Close Menu
TrybAwaryjny.pl
    Najpopularniejsze
    Czy jest sposób na wyzerowanie Windowsa

    Jak sformatować/przywrócić Windows 10?

    23 marca 2016
    Nowy konkurs AVG - weź udział teraz

    Wybierz imię dla ludka-ninja! Wiosenny konkurs AVG!

    22 maja 2015
    Nowy konkurs AVG

    Pomóż nam wybrać koszulkę dla Trybu i zgarnij NOWE gadżety AVG!

    11 września 2015
    Facebook YouTube
    TrybAwaryjny.plTrybAwaryjny.pl
    • Strona główna
    • Tu zacznij
    • Kategorie
      • Dla domu
      • Dla firmy
      • Dla szkoły
      • Polecane
      • Praca
      • Komputer
      • Mobilne
      • Aplikacje online
      • Technologia
      • Cyberbezpieczeństwo
      • Hosting
      • Ciekawostki
      • Bezpieczne dzieci
      • Promocje i okazje
    • Rankingi i opinie
    • Cyberbezpieczeństwo
      • Antywirusy
        • Produkty Norton
        • Produkty Avast
        • Produkty AVG
      • Artykuły
        • Wszystkie
        • Norton
        • Avast
        • AVG
        • CCleaner
      • Informacje prasowe
      • Forum
      • Współpraca
    • Kontakt i współpraca
    Facebook YouTube
    TrybAwaryjny.pl
    Home»Cyberbezpieczeństwo»Antywirusy»AVG»Anulowanie automatycznego odnawiania subskrypcji AVG
    AVG

    Anulowanie automatycznego odnawiania subskrypcji AVG

    18 marca 201835 komentarzy3 Mins ReadUpdated:29 września 2020
    Jak anulować subskrypcję AVG?
    Jak anulować subskrypcję AVG, by nie pobierała więcej pieniędzy?

    W poniższym tekście pokażemy, jak anulować automatyczne odnawianie subskrypcji dla AVG. Domyślnie funkcja jest włączona. Jeśli nie jesteśmy pewni, czy chcemy mieć pewność ciągłości ochrony warto ją dezaktywować. Co ważne, niezależnie od tego, kiedy dokonamy wyłączenia AVG będzie nas chronić do końca opłaconego czasu. Pieniądze pobierane są przez centralę AVG w Czechach i polski oddział firmy nie bierze udziału w tym procesie. Dlatego przygotowaliśmy ten poradnik, by każdy z naszych użytkowników mógł zadecydować o chęci automatycznego odnawiania subskrypcji.

    Anulowanie subskrypcji AVG – film-instrukcja

    Ważne informacje

    Anulowania automatycznego odnawiania subskrypcji AVG należy dokonać co najmniej na 16 dni przed upływem ważności licencji. Po tym czasie przysługuje możliwość wnioskowania o zwrot kosztów. Można jej dokonać korzystając z pomocy AVG. Udajemy się pod ten adres. Wybieramy jaki produkt chcemy zwrócić. Jaki jest powód zwrotu oraz czy nie upłynęło jeszcze 30 dni od kiedy pobrane zostały środki.

    Formularz zwrotu AVG
    Podajemy powody prośby o zwrot środków oraz jaki produkt został zakupiony.

    Następnie podajemy swoje dane, koniecznie te, które posłużyły do przedłużenia licencji. Wszystkie wymagane dane odnośnie samego produktu powinny przyjść wraz z mailem od AVG.

    Formularz zwrotu AVG
    Podajemy dane jakie posłużyły do niechcianego zakupu.

    Anulowanie subskrypcji za pomocą email

    1. Otwórzcie wiadomość email z licencją lub taką o temacie: „Zapewniamy Ci ochronę i aktualizowanie ceny subskrypcji”.
    2. W wiadomości odszukajcie link umożliwiający anulowanie subskrypcji. Następnie go kliknijcie.
    3. Jeśli otworzyła Ci się strona internetowa z prośbą o potwierdzenie to kliknijcie Tak.
    4. W przypadku sukcesu otrzymacie email o temacie „Wniosek o anulowanie subskrypcji AVG”.
    5. Otwórzcie wiadomości i kliknijcie link potwierdzenia.
    6. Jeśli została otwarta dodatkowa strona to na niej wybierzcie Anuluj subskrypcję, a następnie potwierdźcie.

    Anulowanie subskrypcji za pomocą konta AVG

    1. Odwiedźcie stronę logowania do konta AVG MyAccount:
      https://myaccount.avg.com/pl-pl/my-account-login
      I zalogujcie się za pomocą adresu email, jakim posługiwaliście się przy zakupie i hasłem. Jeśli nie pamiętacie hasła wybierzcie opcję Nie pamiętasz hasła?:

      Logowanie do konta AVG
      Logowanie do konta AVG.
    2. Na stronie konta AVG MyAccount kliknijcie Moje produkty.

      Wybieramy Moje produkty
      Wybieramy Moje produkty.
    3. Kliknijcie przycisk strzałki obok produktu.
    4. Wybierzcie opcję Anuluj subskrypcję.

      Klikamy anuluj subskrypcję
      Klikamy anuluj subskrypcję
    5. W nowo otwartym oknie kliknijcie opcję Anuluj subskrypcję.

      Potwierdzenie anulowanie subskrypcji AVG.
      Potwierdzenie anulowanie subskrypcji AVG.

    Masz pytania?

    Jeśli któryś z kroków okazał się nie do przejścia lub macie problemy z procesem anulowania, to koniecznie napiszcie nam o tym w komentarzach!

    ___

    Artykuł powstał dzięki CORE – polskiemu dystrybutorowi antywirusów AVAST i AVG. Wykorzystaj wielofunkcyjny antywirus AVG do pełnej ochrony Twojego komputera.

    antywirus avg logo

     

     

    Oceń artykuł
    [Głosów: 5 Średnia: 3.8]
    Previous ArticleAntywirus AVG to „Najwyżej oceniany produkt w 2017 roku”
    Next Article Raport o zagrożeniach 30.03, czyli o serwerach, które nie lubią kawy, wybuchu Vulcanu i kulturalnym ransomware, który wybrał się do teatru
    Subscribe
    Powiadom o
    guest
    guest
    35 komentarzy
    najstarszy
    najnowszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Maciej
    Maciej
    6 lat temu

    Witam,
    mam pytanie. Odnowiłem subskrypcję korzystając z karty płatniczej której ważność kończy się za miesiąc. Pieniądze zostały pobrane z konta, lecz na stronie AVG dostałem powiadomienie, że licencja nie zostanie przedłużona ze względu na krótki okres ważności karty płatniczej.
    Co mogę zrobić, by odzyskać pieniądze?

    0
    Odpowiedz
    Arkadiusz Zakrzewski
    Admin
    Arkadiusz Zakrzewski
    6 lat temu
    Reply to  Maciej

    Witaj,

    Pieniądze w takim przypadku powinny wrócić automatycznie w ciągu kilku dni, transakcja nie została zrealizowana więc zostanie anulowana.
    Dla pewności możesz jednak wypełnić formularz zwrotu kosztów, najwyżej dostaniesz odpowiedź, że zwrot został już zrealizowany i czekasz na jego powrót na konto 🙂
    Pozdrowienia!

    0
    Odpowiedz
    Maciej
    Maciej
    6 lat temu
    Reply to  Arkadiusz Zakrzewski

    Nie mogę wypełnić wniosku o zwrot, gdyż nie dostałem numeru licencji produktu :<
    edit: jednak mogę wypełnić wniosek.

    0
    Odpowiedz
    Beata
    Beata
    6 lat temu

    Witam, zaczęło mi pobierać z konta od piątku pieniądze, nie mam AVG, nie dostałam żadnego maila nie mogę nic anulować, nie wiem, co mam robić, codziennie mi pobierają z konta pieniądze, czy jest jakaś szansa na ich odzyskanie??

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    6 lat temu
    Reply to  Beata

    Pani Beato,

    Kto pobiera Pani pieniądze? Jak nazywa się „odbiorca”? Nie mamy licencji dziennej. Proszę mi napisać więcej.

    0
    Odpowiedz
    Beata
    Beata
    6 lat temu
    Reply to  Tomasz Wasiewicz

    Digital River Co Clare, codziennie mi pobierają, a nie mogę nic anulować skoro nie mam żadnej subsktypcji, żadnego maila nie dostałam, żadnego nr

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    6 lat temu
    Reply to  Beata

    Dziękuję. Ogólnie sytuacja wydaje się dziwna, bo jak wspominałem AVG nie pobiera pieniędzy dziennie. Proszę jednak postępować z następującymi krokami: Pobrane przez producenta środki może Pani odzyskać poprzez formularz zwrotu: https://support.avg.com/RefundForm?l=en Proszę go wypełnić wedle instrukcji poniżej: W pierwszym polu zaznacza Pani opcję: Request a refund (Windows and Multi-device products) w kolejnym: You were automatically billed for AVG w kolejnym zaznacza Pani kiedy zostało pobrane środki -pierwsze jeśli mniej niż 30 dni temu -drugie jeśli więcej niż 30 dni temu w pozostałych polach wypełnia Pani swoje dane kontaktowe: 1. Imię 2. Nazwisko 3. Adres email – kontaktowy 4. adres email… Czytaj więcej »

    0
    Odpowiedz
    Beata
    Beata
    6 lat temu
    Reply to  Tomasz Wasiewicz

    Niestety nie mogę wysłąć tego formularza, już wcześniej na niego trafiłam, ale koniecznie muszę podać nr licencji – a tego nie mam, no i powód – nie mogę wysłąć tego, co Pan napisał, ponieważ tam jest tylko lista niektórych komend, a nie to co chciałam. No i dalej stoje w miejscu

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Tomasz Wasiewicz
    6 lat temu
    Reply to  Beata

    Do tej pory wystarczało podać dowolne znaki w miejscu licencji i opisać sprawę. Jeśli woli Pani tego nie robić to proszę o kontakt na adres pomoc@avg.pl

    0
    Odpowiedz
    konrad
    konrad
    6 lat temu

    witam,
    a po licencji próbnej da się anulować zakup 1 licencji płatnej żeby nie płacić ?

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    6 lat temu
    Reply to  konrad

    Witam, Da się. Więcej informacji można znaleźć pod linkiem poniżej: http://www.avg.com/pl-pl/how-to-cancel-avg-subscription Pobrane przez producenta środki może Pan odzyskać poprzez formularz zwrotu: https://support.avg.com/RefundForm?l=en Proszę go wypełnić wedle instrukcji poniżej: W pierwszym polu zaznacza Pan opcję: Request a refund (Windows and Multi-device products) w kolejnym: You were automatically billed for AVG w kolejnym zaznacza Pani kiedy zostało pobrane środki -pierwsze jeśli mniej niż 30 dni temu -drugie jeśli więcej niż 30 dni temu w pozostałych polach wypełnia Pani swoje dane kontaktowe: 1. Imię 2. Nazwisko 3. Adres email – kontaktowy 4. adres email użyty przy zakupie (może być taki sam jak powyżej)… Czytaj więcej »

    0
    Odpowiedz
    Marek
    Marek
    5 lat temu

    Witam.
    Tak wygląda moja subskrypcja. Nie ma tam żadnego przycisku do jej anulowania.

    AVG Driver Updater
    Okres: 1 miesiąc
    Dostępne dla: 1 urządzenie
    Stan subskrypcji: Wygasa
    Wygasa: 11 czerwca 2019 (Pozostało 6 dni)
    Kod aktywacyjny: 58a4980f-4f4c-4d5a-aefd-ef4f15ee6a2d

    Co mam zrobić, by jej nie odnowiono i nie pobrano opłaty za następny okres użytkowania?

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    5 lat temu
    Reply to  Marek

    Zalogował się Pan do konta? I na liście subskrypcji brak jest anulowania? Może już Pan to zrobił wcześniej?

    0
    Odpowiedz
    Marek
    Marek
    5 lat temu
    Reply to  Tomasz Wasiewicz

    Tak, przy wcześniejszej próbie anulowania subskrypcji zerwało mi połączenie z internetem, a przy ponownej próbie już nie miałem możliwości anulowania. Teraz jednak znalazłem w spamie mail z informacją, że moja subskrypcja została anulowana. Przepraszam za fałszywy alarm.
    Pozdrawiam

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    5 lat temu
    Reply to  Marek

    Wszystko jasne. Najważniejsze, że koniec pozytywny! Pozdrawiam 🙂

    0
    Odpowiedz
    Adam
    Adam
    5 lat temu

    Hej. Moje pytanie dotyczy usługi AVG Tune Up. Włączyłem darmową 60 dniową wersję próbną 15 kwietnia 2019r. Dostałem informację o potwierdzeniu zakupu (który wtedy kosztował koło 9 zł a teraz 139) i zacząłem korzystać. Ostatnio dnia 5 czerwca dostałem informację o przedłużeniu subskrypcji. „Opłata za przyszły okres Twojej subskrypcji zostanie pobrana 12 czerwca 2019. Nasza obecna cena to 139 zł (z podatkiem VAT) (cena mogła ulec zmianie od czasu pierwotnego zakupu subskrypcji) i Twoja karta kredytowa lub debetowa (…) zostanie obciążona”. Pytanie dlaczego przed końcem darmowego okresu 15 czerwca ma zostać obciążona. Szukając rozwiązań zalogowałem się na konto avg. Tam… Czytaj więcej »

    0
    Odpowiedz
    Arkadiusz Zakrzewski
    Admin
    Arkadiusz Zakrzewski
    5 lat temu
    Reply to  Adam

    Witaj, Nie my jesteśmy operatorem płatności w przypadku automatycznych subskrypcji i nie mogę tego zweryfikować osobiście, ale jeśli zalogujesz się do swojego banku to sprawdź czy pieniądze zostały pobrane z Twojej karty. Jeśli tak to oczywiście od razu wypełnij formularz zwrotu (refund request) i za kilka dni odzyskasz pobraną kwotę na konto. Z tego co zacytowałeś, wynika jednak, że to powiadomienie o nadchodzącej płatności, która zostanie wykonana 12.06, przed czasem żeby przelew się prawidłowo zaksięgował i przypisał do zamówienia. 3 dni wcześniej są właśnie na ten czas formalności. No i na koniec – jeśli teraz anulowałeś subskrypcję, to płatność 12.06… Czytaj więcej »

    0
    Odpowiedz
    Ewa
    Ewa
    4 lat temu

    Witam, wpłaciłam pieniądze przelewem za subskrypcję AVG a nie dostałam kodu, gdzie mogę to zgłosić?

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lat temu
    Reply to  Ewa

    Dzień dobry,

    Kiedy dokonała Pani przelewu? Przelewy często potrafią iść do 3 dni roboczych.

    0
    Odpowiedz
    Marek
    Marek
    2 lat temu

    Witam, mam problem, ogromny problem, zarejestrowałem się na portalu randkowym, i wpisałem numer karty. Na okres próbny 1 dzień 4, 20, lecz mi od razu 2 treanzakcje poszly w 1 czasie, zorientowałem się, że coś jest nie tak i zablokowałem kartę, później poczytałem opinie i okazało się po głębszym doszukaniu, że to oszuści, codziennie przychodziły tranzakcje po kilkadziesiąt złotych które na szczęście ni pobrał, od razu usunąłem e mail. Chciałbym wiedzieć czy może zapukac do mnie windykator?

    0
    Odpowiedz
    Arkadiusz Zakrzewski
    Admin
    Arkadiusz Zakrzewski
    2 lat temu
    Reply to  Marek

    Cześć, niestety nie jestem w stanie tu nic doradzić, bo nie wiemy nawet jaki to portal, jakie są zasady korzystania z ich usług itp. Jeśli zablokowałeś kartę i dalsze transakcje nie są opłacane to był to bardzo dobry ruch, teraz proponuję zamknąć konto w tym serwisie. Jeśli jakiekolwiek wezwania od nich dostaniesz, to skonsultuj sprawę z radcą prawnym przede wszystkim.

    0
    Odpowiedz
    przemysław
    przemysław
    2 lat temu

    Witam, subskrypcję zakończyłem 9.11.2020 . Teraz dnia 11.01.2023 pobrano mi z konta 259zl nie wiem za co, nie mam żadnego maila, żadnej informacji, nigdzie nie mogę tego zgłosić ten sytuacji, bo wszędzie wymagają ode mnie kodów, nr zamówienia itp. Proszę o pomoc

    0
    Odpowiedz
    Arkadiusz Zakrzewski
    Admin
    Arkadiusz Zakrzewski
    2 lat temu
    Reply to  przemysław

    Cześć,
    Pisz w sprawie reklamacji na biuro@avg.pl koledzy z naszego działu sprzedaży spróbują pomóc 🙂

    0
    Odpowiedz
    Tomasz
    Tomasz
    2 lat temu

    Witam .Na moim kocie AVG nie ma informacji o subskrypcji .Jak anulować zamówienie 1102049684439 ? Pozdrawiam
    

    0
    Odpowiedz
    Arkadiusz Zakrzewski
    Admin
    Arkadiusz Zakrzewski
    2 lat temu
    Reply to  Tomasz

    Cześć,
    Pisz w sprawie reklamacji na biuro@avg.pl koledzy z naszego działu sprzedaży spróbują pomóc 🙂

    0
    Odpowiedz
    Szymon
    Szymon
    2 lat temu

    Witam, mam takie pytanie. Otóż skorzystałem z okresu próbnego AVG Premium oraz AVG TuneUp, okres ten wygasł mi 22 kwietnia tego roku, AVG automatycznie przedłużyło subskrypcję do wersji płatnej. Sytuacja jest taka, że z powodu braku środków na koncie opłaty nie zostały pobrane. Ja chciałem anulować te subskrypcje wcześniej, jednak w żaden sposób nie mogłem zalogować się do konta, linki do resetu hasła też nie działały. Dzisiaj przy kolejnej próbie jak gdyby nigdy nic zalogowałem się do konta bez problemu, ale niestety subskrypcji nie mogę już anulować. I teraz pytanie czy jest jakiś sposób aby zrezygnować z subskrypcji bez konieczności… Czytaj więcej »

    0
    Odpowiedz
    Arkadiusz Zakrzewski
    Admin
    Arkadiusz Zakrzewski
    2 lat temu
    Reply to  Szymon

    Cześć,

    W przypadku niepowodzenia automatycznego odnowienia subskrypcji, system podejmie jeszcze jedną próbę (zwykle następnego dnia) i jeśli ponownie nie udało się obciążyć karty aby odnowić subskrypcję to anuluje się ona automatycznie (niepowodzenie odnowienia). Dla pewności możesz zrobić zrzut ekranu z oknem swoich subskrpycji na koncie i podesłać mi na pomoc@avg.pl. Spojrzę i potwierdzę jaki dokładnie masz status subskrypcji i czy na pewno nie zostaniesz za nie obciążony.

    0
    Odpowiedz
    Wiesława
    Wiesława
    1 rok temu

    Mam problem z anulowaniem subskrybcji AVG która wygaśnie 7 października 2023 i dostałam wiadomość na pocztę że 2 września zostanie mi pobrana z konta kwotą 229 zł. W żaden sposób nie mogę sobie poradzić z jej anulowaniem

    0
    Odpowiedz
    Arkadiusz Zakrzewski
    Admin
    Arkadiusz Zakrzewski
    1 rok temu
    Reply to  Wiesława

    Zapraszam do kontaktu z biuro@avg.pl dział handlowy na pewno pomoże w anulowaniu.

    0
    Odpowiedz
    Wiesława
    Wiesława
    1 rok temu

    Mam problem z anulowaniem subskrybpcji :
    Internet Security
    Nr zamówienia: 1533486814439
    Data zamówienia 07-10-2022
    Data wygaśnięcia 07-10-2023
    Kwota płatności 229 zł
    Data odświeżenia 02-09-2023
    Takie namiary dostałam na swoją pocztę emailowa i w żaden sposób nie mogę tej subskrybcji anulować , a może nie daje sobie z tym rady . Dlatego proszę bardzo o pomoc w jej anulowaniu

    0
    Odpowiedz
    krzysiek
    krzysiek
    5 miesięcy temu

    Witam.
    Mam taki problem ze skorzystałem z darmowego AVG Tuneup i teraz subskrypcja się odnowiła i pobrało mi z konta pieniądze, chciałbym anulować subskrypcje lecz problem jest taki ze zapomniałem hasła do konta i nie mogę się nijak zalogować…. i czy jak zablokuje w banku przelew do avg że nie będą mi mogli pobrać pieniędzy to subskrypcja się automatycznie anuluje ?

    0
    Odpowiedz
    Arkadiusz Zakrzewski
    Admin
    Arkadiusz Zakrzewski
    5 miesięcy temu
    Reply to  krzysiek

    Cześć,
    Tak, w przypadku niepowodzenia płatności subskrypcja się anuluje automatycznie.

    0
    Odpowiedz
    Stanisław
    Stanisław
    4 miesięcy temu

    Witam. Tak wygląda moja subskrypcja wersja próbna. Nie ma tam żadnego przycisku do jej anulowania. Co mam zrobić, by jej nie odnowiono i nie pobrano opłaty za następny okres użytkowania? Termin ważności subskrypcji mija za 3 dn AVG Secure VPN (Wiele urządzeń)2 miesiące, 10 urządzeńOdnów i zaoszczędź 50% Ta subskrypcja nie zostanie automatycznie przedłużona. Aktualnie używana na: 1 urządzenie Kod aktywacyjny: WSJMQF-*****-****** Dostępne dla: Co zyskujesz dzięki produktowi AVG Secure VPNRzeczywistą prywatność, zabezpieczone połączenie i nieograniczony dostęp do ulubionych treści. Dowiedz się więcej Naprawdę prywatne korzystanie z Internetu.Łatwy sposób na ukrycie prawdziwego adresu IP.Zabezpieczone połączenie z każdą publiczną siecią Wi-Fi.Dostęp do… Czytaj więcej »

    0
    Odpowiedz
    Arkadiusz Zakrzewski
    Admin
    Arkadiusz Zakrzewski
    4 miesięcy temu
    Reply to  Stanisław

    Cześć,

    Wyciąłem Twój numer subskrypcji z komentarza.
    Natomiast co do samego problemu, masz w treści, którą wkleiłeś wyraźnie napisane „Ta subskrypcja nie zostanie automatycznie przedłużona.”
    Czyli ta licencja już ma wyłączone automatyczne odnawianie, nic więcej nie trzeba robić.

    0
    Odpowiedz
    Stanisław
    Stanisław
    4 miesięcy temu
    Reply to  Arkadiusz Zakrzewski

    Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź

    0
    Odpowiedz
    Najnowsze komentarze
    • Adam Niestety nic nie zastapi zdrowego rozsądku i sprawdzania podejrzanych rzeczy, sam dalem s...Bezpieczeństwo w sieci – nowe zagrożenia w Q4 2024
    • Adam Bardzo ciekawy artykuł a dzięki podpowiedziom z Waszego serwisu mam bardzo fajny inter...Kiedy warto inwestować w on-premise, a kiedy wybrać rozwiązania chmurowe? Sprawdzamy opłacalność serwerów
    • Arkadiusz Zakrzewski Witam, Niestety nie my (firma CORE, dystrybutor marki AVG, Avast i Norton w Polsce) jesteś...Pomoc techniczna dla użytkowników darmowych wersji antywirusów – AVG FREE i AVAST FREE
    • Nadia Napisałam już maila w tej sprawie, wypróbowałam opcję darmowego trialu i niestety cóż… no...Pomoc techniczna dla użytkowników darmowych wersji antywirusów – AVG FREE i AVAST FREE
    • Wojtek Interesujący temat, ciekawe ile firm w Polsce w ogóle ma świadomość, jakie koszty idą za t...Raport kosztów naruszeń bezpieczeństwa danych w 2024 r. i przegląd najważniejszych zagrożeń
    Włącz cyberbezpieczeństwo
    AVG Ultimate - Najbardziej zaawansowany antywirus
    Skuteczny Antywirus
    Encyklopedia Bezpieczeństwa AVG
    O nas

    TrybAwaryjny.pl tworzony jest przez doświadczonych ekspertów i pasjonatów. Porusza tematy około technologiczne, IT oraz cyfrowe. Tworzymy autorskie i darmowe artykuły, porady dla domu i firm, rankingi a także regularnie odpowiadamy na wszystkie pytania naszych czytelników. Jeśli masz problem z komputerem, tabletem czy telefonem lub chciałbyś zapytać o dowolny aspekt związany z siecią, nasi specjaliści udzielą Ci konkretnych odpowiedzi.

     

    Cyberbezpieczeństwo

    Pomagamy zrozumieć zagrożenia w Internecie oraz tłumaczymy jak bezpiecznie korzystać z telefonu, tabletu i komputera. Szeroko opisujemy cyberzagrożenia, na które są narażeni użytkownicy i wyjaśniamy jak skutecznie się przed nimi bronić. Posiadamy dedykowany dział, w którym poruszamy bezpieczeństwo dzieci oraz oferujemy rozwiązania antywirusowe dla domu, firm, szkół i placówek państwowych.

    Znajdź nas na FB
    Facebook YouTube
    • Polityka prywatności
    • Regulamin
    © 2025 Trybawaryjny.pl

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    wpDiscuz