W poniższym tekście pokażemy, jak anulować automatyczne odnawianie subskrypcji dla AVG. Domyślnie funkcja jest włączona. Jeśli nie jesteśmy pewni, czy chcemy mieć pewność ciągłości ochrony warto ją dezaktywować. Co ważne, niezależnie od tego, kiedy dokonamy wyłączenia AVG będzie nas chronić do końca opłaconego czasu. Pieniądze pobierane są przez centralę AVG w Czechach i polski oddział firmy nie bierze udziału w tym procesie. Dlatego przygotowaliśmy ten poradnik, by każdy z naszych użytkowników mógł zadecydować o chęci automatycznego odnawiania subskrypcji.
Anulowanie subskrypcji AVG – film-instrukcja
Ważne informacje
Anulowania automatycznego odnawiania subskrypcji AVG należy dokonać co najmniej na 16 dni przed upływem ważności licencji. Po tym czasie przysługuje możliwość wnioskowania o zwrot kosztów. Można jej dokonać korzystając z pomocy AVG. Udajemy się pod ten adres. Wybieramy jaki produkt chcemy zwrócić. Jaki jest powód zwrotu oraz czy nie upłynęło jeszcze 30 dni od kiedy pobrane zostały środki.
Następnie podajemy swoje dane, koniecznie te, które posłużyły do przedłużenia licencji. Wszystkie wymagane dane odnośnie samego produktu powinny przyjść wraz z mailem od AVG.
Anulowanie subskrypcji za pomocą email
- Otwórzcie wiadomość email z licencją lub taką o temacie: „Zapewniamy Ci ochronę i aktualizowanie ceny subskrypcji”.
- W wiadomości odszukajcie link umożliwiający anulowanie subskrypcji. Następnie go kliknijcie.
- Jeśli otworzyła Ci się strona internetowa z prośbą o potwierdzenie to kliknijcie Tak.
- W przypadku sukcesu otrzymacie email o temacie „Wniosek o anulowanie subskrypcji AVG”.
- Otwórzcie wiadomości i kliknijcie link potwierdzenia.
- Jeśli została otwarta dodatkowa strona to na niej wybierzcie Anuluj subskrypcję, a następnie potwierdźcie.
Anulowanie subskrypcji za pomocą konta AVG
- Odwiedźcie stronę logowania do konta AVG MyAccount:
https://myaccount.avg.com/pl-pl/my-account-login
I zalogujcie się za pomocą adresu email, jakim posługiwaliście się przy zakupie i hasłem. Jeśli nie pamiętacie hasła wybierzcie opcję Nie pamiętasz hasła?: - Na stronie konta AVG MyAccount kliknijcie Moje produkty.
- Kliknijcie przycisk strzałki obok produktu.
- Wybierzcie opcję Anuluj subskrypcję.
- W nowo otwartym oknie kliknijcie opcję Anuluj subskrypcję.
Masz pytania?
Jeśli któryś z kroków okazał się nie do przejścia lub macie problemy z procesem anulowania, to koniecznie napiszcie nam o tym w komentarzach!
___
Artykuł powstał dzięki CORE – polskiemu dystrybutorowi antywirusów AVAST i AVG. Wykorzystaj wielofunkcyjny antywirus AVG do pełnej ochrony Twojego komputera.
Witam,
mam pytanie. Odnowiłem subskrypcję korzystając z karty płatniczej której ważność kończy się za miesiąc. Pieniądze zostały pobrane z konta, lecz na stronie AVG dostałem powiadomienie, że licencja nie zostanie przedłużona ze względu na krótki okres ważności karty płatniczej.
Co mogę zrobić, by odzyskać pieniądze?
Witaj,
Pieniądze w takim przypadku powinny wrócić automatycznie w ciągu kilku dni, transakcja nie została zrealizowana więc zostanie anulowana.
Dla pewności możesz jednak wypełnić formularz zwrotu kosztów, najwyżej dostaniesz odpowiedź, że zwrot został już zrealizowany i czekasz na jego powrót na konto 🙂
Pozdrowienia!
Nie mogę wypełnić wniosku o zwrot, gdyż nie dostałem numeru licencji produktu :<
edit: jednak mogę wypełnić wniosek.
Witam, zaczęło mi pobierać z konta od piątku pieniądze, nie mam AVG, nie dostałam żadnego maila nie mogę nic anulować, nie wiem, co mam robić, codziennie mi pobierają z konta pieniądze, czy jest jakaś szansa na ich odzyskanie??
Pani Beato,
Kto pobiera Pani pieniądze? Jak nazywa się „odbiorca”? Nie mamy licencji dziennej. Proszę mi napisać więcej.
Digital River Co Clare, codziennie mi pobierają, a nie mogę nic anulować skoro nie mam żadnej subsktypcji, żadnego maila nie dostałam, żadnego nr
Dziękuję. Ogólnie sytuacja wydaje się dziwna, bo jak wspominałem AVG nie pobiera pieniędzy dziennie. Proszę jednak postępować z następującymi krokami: Pobrane przez producenta środki może Pani odzyskać poprzez formularz zwrotu: https://support.avg.com/RefundForm?l=en Proszę go wypełnić wedle instrukcji poniżej: W pierwszym polu zaznacza Pani opcję: Request a refund (Windows and Multi-device products) w kolejnym: You were automatically billed for AVG w kolejnym zaznacza Pani kiedy zostało pobrane środki -pierwsze jeśli mniej niż 30 dni temu -drugie jeśli więcej niż 30 dni temu w pozostałych polach wypełnia Pani swoje dane kontaktowe: 1. Imię 2. Nazwisko 3. Adres email – kontaktowy 4. adres email… Czytaj więcej »
Niestety nie mogę wysłąć tego formularza, już wcześniej na niego trafiłam, ale koniecznie muszę podać nr licencji – a tego nie mam, no i powód – nie mogę wysłąć tego, co Pan napisał, ponieważ tam jest tylko lista niektórych komend, a nie to co chciałam. No i dalej stoje w miejscu
Do tej pory wystarczało podać dowolne znaki w miejscu licencji i opisać sprawę. Jeśli woli Pani tego nie robić to proszę o kontakt na adres pomoc@avg.pl
witam,
a po licencji próbnej da się anulować zakup 1 licencji płatnej żeby nie płacić ?
Witam, Da się. Więcej informacji można znaleźć pod linkiem poniżej: http://www.avg.com/pl-pl/how-to-cancel-avg-subscription Pobrane przez producenta środki może Pan odzyskać poprzez formularz zwrotu: https://support.avg.com/RefundForm?l=en Proszę go wypełnić wedle instrukcji poniżej: W pierwszym polu zaznacza Pan opcję: Request a refund (Windows and Multi-device products) w kolejnym: You were automatically billed for AVG w kolejnym zaznacza Pani kiedy zostało pobrane środki -pierwsze jeśli mniej niż 30 dni temu -drugie jeśli więcej niż 30 dni temu w pozostałych polach wypełnia Pani swoje dane kontaktowe: 1. Imię 2. Nazwisko 3. Adres email – kontaktowy 4. adres email użyty przy zakupie (może być taki sam jak powyżej)… Czytaj więcej »
Witam.
Tak wygląda moja subskrypcja. Nie ma tam żadnego przycisku do jej anulowania.
AVG Driver Updater
Okres: 1 miesiąc
Dostępne dla: 1 urządzenie
Stan subskrypcji: Wygasa
Wygasa: 11 czerwca 2019 (Pozostało 6 dni)
Kod aktywacyjny: 58a4980f-4f4c-4d5a-aefd-ef4f15ee6a2d
Co mam zrobić, by jej nie odnowiono i nie pobrano opłaty za następny okres użytkowania?
Zalogował się Pan do konta? I na liście subskrypcji brak jest anulowania? Może już Pan to zrobił wcześniej?
Tak, przy wcześniejszej próbie anulowania subskrypcji zerwało mi połączenie z internetem, a przy ponownej próbie już nie miałem możliwości anulowania. Teraz jednak znalazłem w spamie mail z informacją, że moja subskrypcja została anulowana. Przepraszam za fałszywy alarm.
Pozdrawiam
Wszystko jasne. Najważniejsze, że koniec pozytywny! Pozdrawiam 🙂
Hej. Moje pytanie dotyczy usługi AVG Tune Up. Włączyłem darmową 60 dniową wersję próbną 15 kwietnia 2019r. Dostałem informację o potwierdzeniu zakupu (który wtedy kosztował koło 9 zł a teraz 139) i zacząłem korzystać. Ostatnio dnia 5 czerwca dostałem informację o przedłużeniu subskrypcji. „Opłata za przyszły okres Twojej subskrypcji zostanie pobrana 12 czerwca 2019. Nasza obecna cena to 139 zł (z podatkiem VAT) (cena mogła ulec zmianie od czasu pierwotnego zakupu subskrypcji) i Twoja karta kredytowa lub debetowa (…) zostanie obciążona”. Pytanie dlaczego przed końcem darmowego okresu 15 czerwca ma zostać obciążona. Szukając rozwiązań zalogowałem się na konto avg. Tam… Czytaj więcej »
Witaj, Nie my jesteśmy operatorem płatności w przypadku automatycznych subskrypcji i nie mogę tego zweryfikować osobiście, ale jeśli zalogujesz się do swojego banku to sprawdź czy pieniądze zostały pobrane z Twojej karty. Jeśli tak to oczywiście od razu wypełnij formularz zwrotu (refund request) i za kilka dni odzyskasz pobraną kwotę na konto. Z tego co zacytowałeś, wynika jednak, że to powiadomienie o nadchodzącej płatności, która zostanie wykonana 12.06, przed czasem żeby przelew się prawidłowo zaksięgował i przypisał do zamówienia. 3 dni wcześniej są właśnie na ten czas formalności. No i na koniec – jeśli teraz anulowałeś subskrypcję, to płatność 12.06… Czytaj więcej »
Witam, wpłaciłam pieniądze przelewem za subskrypcję AVG a nie dostałam kodu, gdzie mogę to zgłosić?
Dzień dobry,
Kiedy dokonała Pani przelewu? Przelewy często potrafią iść do 3 dni roboczych.
Witam, mam problem, ogromny problem, zarejestrowałem się na portalu randkowym, i wpisałem numer karty. Na okres próbny 1 dzień 4, 20, lecz mi od razu 2 treanzakcje poszly w 1 czasie, zorientowałem się, że coś jest nie tak i zablokowałem kartę, później poczytałem opinie i okazało się po głębszym doszukaniu, że to oszuści, codziennie przychodziły tranzakcje po kilkadziesiąt złotych które na szczęście ni pobrał, od razu usunąłem e mail. Chciałbym wiedzieć czy może zapukac do mnie windykator?
Cześć, niestety nie jestem w stanie tu nic doradzić, bo nie wiemy nawet jaki to portal, jakie są zasady korzystania z ich usług itp. Jeśli zablokowałeś kartę i dalsze transakcje nie są opłacane to był to bardzo dobry ruch, teraz proponuję zamknąć konto w tym serwisie. Jeśli jakiekolwiek wezwania od nich dostaniesz, to skonsultuj sprawę z radcą prawnym przede wszystkim.
Witam, subskrypcję zakończyłem 9.11.2020 . Teraz dnia 11.01.2023 pobrano mi z konta 259zl nie wiem za co, nie mam żadnego maila, żadnej informacji, nigdzie nie mogę tego zgłosić ten sytuacji, bo wszędzie wymagają ode mnie kodów, nr zamówienia itp. Proszę o pomoc
Cześć,
Pisz w sprawie reklamacji na biuro@avg.pl koledzy z naszego działu sprzedaży spróbują pomóc 🙂
Witam .Na moim kocie AVG nie ma informacji o subskrypcji .Jak anulować zamówienie 1102049684439 ? Pozdrawiam
Cześć,
Pisz w sprawie reklamacji na biuro@avg.pl koledzy z naszego działu sprzedaży spróbują pomóc 🙂
Witam, mam takie pytanie. Otóż skorzystałem z okresu próbnego AVG Premium oraz AVG TuneUp, okres ten wygasł mi 22 kwietnia tego roku, AVG automatycznie przedłużyło subskrypcję do wersji płatnej. Sytuacja jest taka, że z powodu braku środków na koncie opłaty nie zostały pobrane. Ja chciałem anulować te subskrypcje wcześniej, jednak w żaden sposób nie mogłem zalogować się do konta, linki do resetu hasła też nie działały. Dzisiaj przy kolejnej próbie jak gdyby nigdy nic zalogowałem się do konta bez problemu, ale niestety subskrypcji nie mogę już anulować. I teraz pytanie czy jest jakiś sposób aby zrezygnować z subskrypcji bez konieczności… Czytaj więcej »
Cześć,
W przypadku niepowodzenia automatycznego odnowienia subskrypcji, system podejmie jeszcze jedną próbę (zwykle następnego dnia) i jeśli ponownie nie udało się obciążyć karty aby odnowić subskrypcję to anuluje się ona automatycznie (niepowodzenie odnowienia). Dla pewności możesz zrobić zrzut ekranu z oknem swoich subskrpycji na koncie i podesłać mi na pomoc@avg.pl. Spojrzę i potwierdzę jaki dokładnie masz status subskrypcji i czy na pewno nie zostaniesz za nie obciążony.
Mam problem z anulowaniem subskrybcji AVG która wygaśnie 7 października 2023 i dostałam wiadomość na pocztę że 2 września zostanie mi pobrana z konta kwotą 229 zł. W żaden sposób nie mogę sobie poradzić z jej anulowaniem
Zapraszam do kontaktu z biuro@avg.pl dział handlowy na pewno pomoże w anulowaniu.
Mam problem z anulowaniem subskrybpcji :
Internet Security
Nr zamówienia: 1533486814439
Data zamówienia 07-10-2022
Data wygaśnięcia 07-10-2023
Kwota płatności 229 zł
Data odświeżenia 02-09-2023
Takie namiary dostałam na swoją pocztę emailowa i w żaden sposób nie mogę tej subskrybcji anulować , a może nie daje sobie z tym rady . Dlatego proszę bardzo o pomoc w jej anulowaniu
Witam.
Mam taki problem ze skorzystałem z darmowego AVG Tuneup i teraz subskrypcja się odnowiła i pobrało mi z konta pieniądze, chciałbym anulować subskrypcje lecz problem jest taki ze zapomniałem hasła do konta i nie mogę się nijak zalogować…. i czy jak zablokuje w banku przelew do avg że nie będą mi mogli pobrać pieniędzy to subskrypcja się automatycznie anuluje ?
Cześć,
Tak, w przypadku niepowodzenia płatności subskrypcja się anuluje automatycznie.
Witam. Tak wygląda moja subskrypcja wersja próbna. Nie ma tam żadnego przycisku do jej anulowania. Co mam zrobić, by jej nie odnowiono i nie pobrano opłaty za następny okres użytkowania? Termin ważności subskrypcji mija za 3 dn AVG Secure VPN (Wiele urządzeń)2 miesiące, 10 urządzeńOdnów i zaoszczędź 50% Ta subskrypcja nie zostanie automatycznie przedłużona. Aktualnie używana na: 1 urządzenie Kod aktywacyjny: WSJMQF-*****-****** Dostępne dla: Co zyskujesz dzięki produktowi AVG Secure VPNRzeczywistą prywatność, zabezpieczone połączenie i nieograniczony dostęp do ulubionych treści. Dowiedz się więcej Naprawdę prywatne korzystanie z Internetu.Łatwy sposób na ukrycie prawdziwego adresu IP.Zabezpieczone połączenie z każdą publiczną siecią Wi-Fi.Dostęp do… Czytaj więcej »
Cześć,
Wyciąłem Twój numer subskrypcji z komentarza.
Natomiast co do samego problemu, masz w treści, którą wkleiłeś wyraźnie napisane „Ta subskrypcja nie zostanie automatycznie przedłużona.”
Czyli ta licencja już ma wyłączone automatyczne odnawianie, nic więcej nie trzeba robić.
Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź