaj wszystko to co jest związane z programami AVG w Polsce. Możecie również zadać pytania dotyczące bezpieczeństwa komputerów ekspertom pomocy technicznej AVG.

      Znajdź nas na FB
      Facebook YouTube
      • Polityka prywatności
      • Regulamin
      © 2023 Trybawaryjny.pl

      Wypełnił powyższe pole i naciśnij Enter żeby wyszukać. Naciśnij Esc żeby anulować.

      wpDiscuz