Jeżeli jesteś użytkownikiem darmowej wersji antywirusa AVAST lub AVG i masz pytanie do pomocy technicznej – doskonale trafiłeś. Na tej stronie możesz zadać pytania dotyczące funkcjonowania i problemów z programami. Odpowiedzi udzielą pracownicy polskiego dystrybutora oprogramowania AVG i AVAST.
Jak to działa?
Bardzo prosto. Jeżeli korzystasz z antywirusa AVG FREE lub AVAST FREE i potrzebujesz pomocy – zjedź na dół tego artykułu i dodaj komentarz. Do 2 dni roboczych udzielimy na niego wyczerpującej odpowiedzi.
Czy mogę uzyskać pomoc telefoniczną lub e-mailową?
Pomoc techniczna telefoniczna, e-mailowa lub poprzez pulpit zdalny świadczymy wyłącznie dla użytkowników wersji komercyjnych AVG i AVAST (dla domu i firmy). Natomiast, dzięki możliwości zadania pytania w komentarzu pod tym artykułem chcemy też dać możliwość poszukania rozwiązań dla użytkowników antywirusów darmowych.
Kto odpowiada na pytania?
Na pytania odpowiadają pracownicy pomocy technicznej firmy CORE (która jest również wydawcą niniejszej strony) – polskiego dystrybutora antywirusów AVG i AVAST.
Sprawdź najczęściej zadawane pytania:
Zanim przejdziesz dalej, zobacz czy pytanie nie pojawiło się już wcześniej – przejrzyj poniższą listę:
Czy darmowa wersja oprogramowania chroni przed wirusami tak samo dobrze jak płatna?
Dokładnie tak samo. Wszystkie wersje oprogramowania korzystają z tych samych silników do zwalczania wirusów, jak również czerpią z identycznych baz wirusów. Dzięki temu, także w AVG AntiVirus Free możemy cieszyć się z pełnej ochrony.
Czy w darmowej wersji moje pliki chronione są przed ransomware?
Tak, AVG AntiVirus Free posiada opcję zabezpieczania prywatnych folderów za pomocą dodatkowej warstwy ochrony przed ransomware.
Czy darmowa wersja broni mnie przed niebezpiecznymi linkami?
Tak, w ramach swojego działania AVG AntiVirus Free blokuje wszelkie podejrzanie i potencjalnie niebezpieczne linki. Nie zaszkodzi jednak odrobina własnego zdrowego rozsądku.
Czy w darmowej wersji muszę obawiać się o pobierane pliki i załączniki do poczty e-mail?
AVG AntiVirus Free wspiera nas w wykrywaniu zagrożenia ukrytego w ściąganych i załączonych plikach. Posiada dodatkowe zabezpieczenia chroniące nas przed tymi niewłaściwymi. Podobnie jednak jak z linkami, zdrowy rozsądek na pewno pomoże.
Czy darmowy program antywirusowy AVG dostępny jest wyłącznie na komputery typu PC?
Na szczęście nie, AVG AntiVirus dostępny jest na urządzeniach z Windows od wersji 7, macOS od wersji 10.10, Android od wersji 5.0 i iOS od wersji 10.3.
Czy mogę użytkować wersję darmową w języku polskim?
Jak najbardziej tak, wyjątkiem jest wersja na komputery z systemem macOS.
Czym różni się wersja darmowa od wersji trial?
Wersja trial za darmo daje dostęp do wszystkich funkcjonalności wersji płatnej przez określony czas. Po tym okresie, aby dalej korzystać z tych funkcji należy wykupić licencję. Porównanie wersji znajdziecie pod tym linkiem.
Czy darmowe oprogramowanie spowolni mój komputer?
Absolutnie nie, AVG AntiVirus Free nie powinien powodować żadnych spadków wydajności. W nomenklaturze IT, takie oprogramowaniem nazywamy lekkim.
Czy mogę przyspieszyć swój komputer przy pomocy darmowej wersji?
Do tego celu mamy osobne narzędzie AVG PC TuneUP. Nie mniej jednak, AVG AntiVirus Free posiada opcję wyszukania problemów z komputerem. Dzięki czemu w łatwy sposób dowiemy się czy jest ono nam potrzebne.
Skąd pewność, że darmowa wersja to dobry wybór?
Jak wspomnieliśmy w punkcie pierwszym tej listy, AVG AntiVirus Free pod żadnym względem nie ustępuje wersji płatnej, a oprogramowanie to co roku uznawane jest w niezależnych badaniach za jeden z najlepszych programów antywirusowych na rynku. W roku ubiegłym darmowa wersja otrzymała najlepszą ocenę w teście AV-Comparatives.
Mojego pytania nie ma iście, co dalej?
Bez obaw – zadaje je w komentarzu w tym artykule. Pracownicy polskiej pomocy technicznej dystrybutora AVG i AVAST postarają się jak najszybciej na nie odpowiedzieć.
27 listopada tego roku zgodnie z poleceniem przesłałem na konto Global Collect BV kwotę 55zł, podając nr. referencyjny ( 890725743449 ) który mi nadano – wpłata ta miała mi zagwarantować poszerzenie zabezpieczenia komputera !
Mijają prawie dwa tygodnie i nic
Skierowałem zapytanie do odpowiedniego działu.
Pana sprawa została przekazana do producenta. Będą się z Panem kontaktować bezpośrednio. Proszę także sprawdzać folder SPAM.
AVG nie odinstalowuje swojego oprogramowania do końca. mimo że od dawna oprogramowanie AVG mam odinstalowane i korzystam z konkurencyjnego oprogramowania, wciąż nękają mnie komunikaty że jestem narażony na ataki a moje IP jest widoczne mimo iż korzystam z tunelowania VPN od konkurencji i mój adres IP na pewno nie jest widoczny
Dzień dobry,
Jeśli tak się wydarzy, że coś zostało, to proszę skorzystać z tego narzędzia. Ono powinno odnaleźć każde oprogramowanie AVG i je usunąć.
https://www.avg.com/en-ww/avg-remover
Kilka dni temu zainstalowałam bezpłatna wersję Avast AntiTrack Premium, dzisiaj pojawił się komunikat: skontaktuj się z pomocą techniczną, Nie można wykryć ścieżki do pliku LOKALNEGO. Nie mozna otworzyć programu Avast.
Proszę odinstalować i zainstalować program od nowa. Możliwe, że któryś plik uległ uszkodzeniu przy innym procesie.
Witam,
Czuję się zmęczony ciągłym blokowaniem tłumaczenia stron wyszukanych w zywkłej wyszukiwarce Google’a. Na przykład szukam ALTENBURG SCHLOSS, po czym klikam w opcję tłumaczenia (z prawej) Schloss Altenburg (Thüringen) – Wikipedia
Przetłumacz tę stronę – Generuje się link.
Całośc się blokuje i dostaję komunikat : URL Blacklist…i informacja o sukcesie w zablokowaniu wirusa i propozycja przejścia do wersji płatnej..
NIe wierzę osobiście, że Google pozwoliłby na jakieś podpinanie wirusów w mechaniźmie automatycznego tłumaczenia..
Co więc wykrywa Wasz mechanizm ?? Żeby skorzystac z tłumacza musze Was po prostu wyłączyć na godzinę…
Dzień dobry,
Jako że jesteśmy tylko dystrybutorem przekażę tę informację do działu technicznego. Proszę tylko napisać, czy jest Pan użytkownikiem AVAST czy AVG?
AVAST
Dzień dobry,
Przeczytałem Pani wiadomości, na tę chwilę jednak nie umiem powiedzieć czemu u Pani nie działa to jak powinno. Przesłałem zapytanie do laboratorium Avast i czekam na odpowiedź.
Witam, używam AVG. Cały czas to samo.Szukam np. VERSAILLES, no i jak włączam tłumaczenie wyskakuje mi link http://www.translatetheweb.com/?ref=SERP&br=ro&mkt=pl-PL&dl=pl&lp=EN_PL&a=http%3a%2f%2fen.chateauversailles.fr%2f i komunikat zagrożenia,zablokowania itd.
Dzień dobry, Otrzymałem wiadomość z laboratorium AVG. Sugerują, że złośliwe oprogramowanie mogło się Panu podpiąć do przeglądarki i to ono powoduje detekcje. W naszych warunkach problemu nie udało odtworzyć. Dlatego proszę o wykonanie kliku testów. 1. Przetestować inną przeglądarkę, dowolną i połączyć się z tymi linkami. 2. Przetestować tryb prywatny w Firefox i również tutaj aktywować linki. 3. Sprawdzić swój DNS (albo ustawić na chwilę DNS Google 8.8.8.8). Jeśli w dowolnym z testów objawy nie występują to polecamy ustawić na stałe DNS publiczny (jest duże prawdopodobieństwo, że ustawił się Panu tak zwany spoof DNS, który błędnie przekierowuje zapytania) albo przywrócić… Czytaj więcej »
Zainstalowałam bezpłatną wersję próbną Avast AntiTrack Premium, nie minął jeszcze miesiąc ale nie mogę otworzyć programu. Za każdym razem kiedy próbuję otworzyć program pojawia się odinstalowanie programu a później znowu zainstalowanie od nowa i pojawia się strona startowa a za chwilę program się zamyka. Wiele razy program informował mnie że zablokował próbę hakerska jak działał. Co mam zrobić?
Wiele razy odinstalowywalam program i wgrywałam od nowa. Przez dwa i pół tygodnia program działał a wczoraj pojawił się komunikat żeby podać kod aktywacyjny jak przy zakupie programu. Okres próbny wynosi miesiąc, jeszcze nie minął.
Dzień dobry,
W tym przypadku należy skorzystać z programu Avastclear. Według techników, wygląda na to, że instalacja frameworka została uszkodzona. Niestety nie jest on usuwanym jeśli na komputerze zainstalowany jest jakikolwiek inny program z niego korzystający:
Aby usunąć instalację programu Avast należy skorzystać z narzędzia dostępnego na stronie:
https://www.avast.com/pl-pl/uninstall-utility
Instrukcja w języku polskim jest tam również dostępna.
Zainstalowałam Avast AntiTrack Premium, Avast Cleanup Premium, jest wykupiony Avast Premium Security. Nie mogę odinstalować Avast Premium Security, bo jest wykupiony abonament na rok. Avast Cleanup i AntiTrack odinstalowywalam i wgrywałam na nowo.
Może Pani odinstalować Avast Premium Security i zainstalować od nowa. Licencja jest przypisana do Pani konta.
Jest kilka programów które bardzo spowolnią komputer min: HD Audio Realtek, Microsoft One Drive Lenovo Center. Próbowałam je odinstalować ale byl komunikat że nie można go usunąć bo jest w innym programie lub że Avast je używa
HD Audio Realtek, to obsługa Pani karty dźwiękowej, także dobrze, że nie udało się odinstalować. One Drive jeśli Pani z niego nie korzysta, to poza faktem, że jego ikona pojawia się na pasku, to nie powinien nic zużywać. Lenovo Center to zestaw linków do programów, które dostała Pani wraz z kupnem laptopa. Żaden z tych wymienionych nie powinien obciążać komputera. Może Pani pokazać zrzut ekranu ze zużycia zasobów przez aplikacje?
Da się zakupić płatną wersje antywirusa bez rejestrowania się?
Nie, nie ma takiej możliwości.
Czy jeśli mam wersję darmowa to można sprawdzić lokalizację, gdyż mój laptop został skradziony na koncie Microsoftu widzę że jest włączany itd ale nie mogę go zlokalizować
Niestety lokalizacja dotyczy wyłącznie smartfonów. Z laptopem nie jesteśmy w stanie pomóc. Windows 10 ma taką funkcję, ale trzeba ją wcześniej włączyć, żeby działała.
Witam mam problem bo zamknąłem sobie po wybraniu przelewu bankowego okienko z nr referencyjnym i resztą danych
A próbował Pan przywrócić kartę?
nie było opcji przynajmniej z tego co patrzałem
Dzień dobry, jestem użytkownikiem wersji Avast Free Antivirus, zawsze sobie bardzo chwaliłam i nigdy nie narzekałam. Jednak teraz nie wiem czy mam się bać ? Od dwóch dni po włączeniu komputera gdy kieruję kursor na ikonkę Avasta na dolnej listwie ukazuje się napis na czerwonym tle – Nie jesteś chroniony!.
Wyłączam i po ponownym włączeniu – jest napis na zielonym tle – Jesteś chroniony. Jeśli mogę to bardzo proszę o jakąś informację dlaczego tak się dzieje.
Z góry dziękuję, pozdrawiam
Alicja
Dzień dobry,
Czy odczekała Pani chwilę po włączeniu komputera? Np. 10 minut? Żeby sprawdzić czy jednak jest zielona ikonka? Prawdopodobnie, to jest związane z tym, że w pierwszej chwili aktualizują się bazy wirusów. Powinno to zająć dosłownie chwilę. Nie jest też tak, że nie jest Pani chroniona, nawet w przypadku czerwonej ikonki. To tylko prosta informacja. Jeśli problem będzie się powtarzał i nawet po paru minutach od pierwszego włączenia będzie się pojawiał, to proszę odinstalować Avast przy użyciu tego narzędzia:
https://www.avast.com/pl-pl/uninstall-utility
A następnie proszę zainstalować raz jeszcze. Jeśli i to nie pomoże, proszę odpisać na komentarz. Zgłoszę to do techników.
witam.,nie moge anulowac subskrpcji .
Dzień dobry,
Czy może Pani napisać coś więcej? Gdzie leży problem?
W jakim celu program wymusza na mnie podanie nr karty i kodu bezpieczeństwa przy aktualizacji wersji bezpłatnej programu
W takim celu, że aktywował Pan płatną wersję programu. W tej chwili jest w wersji trial, ale jeśli się Panu spodoba, to automatycznie zostanie Panu pobrana kwota z karty.
Skoro aktywuję wersję free to znaczy że nie zamierzam kupować wersji pełnej programu i nie widzę potrzeby podawania danych umożliwiających automatyczne pobieranie kwot z mojego konta bez mojej zgody, a nawet gdybym aktywował wersję trial to decyzję o zakupie nie muszę podejmować przed sprawdzeniem czy mi się spodoba.
Wersja darmowa, nie wymaga podawania karty. Jeśli poproszono Pana o podanie danych, to znaczy, że aktywował Pan, któryś z płatnych modułów, najpewniej w wersji trial. Po to jest też wersja trial, żeby przetestował Pan funkcjonalność przed zakupem. Nie zostanie Pan obciążony za samo podanie danych.
a Pan udostępnia dostęp do swojego konta z możliwością obciążania gdy jeszcze nie podjął Pan decyzji o zakupie ?
Jeśli zależy mi na jakimś narzędziu, to tak. Właśnie wczoraj w ten sposób po okresie próbnym zakupiłem narzędzie HelpScout.
Czy nie widzi Pan różnicy między zakupem po okresie próbnym a udostępnianiem konta przed okresem próbnym ?
Jeśli ktoś zdecyduje się na zakup w trakcie lub na koniec okresu próbnego to wystarczy że udostępni konto po podjęciu decyzji o zakupie, a jeżeli nie zdecyduje się na zakup udostępnianie konta jest jest co najmniej zbędne i ryzykowne.
Panie Andrzeju, oczywiście, że widzę różnicę. Wspominam tylko, że takie praktyki są na całym świecie i że niestety możemy się na to zgodzić – podając dane lub nie, rezygnując z takiego rozwiązania.
Chcę anulować usługę AVG Secure VPN, którą włączyłem na próbę kilka dni temu. Jak to zrobić, skoro na moim koncie nie jest widoczna ta usługa, ani nie ma linku do jej anulowania
Dzień dobry,
Proszę udać się pod ten link. Tutaj powinien Pan znaleźć wszelkie odpowiedzi.
https://www.avg.pl/licencja
Korzystam z wersji próbnej programu AVG Antivirus Free. Co muszę zrobić, aby z niej zrezygnować? Albo co zrobić, by nie pobrano mi środków z konta? Co prawda nie mam założonego konta, ale nie do końca wiem jak definitywnie anulować subskrypcję Free.
Jeśli nie ma Pan konta i nie podawał Pan danych karty w żadnym momencie, to nie ma możliwości wypisania z systemu, w którym Pana dane nie istnieją.
Korzystam z Podstawowej wersji AVG. Kilka dni temu zaznaczyłam wybór wersji płatnej Tunel Up na oczyszczenie komputera ze śmieci,na kilka komputerów, z odroczeniem płatności o 2 miesiące ,podając moje dane i nr, karty.(było to okienko w wersji angielskiej z informacją o płatności w euro) Niestety nie otrzymałam kodu aktywującego ,a program antywirusowy nadal informuje ,ze mam tylko podstawową ochronę. Jaką więc mam gwarancję, że firma AVG nie pobierze ode mnie za 2 miesiące z konta pieniędzy ,skoro ,nie otrzymałam produktu, który zamówiłam ?
Dzień dobry,
Już sprawdzam jak to wygląda po naszej stronie.
Otrzymałem wiadomość, iż przypuszczamy, że środki zostaną pobrane. Natomiast pewności co do tego nie możemy mieć, gdyż nie jesteśmy tu stroną transakcji i nie mamy wglądu w zamówienia składane bezpośrednio u producenta. Proponowałbym zalogować się na swoje konto AVG – na stronie avg.com i sprawdzić tam status Pani subskrypcji.
Ewentualnie odsyłam do innych naszych poradników dla Klientów producenta
http://www.avg.pl/licencja
Dzień dobry, korzystam z darmowej wersji AVG i 22.03.2021 zaktualizowałam program do jego najnowszej wersji. Dzisiejszego dnia natomiast (24.03) po pobraniu programu Zoom Client for Meetings z oficjalnej strony internetowej, przy próbie instalacji antywirus pokazuje komunikat o zainfekowaniu pliku installer.exe idp.alexa.53. Pobierałam plik do instalacji Zoom dwukrotnie i dwukrotnie pojawiła się ta informacja. Zagrożenie zostało przeniesione do kwarantanny, ale jeżeli pobieram plik z oficjalnej, bezpiecznej strony, to czy możliwe jest, że problemem jest najnowsza wersja programu AVG? Program Zoom jest mi niezbędny i chciałabym jak najszybciej rozwiązać ten problem, gdyż w obecnej sytuacji obawiam się instalacji go.
Dzień dobry,
Proszę sprawdzić poniższy link, czy problem występuje.
https://zoom.us/client/latest/ZoomInstaller.exe
Dostałem też odpowiedź z laboratorium AVG, że DP.Alexa to legalne narzędzie, którego używają wystawcy oprogramowania do szyfrowania kodu w plikach aplikacji, żeby nie dało się ich podmienić ani dołożyć czegoś do nich. Czasem zdarza się, że AVG lub AVAST wykrywają to szyfrowanie przez heurystykę. Coś takiego miało miejsce w Pani przypadku. Proszę na czas ściągania i instalacji Zooma wyłączyć AVG, a potem włączyć go ponownie.
Bardzo dziękuję za pomoc, instalacja się udała i wszystko jest w porządku.
No to super, bardzo się cieszę.
Jak anulować darmową subskrypcje AVG TuneUp?
Zalogować się na swoje konto AVG – na stronie avg.com i anulować tam subskrypcję.
Dzień dobry. Pobrałem program avg free i postanowiłem skorzystać z darmowego okresu próbnego wersji premium. Lecz przy złożeniu zamówienia podałem zły email który nie istnieje czy nie posiadając konta na ten email ani nie aktywując subskrybcji będzie mi pobierać pieniądze z konta?
Dzień dobry, Jeśli aktywował Pan wersję próbną na 60 dni, kartą kredytową (za 0PLN) to obciąży Pana po upływie tego okresu normalnie, nie otrzyma Pan po prostu maili z potwierdzeniem tego obciążenia i podsumowania zakupu, bo pójdą na błędny adres. Proszę spisać błędny email (jak się Pan domyśla jaki to mógł być), poprawny email oraz kod subskrypcji , który znajdzie Pan w programie, w Menu > Moje subskrypcje > klik w AVG Internet Security. Stąd potrzebujemy 18 znakowy kod subskrypcji. Proszę te dane wysłać na biuro@avg.pl i tam już moje koleżanki i koledzy pomogą w aktualizacji emaila z błędnego na… Czytaj więcej »
Po tym gdy zorientowałem się ze pomyliłem się w e-mailu stworzyłem konto na poprawny email i na komputerze wyświetla mi się subskrybcja na poprawny email do której mam normalny dostęp i już ją anulowałem. Czy oznacza to że pod komputer może podlegać tylko jedna subskrybcja internet security i ta która zakupiłem za (0 PLN) wcześniej na błędny email to ta sama która posiadam na poprawny email?
Wyświetla mi się na komputerze że dostępna jest tylko jedna subskrybcja do której mam dostęp już normalnie przez poprawny email
Może nie tyle jedna subskrypcja, co jedno konto. Jeśli przelogował się Pan na poprawne, to i tak polecałbym się skontaktować z AVG, proszę im tylko napisać, że nie ma Pan dostępu do kodu subskrypcji, bo przelogował Pan się na konto z poprawnym adresem email.
Na jaki email mogę napisać takie zgłoszenie?
Tak jak napisałem w poprzednim komentarzu:
biuro@avg.pl
Dzień dobry. Jestem właścicielem strony. AVG blokuje tą stronę. Piszę że blokuje phishing. To jest błąd. Strona nie powoluje żadnych zagrożeń. Proszę wycofać stronę z czarnej listy.
Dzień dobry,
Strona nie jest na czarnej liście AVG. AVG każdorazowo sprawdza stronę i ostrzega lub nie użytkownika. Każdy użytkownik sam może dodać stronę na białą listę. Jeśli AVG zwraca taką informację, to poleciłbym sprawdzić wszystkie pluginy od niej. Może to coś zewnętrznego?
Witam, usunąłem pewne pliki za pomocą niszczarki AVG. Bardzo chciałbym je odzyskać. Czy jest taka możliwość?
Dzień dobry,
Niestety nie ma możliwości. Właśnie do tego służy niszczarka, żeby nie można ich było odzyskać.
5 maja tego roku zgodnie z poleceniem przesłałem na konto Global Collect BV kwotę 144zł, podając nr. referencyjny ( 890702019213 ) który mi nadano – wpłata ta miała mi zagwarantować poszerzenie zabezpieczenia komputera
Minęły dwa dni i niczego nie otrzymałem.
Dzień dobry panie Kamilu,
Dziękuję za komentarz. Przekażę to do odpowiedniego działu. Niestety, dopiero w poniedziałek najpewniej ktoś da znać. Będę Pana informował na bieżąco.
Dzień dobry,
Zamówienia składane i opłacane przez Global Collect to zamówienia, które są składane bezpośrednio u producenta, a nie u nas w firmie Core. Nia mamy do nich wglądu. Natomiast z doświadczenia wiemy, że ich realizacja trwa do 7 dni roboczych. Jeśli po tym czasie nie będzie miał Pan zamówienia proszę o ponowny kontakt.
Dzień dobry!
Korzystam od dawna z AVG w wersji FREE i od paru dni blokuje mi dostęp do jednej strony, radia internetowego. W innej przeglądarce również. Wyświetla okno z komunikatem, że zagrożenie zostało zneutralizowane, ale nie umożliwia dostępu do tej strony. Odinstalowanie i ponowne zainstalowanie AVG nic nie zmieniło. Na innym urządzeniu ta strona otwiera się normalnie. Przeskanowałem w pełni komputer, ale AVG nie znalazł zagrożenia. Czy można to zagrożenie, jakoś unieszkodliwić za pomocą AVG tak, by strona się otwierała?
Pozdrowienia
Dzień dobry,
Tak, można to zrobić korzystając z możliwości dodania strony do białej listy. Tutaj znajdzie Pan poradnik:
https://support.avg.com/SupportArticleView?l=pl&urlName=AVG-Threat-Lab-file-whitelist&supportType=home
Witam Państwa. Mam podstawowy problem. Czytając korespondencję poniżej, jestem utwierdzony w przekonaniu, że wszystko co jest tworzone w informatyce, to wiedza dla twórców, autorów oprogramowania. Wśród użytkowników są np. kowale, neurochirurdzy, a na pewno są ludzie, którzy śledzili rozwój informatyki od pierwszych publicznych news-ów. Nie każdy chłonie wszelką wiedzę, nie każdego informatyka interesuje. Odwrotnie, czy informatyk poradzi sobie w życiu, jak stanie się black out? Świat idzie co przodu, ale mnie każdy pędzi za nowościami owczym pędem. Warto wszelkie oprogramowania, instrukcje eksponować w bardziej przystępnych wersjach. Nie każdy dysponuje finansami, żeby korzystać z odpłatnej pomocy. A sugerowane słownictwo, poszczególne kroki… Czytaj więcej »
Dzień dobry Panie Sławku,
Staramy się mówić jak najprostszym językiem. Ideą całej strony było prezentowanie treści dla osób, które nie są specjalistami w dziedzinie IT. Czasem nie da się czegoś inaczej napisać, gdyż język polski nie przygotował odpowiedniego słowa lub jest na tyle niepopularne, że łatwiej użyć tego obcego pochodzenia. Jeśli znajdzie Pan jakikolwiek fragment artykułu, który nie do końca jest dla Pana zrozumiały ze względu na słownictwo, proszę napisać komentarz. Dołożymy wszelkich starań, żeby w odpowiedzi użyć innego języka.
Dzień dobry, zauważyłem dzisiaj błąd związany z dokonaniem płatności online w sklepie internetowym home-you.com. Przy próbie złożenia zamówienia, na samym końcu, jak chcę opłacić zamówienie, następuje próba przekierowania do portalu Blue Media i występuje błąd związany z brakiem zaufania do witryny, Wcześniej nie było żadnego problemu i przy włączonym Avast, normalnie dokonywałem zakupu. Jest to problem związany z Avast, ponieważ po wyłączeniu programu, wszystko działa poprawnie. Sytuacja jest zapewne globalna, więc proszę o weryfikację problemu.
Dziękuję bardzo za wiadomość, przekierowuję to do odpowiedniego działu.
Dostałem informację, że to fałszywy alarm, strony są bezpieczne, a błąd ustąpi w następnej aktualizacji baz sygnatur. Do tego czasu w razie potrzeby można chwilowo zatrzymywać ochronę programu AVG, aby skorzystać z problematycznych stron.
Dlaczego AVG AntyVirus blokuje mi karty (nie mogę pobrać zalaczników ani wiadomości przesylanych wetransferem… i zmusza mnie do kupowania ochrony … malo tego cały czas przesuwa datę pokazuja że zostalo 7 dni do kupienia.
Dostałem informację, że to fałszywy alarm, strony są bezpieczne, a błąd ustąpi w następnej aktualizacji baz sygnatur. Do tego czasu w razie potrzeby można chwilowo zatrzymywać ochronę programu AVG, aby skorzystać z problematycznych stron.
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z wejściem na stronę BlueMedia. Za pośrednictwem której mogę opłacić rachunki za telefon. Za każdym razem wyskakuje mi informacja że ta witryna jest nieosiągalna oraz że AVG zneutralizował zagrożenie związane z tą stroną (infekcja URL Malvertising). Co mam zrobić w związku z tym ?
Problem pojawia się nie tylko u Pana, analizujemy sprawę.
Dostałem informację, że to fałszywy alarm, strony są bezpieczne, a błąd ustąpi w następnej aktualizacji baz sygnatur. Do tego czasu w razie potrzeby można chwilowo zatrzymywać ochronę programu AVG, aby skorzystać z problematycznych stron.
Dzień dobry
Po wgraniu darmowej wersji o[oprogramowania blokowany są niektóre strony www z których wcześniej korzystałam bez problemu.
Odinstalowałam już aplikacje i ponownie zainstalowałam ale problem nadal występują.
Zagrożenie URL:Malvertising
Dziękujemy za zgłoszenie. Zauważyliśmy wzmożoną aktywność tego typu zachowania i badamy sprawę.
Dostałem informację, że to fałszywy alarm, strony są bezpieczne, a błąd ustąpi w następnej aktualizacji baz sygnatur. Do tego czasu w razie potrzeby można chwilowo zatrzymywać ochronę programu AVG, aby skorzystać z problematycznych stron.
Od kilku dni nie mogę otwierać linków przesyłanych mi przez wyszukiwarkę OLX i przesyłanych mi niektórych innych linków np z Dropbox. Otrzymuję w zamian informację, że zagrożenie URL:Malvertising
zostało zneutralizowane. Pocztę mam na tlenie.Dostałem informację, że to fałszywy alarm, strona jest bezpieczna, a błąd ustąpi po następnej aktualizacji baz sygnatur. Do tego czasu w razie potrzeby można chwilowo zatrzymywać ochronę programu AVG, aby skorzystać z problematycznych stron.
Witam, kilka dni temu przeglądałem jakąś stronkę plotkarską, choć nie sądzę aby akurat to miało znaczenie, ale po wyjściu z niej zobaczyłem na smartfonie ikonkę oka w powiadomieniach i tekst „wykryto poufną treść ” co to konkretnie znaczy? Mam podstawową ochronę AVG AntiVirus
Czy to było powiadomienie od AVG? Czy innej aplikacji?
Tak, to było od AVG, bo gdy nacisnąłem to powiadomienie to przeniosło mnie do miejsca w którym moglem kupić płatną subskrybcje i miałem powiadomienie, że mogę ukryć strony które przeglądam, myślę, że to było powiadomienie aby mnie nakłonić do kupna płatnej wersji AVG, choć nie wiem tego na pewno czy tak mogę to potraktować.
Dziękuję bardzo. Wszystko wskazuje na to, że była to reklama jednego z modułów AVG. Proszę następnym razem o zrzut ekranu i podesłanie.
Gdy nacisnąłem info o wykryciu poufnej treści pojawiło się coś takiego, (plik w załączeniu, i dalej kolejne info o tym jaką subskrybcję mogę wykupić i jakie są jej koszty
Dziękuję pięknie. To jednak reklama modułu z VPN. Może Pan to swobodnie pomijać.
Czy ta ikonka piorunka przy aktywnym avg secure vpn jest naturalnym znakiem, czy jakimś sygnałem błędu, lub nieaktywności vpn?
To symbol optymalnego serwera. Oznacza, że program wykrył, że ten serwer będzie szybki dla tego konkretnego połączenia.
18 września 2021r zgodnie z poleceniem przesłałem na konto Global Collect BV kwotę 56zł, podając nr. referencyjny, który mi nadano – wpłata ta była za roczną subkrybcję na jedno stanowisko na AVG tune Ap. Nie ma żadnej informacji
Dzień dobry,
Usunąłem numer referencyjny z opublikowanego komentarza. Sprawę przesłałem do kolegi, który zajmuje się płatnościami. Jak tylko będe miał informację, to się odezwę.
Dziękuję
Otrzymałem następującą wiadomość.
Płatność odbyła się bezpośrednio u producenta, przez co nie mamy wglądu w jej status. To co udało się ustalić, to to, że przelew był robiony w sobotę, więc zdecydowanie jeszcze nie dotarł. Dodatkowo, producent zastrzega sobie czas do 5 dni roboczych na realizację. Proszę się uzbroić w cierpliwości. Jeśli do następnego poniedziałku nic Pan nie otrzyma proszę o kontakt z biuro@core.com.pl – spróbujemy pomóc.
Dzień dobry, czy istnieje możliwość zainstalowania darmowej lub trialowej wersji AVG lub Avast na urządzeniu przenośnym, np. USB tak by można było program uruchomić na innym komputerze? W chwili instalacji nie mam możliwości wyboru folderu docelowego (jedynie dysk C).
Dzień dobry,
Żeby zmienić lokalizację należy wybrać przycisk Dostosuj i tam będzie taka opcja. Niestety nie wydaje mi się, aby instalacja na pendrivie pozwoliła program uruchomić na innym komputerze. Nie ma też wersji samodzielnej.
Witam, mam 2 sprawy, po pierwsze, wczoraj korzystałem z laptopa, smartfon był obok, gdy przestałem używać laptopa i wziąłem do ręki smartfon, odblokowałem i zobaczyłem ikonkę oczka u góry ekranu informującą, że wykryto poufną treść, co najważniejsze – mam wykupioną roczną subskrybcję AVG AntiVirus Ultimate, dodam, że miałem wtedy aktywną optymalną lokalizację avg secure vpn, czy takie powiadomienie bez korzystania z telefonu powinno mieć miejsce? Bo w tej chwili jestem zaskoczony tym. Druga sprawa – gdy mam włączone w smartfonie vpn z poziomu dodatku „avg secure vpn ” to w apce avg antivirus gdzie mogę przeskanować urządzenie mam informacje, że… Czytaj więcej »
Dzień dobry,
Jeśli chodzi o sprawę pierwszą, przypuszczam, że ma Pan włączone synchronizowanie danych w przeglądarce, co powoduje taki właśnie rezultat. Generalnie to nie jest nic, czym się trzeba przejmować, naturalny przebieg pracy zsynchronizowanych urządzeń.
Co do drugiego – to też naturalne, jedno wyklucza drugie, a którego VPNa Pan użyje nie ma znaczenia. W rezultacie uruchamia się i tak ta sama usługa więc może klikać tam, gdzie mu akurat wygodniej.
Czy w oparciu o Pana odpowiedź mogę przyjąć, że to ” wykryto poufną treść ” włącza się losowo, czy też obojętnie jaką stronę odwiedzę?
Ani jedno, ani drugie. To włącza się wtedy, kiedy przeglądając internet trafi Pan na taką stronę. Po prostu komunikat przychodzi na telefon.
„Na taką stronę” tj. taką którą mam włączoną na obu urządzeniach?
Dokładnie tak.
Witam,
Jak można usunąć z bazy wirusów stronę która była zawirusowana ,jest obecnie wyczyszczona – a avg cały czas ją wykrywa jako stronę z malware ?
Dzień dobry,
Należy dodać stronę do białej listy.
Menu > Ustawienia > Wyjątki > Dodaj wyjątek
I tam należy wkleić adres WWW.
https://imgur.com/a/F03Por7
6 października zrobiłem subskrybcję na Avast Premium Security dla systemu Windows. Chcę ją anulować ale nie mam takiej możliwości. Na moim koncie jest odnotowana subskrypcja, kod aktywacyjny, identyfikator zamówienia: #xxxxx ale nie ma przycisku aby ją anulować. Kręcę się w kółko czytając różne podpowiedzi na stronie Avasta ale tam nie można się przebić. Wygląda na to, że jest to zrobione celowo, aby klient się poddał i w swoim czasie zapłacił ponieważ podał dane do swojego konta w banku. Na moje nieszczęście maile od avasta z mojej skrzynki pocztowej z działu spam po miesiącu automatycznie zniknęły. Jak mam anulować subskrypcję skoro… Czytaj więcej »
Dzień dobry,
Pozwoliłem sobie wyciąć Pana numer zamówienia z wiadomości. Całość przesłałem do swoich kolegów, którzy zajmują się licencjami. Jak tylko będę miał odpowiedź wrócę do Pana.
Dzień dobry,
Pana zamówienie nie było realizowane przez nas, dlatego jedyne co mogliśmy zrobić to poprosiliśmy w Pana imieniu o skasowanie subskrypcji oraz nie pobieranie żadnych opłat. Taka wiadomość została przesłana dzisiaj rano, do centrum technicznego dla dystrybutorów oprogramowania Avast.
Dziękuję za interwencję. Okazała się szybka i skuteczna.
Włodzimierz
Bardzo się cieszę, że mogłem pomóc.
AVG FREE blokuje mi legalną stronę internetową allegrolokalnie.pl
Proszę dodać ją sobie do białej listy i więcej nie będzie tak robiła. Widocznie AVG wykryło niepożądane działanie.
Bardzo dziękuję za szybką odpowiedz, ale czy mógłby Pan przybliżyć jak mam to zrobić ? https://www.avg.com/false-positive-file-form nie otwiera mi się. Jeśli strona internetowa zostanie niesłusznie oznaczona jako złośliwa, możesz to zgłosić, korzystając z formularza internetowego Zgłoś podejrzenie błędnego wykrycia. Pozdrawiam.
Proszę spróbować tak, będą w programie:
Menu > Ustawienia > Wyjątki > Dodaj wyjątek
I tam należy wkleić adres WWW.
https://imgur.com/a/F03Por7
Witam.
Zainstalowałem antywirusa Avg Antywirus Free lecz nie da się go usunąć. Próbowałem przez AvgClear jak i Avg Remover. Chodzi o to że po odinstalowaniu avg komputer nie chce się włączyć jedynie przez tryb awaryjny. AvgClear był używany w trybie awaryjnym. Wyskakuje błąd naprawa automatycznie ale po jej zakończeniu system się nie chce włączyć. Dopiero po ponownym zainstalowaniu avg free komputer działa normalnie. Jak się tego pozbyć? Komputer jest w wersji win10 pro 64bit.
Dzień dobry,
prześlę to do naszych techników i wrócę do Pana z odpowiedzią.
Dołączę jeszcze zdjęcia.
Dziękuję. Czy ma Pan możliwość przygotowania dysku naprawczego na innym komputerze? Z niego powinno udać się naprawić komputer.
https://support.microsoft.com/pl-pl/windows/tworzenie-no%C5%9Bnika-instalacyjnego-dla-systemu-windows-99a58364-8c02-206f-aa6f-40c3b507420d
Dzień dobry,
I jak? Udało się coś zrobić?
.
Zdjęcie
wpłaciłem 119 zł podając nr referencyjny xxxxxx i cisza . Jak długo czekaliście na klucz? Chyba zrezygnuję i wezmę inny program
Usunąłem sam numer z komentarza. Całość przesłałem do naszego działu licencji. Jak będę coś wiedział dam znać.
27 listopada 2021 wpłaciłam na konto Global Collect BV kwotę za roczną subskrypcję AVG Internet Security. Przelew został zrealizowany (potwierdzenie z banku). Do dzisiaj nie otrzymałam od AVG klucza licencyjnego. Po konsultacji z helpdeskiem AVG uzyskałam odpowiedź, że zamówienie w ogóle nie zostało zarejestrowane. W związku z tym oni nic nie byli w stanie zrobić.
Jakie są możliwości rozwiązania tej sprawy, ponieważ nie zamierzam ponosić dodatkowych kosztów.
Dzień dobry,
Bardzo przykro mi to słyszeć. Skontaktuję się z osobami odpowiedzialnymi za to u mnie i odezwiemy się do Pani.
witam mam problem zakupiłam avg zaplacilam 55 zł i mija 11 dni a ja nadal nie mam odpowiedzi ani pieniędzy co zrobić ?
Cześć,
Pisz na biuro@avg.pl podaj nam numer zamówienia lub numer płatności, a spróbujemy pomóc ze sfinalizowaniem zamówienia.
dzień dobry mam problem z wersją próbną uptuneup i jak pobieram to nagle pokazuje się „do zainstalowania produktu AVG jest wymagane połączenie się z internetem” chociaż że ja mam cały czas włączony internet proszę o pomoc
Cześć,
Upewnij się, że używasz aktualnego instalatora: https://www.avg.com/pl-pl/download-thank-you.php?product=GSE-2019
W razie problemów możesz też ustawić DNS Google, połączenie z internetem masz prawidłowe, ale kreator instalacji nie może nawiązać połączenia z serwerem AVG i dlatego zwraca komunikat o braku internetu. Zwykle przyczyną jest niepoprawny DNS
Dziękuje
4 lutego zamówiłem i dokonałem płatności za AVG PC TuneUp. Numer zamówienia 1129815664439, numer referencyjny 890731790829. Do dzisiaj nie otrzymałem potwierdzenia płatności.Co dalej? (możliwe,że w tytule przelewu podałem numer zamówienia) ( miałem zapłacić kwotę 68 złotych bo taką otrzymałem w ofercie ale kiedy system przekierował mnie do płatności pojawiła się kwota 67,08 ale i tak zapłaciłem 68) Oferta z AVG Antivirus Free. Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji bo nie wiem o co chodzi? Z programu Tune Up nie korzystam,ponieważ nie ma żadnej reakcji do dzisiaj.
Cześć,
To zakup ze sklepu międzynarodowego avg.com, w którym my niestety nie jesteśmy stroną w transakcji, zakup realizuje producent bezpośrednio, a nie nasza polska dystrybucja. Napisz do nas na biuro@core.com.pl na pewno ktoś z działu handlowego spróbuje pomóc w kontakcie z avg.com i dokończeniu realizacji tego zakupu.
Szanowni Państwo
Czy jest gdzieś zestawienie różnic Avast Free i AVG Free?
Chodzi mi o:
1. obciążenie pamięci RAM,
2. obciążanie procesora,
3. o efektywność algorytmów wykrywania zagrożeń.
Dzień dobry,
Nie ma takiego zestawienia bo nie ma co porównywać. To jest ten sam silnik skanujący i baza sygnatur, wydajność skanowania, algorytmy, reguły heurystyczne itp są współdzielone przez produkty AVG i Avast od momentu przejęcia marki AVG przez Avast. Nawet framework aplikacji jest wspólny 🙂
Dziękuję za odpowiedź.
Po co w takim razie dwie nazwy na ten sam produkt?
Marka AVG i marka Avast mają swoich fanów, producent zdecydował nie zmuszać nikogo do zmian, obie linie produktowe będą rozwijane równolegle, połączono tylko technologie AVG i Avasta wybierając najlepsze rozwiązania aby stworzyć jak najlepsze produkty
Dlaczego program AVG okresowo blokuje stronę Allegrolokalnie.pl ? Co jakiś czas mam problem z wejściem na swoje konto na tej stronie, bo AVG wykrywa URL:SCAM. Kontaktowałam się już w tej sprawie niejednokrotnie z Allegro.pl i twierdzą że to wina antywirusa! Bardzo mnie denerwuje że nie mogę sprawdzić nawet czy ktoś coś u mnie coś kupił, bo nawet nie mogę wejść na tą stronę! Allegrop.pl działa normalnie a jestem pewna że tak poważny serwis aukcyjny dba o bezpieczeństwo swoich użytkowników.
Cześć, przykro mi, że program sprawia problem.
Sprawdziłem właśnie i faktycznie AVG wyświetla błędnie ostrzeżenie dla allegrolokalnie.pl zgłosiłem już do producenta wyczyszczenie reputacji tej strony, w ciągu ok 24-48h problem powinien ustąpić.
Dzisiaj podczas korzystania z przeglądarki na niektórych stronach (zaufanych takich jak np. Reddit czy YouTube) zostało zneutralizowane zagrożenie gamaredon apt przez ochronę sieci AVG, co z tym robić?
Po restarcie komputera problem zniknął, jednakże jestem zaniepokojony.
Proszę o pomoc, co z tym zrobić?
Pozdrawiam
Cześć,
Jak już wyjaśniliśmy sprawę mailowo, program zrobił co do niego należało 🙂
Avg blokuje chromecast, przy wyłączonym znajduje urządzenie. Czy jest możliwość dodania do wyjątku tej opcji? Wszelkie informacje w internecie są podane na stary interfejs gdzie teraz nie mogę znaleźć takich opcji.
Cześć, chętnie pomogę to rozwiązać bo to kwestia dodania odpowiedniego ustawienia, ale powiedz mi tylko czy korzystasz z AVG Free czy pełnego Internet Security?
Sprawdź w oknie głównym kafelek internet i poczta email > zapora > przełącz profil sieci z niezaufanej na zaufaną i przetestuj jeszcze raz. Jeśli to nie wystarczy to daj znać, jakiej dokładnie wersji AVG używasz, pomogę dalej 🙂
Pomogło. Wszystko działa. Dziękuje bardzo.
notification@emails.avast.com dostałe mmeila z takiego meila o promocji avast czy to scam . Promocja dotyczy zakupui avast na 10 urzadzen na 2 lata za 163 zżł
Cześć,
To oficjalny adres email powiadomień i ofert ze sklepu avast.com więc to nie jest scam 🙂
Bardzo dziękuje
Witam, nie przyszła mi wiadomość na maila (nawet do SPAMu) by aktywować wersję FREE. Proszę o pomoc
Cześć, przykro nam, że automat się nie spisał. Pisz proszę pomoc@avg.pl i chętnie pomożemy 🙂
Dzień dobry,
Przekazałem 31-05-2022r.na zamówienie #1348455344439 przelewem mojego banku PKO SA na zakup odnawiania antywirusa AVG, ale jeszcze nie dostałem aktualizację oprogramowania. Wysłałem przelew do następującego adresu:
ANGEL HUMBERTO ZUAZO LOPEZ
26 1240 1431 1111 0010 2532 1077
Global Collect BV
87 1050 0086 1000 0022 7362 4318
ING Bank Śląski S.A., ING Bank Śląski S.A.
Tytuł
Przelew środków
Data operacji
31.05.2022
Data księgowania
31.05.2022
Typ operacji
PRZELEW INTERNET M/B
Cześć,
Niestety to płatność do sklepu producenta avg.com, nie my jesteśmy tu stroną transakcji (firma CORE, dystrybutor AVG w Polsce), więc nie mamy wpływu na realizację tego zamówienia. Przy płatności zwykłym przelewem realizacja może trwać do 10 dni roboczych bo to przelew zagraniczny i czasy księgowania są różne. W razie problemów pisz na biuro@avg.pl może koledzy z naszego działu sprzedaży coś tu jeszcze doradzą.
Pomimo zapłaty nie otrzymałem kodu do przedłużenia ochrony
Cześć,
Nic tu na to nie zaradzę, skontaktuj się proszę z działem sprzedaży biuro@avg.pl i podaj im numer zamówienia lub numer płatności w celu weryfikacji sprawy.
Program AVG, w trakcie skanowania pojawia się informacja, że są problemy z wydajnością, m.in. zbędne pliki i uszkodzone rejestry. Po wybraniu opcji Rozwiąż problemy pojawia się komunikat, że: Zawartość online jest niedostępna Sprawdź swoje połączenie internetowe i spróbuj ponownie. Połączenie z internetem jest, strony otwierają się bez problemu, co z tym zrobić?
Cześć,
W tym miejscu powinna wyświetlić się oferta na zakup programu AVG TuneUp, to błąd po stronie programu, zgłoszony niedawno do producenta. W najbliższych aktualizacjach AVG Free zostanie on usunięty.