Close Menu
TrybAwaryjny.pl
    Najpopularniejsze
    Czy jest sposób na wyzerowanie Windowsa

    Jak sformatować/przywrócić Windows 10?

    23 marca 2016
    Nowy konkurs AVG - weź udział teraz

    Wybierz imię dla ludka-ninja! Wiosenny konkurs AVG!

    22 maja 2015
    Nowy konkurs AVG

    Pomóż nam wybrać koszulkę dla Trybu i zgarnij NOWE gadżety AVG!

    11 września 2015
    Facebook YouTube
    TrybAwaryjny.plTrybAwaryjny.pl
    • Strona główna
    • Tu zacznij
    • Kategorie
      • Dla domu
      • Dla firmy
      • Dla szkoły
      • Polecane
      • Praca
      • Komputer
      • Mobilne
      • Aplikacje online
      • Technologia
      • Cyberbezpieczeństwo
      • Hosting
      • Ciekawostki
      • Bezpieczne dzieci
      • Promocje i okazje
    • Rankingi i opinie
    • Cyberbezpieczeństwo
      • Antywirusy
        • Produkty Norton
        • Produkty Avast
        • Produkty AVG
      • Artykuły
        • Wszystkie
        • Norton
        • Avast
        • AVG
        • CCleaner
      • Informacje prasowe
      • Forum
      • Współpraca
    • Kontakt i współpraca
    Facebook YouTube
    TrybAwaryjny.pl
    Home»Cyberbezpieczeństwo»Antywirusy»AVG»Pomoc techniczna dla użytkowników darmowych wersji antywirusów – AVG FREE i AVAST FREE
    AVG AVAST

    Pomoc techniczna dla użytkowników darmowych wersji antywirusów – AVG FREE i AVAST FREE

    3 grudnia 2020254 komentarze3 Mins ReadUpdated:3 grudnia 2020
    pomoc dla użytkowników AVG i AVAST FREE
    Pomoc dla wersji darmowych AVG i AVAST

    Jeżeli jesteś użytkownikiem darmowej wersji antywirusa AVAST lub AVG i masz pytanie do pomocy technicznej – doskonale trafiłeś. Na tej stronie możesz zadać pytania dotyczące funkcjonowania i problemów z programami.  Odpowiedzi udzielą pracownicy polskiego dystrybutora oprogramowania AVG i AVAST.

    Jak to działa?

    Bardzo prosto. Jeżeli korzystasz z antywirusa AVG FREE lub AVAST FREE i potrzebujesz pomocy – zjedź na dół tego artykułu i dodaj komentarz. Do 2 dni roboczych udzielimy na niego wyczerpującej odpowiedzi.

    Czy mogę uzyskać pomoc telefoniczną lub e-mailową?

    Pomoc techniczna telefoniczna, e-mailowa lub poprzez pulpit zdalny świadczymy wyłącznie dla użytkowników wersji komercyjnych AVG i AVAST (dla domu i firmy). Natomiast, dzięki możliwości zadania pytania w komentarzu pod tym artykułem chcemy też dać możliwość poszukania rozwiązań dla użytkowników antywirusów darmowych.

    Kto odpowiada na pytania?

    Na pytania odpowiadają pracownicy pomocy technicznej firmy CORE (która jest również wydawcą niniejszej strony) – polskiego dystrybutora antywirusów AVG i AVAST.

    Sprawdź najczęściej zadawane pytania:

    Zanim przejdziesz dalej, zobacz czy pytanie nie pojawiło się już wcześniej – przejrzyj poniższą listę:

    1. Czy darmowa wersja oprogramowania chroni przed wirusami tak samo dobrze jak płatna?

      Dokładnie tak samo. Wszystkie wersje oprogramowania korzystają z tych samych silników do zwalczania wirusów, jak również czerpią z identycznych baz wirusów. Dzięki temu, także w AVG AntiVirus Free możemy cieszyć się z pełnej ochrony.

    2. Czy w darmowej wersji moje pliki chronione są przed ransomware?

      Tak, AVG AntiVirus Free posiada opcję zabezpieczania prywatnych folderów za pomocą dodatkowej warstwy ochrony przed ransomware.

    3. Czy darmowa wersja broni mnie przed niebezpiecznymi linkami?

      Tak, w ramach swojego działania AVG AntiVirus Free blokuje wszelkie podejrzanie i potencjalnie niebezpieczne linki. Nie zaszkodzi jednak odrobina własnego zdrowego rozsądku.

    4. Czy w darmowej wersji muszę obawiać się o pobierane pliki i załączniki do poczty e-mail?

      AVG AntiVirus Free wspiera nas w wykrywaniu zagrożenia ukrytego w ściąganych i załączonych plikach. Posiada dodatkowe zabezpieczenia chroniące nas przed tymi niewłaściwymi. Podobnie jednak jak z linkami, zdrowy rozsądek na pewno pomoże.

    5. Czy darmowy program antywirusowy AVG dostępny jest wyłącznie na komputery typu PC?

      Na szczęście nie, AVG AntiVirus dostępny jest na urządzeniach z Windows od wersji 7, macOS od wersji 10.10, Android od wersji 5.0 i iOS od wersji 10.3.

    6. Czy mogę użytkować wersję darmową w języku polskim?

      Jak najbardziej tak, wyjątkiem jest wersja na komputery z systemem macOS.

    7. Czym różni się wersja darmowa od wersji trial?

      Wersja trial za darmo daje dostęp do wszystkich funkcjonalności wersji płatnej przez określony czas. Po tym okresie, aby dalej korzystać z tych funkcji należy wykupić licencję. Porównanie wersji znajdziecie pod tym linkiem.

    8. Czy darmowe oprogramowanie spowolni mój komputer?

      Absolutnie nie, AVG AntiVirus Free nie powinien powodować żadnych spadków wydajności. W nomenklaturze IT, takie oprogramowaniem nazywamy lekkim.

    9. Czy mogę przyspieszyć swój komputer przy pomocy darmowej wersji?

      Do tego celu mamy osobne narzędzie AVG PC TuneUP. Nie mniej jednak, AVG AntiVirus Free posiada opcję wyszukania problemów z komputerem. Dzięki czemu w łatwy sposób dowiemy się czy jest ono nam potrzebne.

    10. Skąd pewność, że darmowa wersja to dobry wybór?

      Jak wspomnieliśmy w punkcie pierwszym tej listy, AVG AntiVirus Free pod żadnym względem nie ustępuje wersji płatnej, a oprogramowanie to co roku uznawane jest w niezależnych badaniach za jeden z najlepszych programów antywirusowych na rynku. W roku ubiegłym darmowa wersja otrzymała najlepszą ocenę w teście AV-Comparatives.

    Mojego pytania nie ma iście, co dalej?

    Bez obaw – zadaje je w komentarzu w tym artykule. Pracownicy polskiej pomocy technicznej dystrybutora AVG i AVAST postarają się jak najszybciej na nie odpowiedzieć.

     

    Previous Article10 rzeczy, które powinieneś robić, by telefon służył przez lata
    Next Article 7 rzeczy na które warto zwrócić uwagę wybierając kartę graficzną
    Subskrybuj
    Powiadom o
    guest
    guest
    254 komentarzy
    Najstarsze
    Najnowsze Najwięcej głosów
    Opinie w linii
    Zobacz wszystkie komentarze
    Andrzej
    Andrzej
    4 lata temu

    27 listopada tego roku zgodnie z poleceniem przesłałem na konto Global Collect BV kwotę 55zł, podając nr. referencyjny ( 890725743449 ) który mi nadano – wpłata ta miała mi zagwarantować poszerzenie zabezpieczenia komputera !
    Mijają prawie dwa tygodnie i nic

    -1
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Andrzej

    Skierowałem zapytanie do odpowiedniego działu.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Pana sprawa została przekazana do producenta. Będą się z Panem kontaktować bezpośrednio. Proszę także sprawdzać folder SPAM.

    0
    Odpowiedz
    Krzysztof
    Krzysztof
    4 lata temu

    AVG nie odinstalowuje swojego oprogramowania do końca. mimo że od dawna oprogramowanie AVG mam odinstalowane i korzystam z konkurencyjnego oprogramowania, wciąż nękają mnie komunikaty że jestem narażony na ataki a moje IP jest widoczne mimo iż korzystam z tunelowania VPN od konkurencji i mój adres IP na pewno nie jest widoczny

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Krzysztof

    Dzień dobry,

    Jeśli tak się wydarzy, że coś zostało, to proszę skorzystać z tego narzędzia. Ono powinno odnaleźć każde oprogramowanie AVG i je usunąć.
    https://www.avg.com/en-ww/avg-remover

    0
    Odpowiedz
    Marta
    Marta
    4 lata temu

    Kilka dni temu zainstalowałam bezpłatna wersję Avast AntiTrack Premium, dzisiaj pojawił się komunikat: skontaktuj się z pomocą techniczną, Nie można wykryć ścieżki do pliku LOKALNEGO. Nie mozna otworzyć programu Avast.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Marta

    Proszę odinstalować i zainstalować program od nowa. Możliwe, że któryś plik uległ uszkodzeniu przy innym procesie.

    0
    Odpowiedz
    Marek
    Marek
    4 lata temu

    Witam,
    Czuję się zmęczony ciągłym blokowaniem tłumaczenia stron wyszukanych w zywkłej wyszukiwarce Google’a. Na przykład szukam ALTENBURG SCHLOSS, po czym klikam w opcję tłumaczenia (z prawej) Schloss Altenburg (Thüringen) – Wikipedia
    Przetłumacz tę stronę – Generuje się link.

    Całośc się blokuje i dostaję komunikat : URL Blacklist…i informacja o sukcesie w zablokowaniu wirusa i propozycja przejścia do wersji płatnej..
    NIe wierzę osobiście, że Google pozwoliłby na jakieś podpinanie wirusów w mechaniźmie automatycznego tłumaczenia..
    Co więc wykrywa Wasz mechanizm ?? Żeby skorzystac z tłumacza musze Was po prostu wyłączyć na godzinę…

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Marek

    Dzień dobry,

    Jako że jesteśmy tylko dystrybutorem przekażę tę informację do działu technicznego. Proszę tylko napisać, czy jest Pan użytkownikiem AVAST czy AVG?

    0
    Odpowiedz
    Marta
    Marta
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    AVAST

    1
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Marta

    Dzień dobry,

    Przeczytałem Pani wiadomości, na tę chwilę jednak nie umiem powiedzieć czemu u Pani nie działa to jak powinno. Przesłałem zapytanie do laboratorium Avast i czekam na odpowiedź.

    0
    Odpowiedz
    Marek
    Marek
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Witam, używam AVG. Cały czas to samo.Szukam np. VERSAILLES, no i jak włączam tłumaczenie wyskakuje mi link http://www.translatetheweb.com/?ref=SERP&br=ro&mkt=pl-PL&dl=pl&lp=EN_PL&a=http%3a%2f%2fen.chateauversailles.fr%2f i komunikat zagrożenia,zablokowania itd.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Marek

    Dzień dobry, Otrzymałem wiadomość z laboratorium AVG. Sugerują, że złośliwe oprogramowanie mogło się Panu podpiąć do przeglądarki i to ono powoduje detekcje. W naszych warunkach problemu nie udało odtworzyć. Dlatego proszę o wykonanie kliku testów. 1. Przetestować inną przeglądarkę, dowolną i połączyć się z tymi linkami. 2. Przetestować tryb prywatny w Firefox i również tutaj aktywować linki. 3. Sprawdzić swój DNS (albo ustawić na chwilę DNS Google 8.8.8.8). Jeśli w dowolnym z testów objawy nie występują to polecamy ustawić na stałe DNS publiczny (jest duże prawdopodobieństwo, że ustawił się Panu tak zwany spoof DNS, który błędnie przekierowuje zapytania) albo przywrócić… Dowiedz się więcej »

    0
    Odpowiedz
    Marta
    Marta
    4 lata temu

    Zainstalowałam bezpłatną wersję próbną Avast AntiTrack Premium, nie minął jeszcze miesiąc ale nie mogę otworzyć programu. Za każdym razem kiedy próbuję otworzyć program pojawia się odinstalowanie programu a później znowu zainstalowanie od nowa i pojawia się strona startowa a za chwilę program się zamyka. Wiele razy program informował mnie że zablokował próbę hakerska jak działał. Co mam zrobić?

    0
    Odpowiedz
    Marta
    Marta
    4 lata temu

    Wiele razy odinstalowywalam program i wgrywałam od nowa. Przez dwa i pół tygodnia program działał a wczoraj pojawił się komunikat żeby podać kod aktywacyjny jak przy zakupie programu. Okres próbny wynosi miesiąc, jeszcze nie minął.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Marta

    Dzień dobry,

    W tym przypadku należy skorzystać z programu Avastclear. Według techników, wygląda na to, że instalacja frameworka została uszkodzona. Niestety nie jest on usuwanym jeśli na komputerze zainstalowany jest jakikolwiek inny program z niego korzystający:

    Aby usunąć instalację programu Avast należy skorzystać z narzędzia dostępnego na stronie:
    https://www.avast.com/pl-pl/uninstall-utility

    Instrukcja w języku polskim jest tam również dostępna.

    0
    Odpowiedz
    Marta
    Marta
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Zainstalowałam Avast AntiTrack Premium, Avast Cleanup Premium, jest wykupiony Avast Premium Security. Nie mogę odinstalować Avast Premium Security, bo jest wykupiony abonament na rok. Avast Cleanup i AntiTrack odinstalowywalam i wgrywałam na nowo.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Marta

    Może Pani odinstalować Avast Premium Security i zainstalować od nowa. Licencja jest przypisana do Pani konta.

    0
    Odpowiedz
    Marta
    Marta
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Jest kilka programów które bardzo spowolnią komputer min: HD Audio Realtek, Microsoft One Drive Lenovo Center. Próbowałam je odinstalować ale byl komunikat że nie można go usunąć bo jest w innym programie lub że Avast je używa

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Marta

    HD Audio Realtek, to obsługa Pani karty dźwiękowej, także dobrze, że nie udało się odinstalować. One Drive jeśli Pani z niego nie korzysta, to poza faktem, że jego ikona pojawia się na pasku, to nie powinien nic zużywać. Lenovo Center to zestaw linków do programów, które dostała Pani wraz z kupnem laptopa. Żaden z tych wymienionych nie powinien obciążać komputera. Może Pani pokazać zrzut ekranu ze zużycia zasobów przez aplikacje?

    0
    Odpowiedz
    Janusz
    Janusz
    4 lata temu

    Da się zakupić płatną wersje antywirusa bez rejestrowania się?

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Janusz

    Nie, nie ma takiej możliwości.

    0
    Odpowiedz
    Krystian
    Krystian
    4 lata temu

    Czy jeśli mam wersję darmowa to można sprawdzić lokalizację, gdyż mój laptop został skradziony na koncie Microsoftu widzę że jest włączany itd ale nie mogę go zlokalizować

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Krystian

    Niestety lokalizacja dotyczy wyłącznie smartfonów. Z laptopem nie jesteśmy w stanie pomóc. Windows 10 ma taką funkcję, ale trzeba ją wcześniej włączyć, żeby działała.

    0
    Odpowiedz
    Miłosz
    Miłosz
    4 lata temu

    Witam mam problem bo zamknąłem sobie po wybraniu przelewu bankowego okienko z nr referencyjnym i resztą danych

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Miłosz

    A próbował Pan przywrócić kartę?

    0
    Odpowiedz
    Miłosz
    Miłosz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    nie było opcji przynajmniej z tego co patrzałem

    0
    Odpowiedz
    Alicja
    Alicja
    4 lata temu

    Dzień dobry, jestem użytkownikiem wersji Avast Free Antivirus, zawsze sobie bardzo chwaliłam i nigdy nie narzekałam. Jednak teraz nie wiem czy mam się bać ? Od dwóch dni po włączeniu komputera gdy kieruję kursor na ikonkę Avasta na dolnej listwie ukazuje się napis na czerwonym tle – Nie jesteś chroniony!.
    Wyłączam i po ponownym włączeniu – jest napis na zielonym tle – Jesteś chroniony. Jeśli mogę to bardzo proszę o jakąś informację dlaczego tak się dzieje.
    Z góry dziękuję, pozdrawiam
    Alicja

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Alicja

    Dzień dobry,

    Czy odczekała Pani chwilę po włączeniu komputera? Np. 10 minut? Żeby sprawdzić czy jednak jest zielona ikonka? Prawdopodobnie, to jest związane z tym, że w pierwszej chwili aktualizują się bazy wirusów. Powinno to zająć dosłownie chwilę. Nie jest też tak, że nie jest Pani chroniona, nawet w przypadku czerwonej ikonki. To tylko prosta informacja. Jeśli problem będzie się powtarzał i nawet po paru minutach od pierwszego włączenia będzie się pojawiał, to proszę odinstalować Avast przy użyciu tego narzędzia:
    https://www.avast.com/pl-pl/uninstall-utility

    A następnie proszę zainstalować raz jeszcze. Jeśli i to nie pomoże, proszę odpisać na komentarz. Zgłoszę to do techników.

    0
    Odpowiedz
    ola
    ola
    4 lata temu

    witam.,nie moge anulowac subskrpcji .

    1
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  ola

    Dzień dobry,

    Czy może Pani napisać coś więcej? Gdzie leży problem?

    0
    Odpowiedz
    Andrzej
    Andrzej
    4 lata temu

    W jakim celu program wymusza na mnie podanie nr karty i kodu bezpieczeństwa przy aktualizacji wersji bezpłatnej programu

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Andrzej

    W takim celu, że aktywował Pan płatną wersję programu. W tej chwili jest w wersji trial, ale jeśli się Panu spodoba, to automatycznie zostanie Panu pobrana kwota z karty.

    0
    Odpowiedz
    Andrzej
    Andrzej
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Skoro aktywuję wersję free to znaczy że nie zamierzam kupować wersji pełnej programu i nie widzę potrzeby podawania danych umożliwiających automatyczne pobieranie kwot z mojego konta bez mojej zgody, a nawet gdybym aktywował wersję trial to decyzję o zakupie nie muszę podejmować przed sprawdzeniem czy mi się spodoba.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Andrzej

    Wersja darmowa, nie wymaga podawania karty. Jeśli poproszono Pana o podanie danych, to znaczy, że aktywował Pan, któryś z płatnych modułów, najpewniej w wersji trial. Po to jest też wersja trial, żeby przetestował Pan funkcjonalność przed zakupem. Nie zostanie Pan obciążony za samo podanie danych.

    0
    Odpowiedz
    Andrzej
    Andrzej
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    a Pan udostępnia dostęp do swojego konta z możliwością obciążania gdy jeszcze nie podjął Pan decyzji o zakupie ?

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Andrzej

    Jeśli zależy mi na jakimś narzędziu, to tak. Właśnie wczoraj w ten sposób po okresie próbnym zakupiłem narzędzie HelpScout.

    0
    Odpowiedz
    Andrzej
    Andrzej
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Czy nie widzi Pan różnicy między zakupem po okresie próbnym a udostępnianiem konta przed okresem próbnym ?
    Jeśli ktoś zdecyduje się na zakup w trakcie lub na koniec okresu próbnego to wystarczy że udostępni konto po podjęciu decyzji o zakupie, a jeżeli nie zdecyduje się na zakup udostępnianie konta jest jest co najmniej zbędne i ryzykowne.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Andrzej

    Panie Andrzeju, oczywiście, że widzę różnicę. Wspominam tylko, że takie praktyki są na całym świecie i że niestety możemy się na to zgodzić – podając dane lub nie, rezygnując z takiego rozwiązania.

    0
    Odpowiedz
    Eugeniusz
    Eugeniusz
    4 lata temu

    Chcę anulować usługę AVG Secure VPN, którą włączyłem na próbę kilka dni temu. Jak to zrobić, skoro na moim koncie nie jest widoczna ta usługa, ani nie ma linku do jej anulowania

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Eugeniusz

    Dzień dobry,

    Proszę udać się pod ten link. Tutaj powinien Pan znaleźć wszelkie odpowiedzi.
    https://www.avg.pl/licencja

    0
    Odpowiedz
    Tomasz
    Tomasz
    4 lata temu

    Korzystam z wersji próbnej programu AVG Antivirus Free. Co muszę zrobić, aby z niej zrezygnować? Albo co zrobić, by nie pobrano mi środków z konta? Co prawda nie mam założonego konta, ale nie do końca wiem jak definitywnie anulować subskrypcję Free.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz

    Jeśli nie ma Pan konta i nie podawał Pan danych karty w żadnym momencie, to nie ma możliwości wypisania z systemu, w którym Pana dane nie istnieją.

    0
    Odpowiedz
    Grażyna
    Grażyna
    4 lata temu

    Korzystam z Podstawowej wersji AVG. Kilka dni temu zaznaczyłam wybór wersji płatnej Tunel Up na oczyszczenie komputera ze śmieci,na kilka komputerów, z odroczeniem płatności o 2 miesiące ,podając moje dane i nr, karty.(było to okienko w wersji angielskiej z informacją o płatności w euro) Niestety nie otrzymałam kodu aktywującego ,a program antywirusowy nadal informuje ,ze mam tylko podstawową ochronę. Jaką więc mam gwarancję, że firma AVG nie pobierze ode mnie za 2 miesiące z konta pieniędzy ,skoro ,nie otrzymałam produktu, który zamówiłam ?

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Grażyna

    Dzień dobry,

    Już sprawdzam jak to wygląda po naszej stronie.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Otrzymałem wiadomość, iż przypuszczamy, że środki zostaną pobrane. Natomiast pewności co do tego nie możemy mieć, gdyż nie jesteśmy tu stroną transakcji i nie mamy wglądu w zamówienia składane bezpośrednio u producenta. Proponowałbym zalogować się na swoje konto AVG – na stronie avg.com i sprawdzić tam status Pani subskrypcji.

    Ewentualnie odsyłam do innych naszych poradników dla Klientów producenta
    http://www.avg.pl/licencja

    0
    Odpowiedz
    Joanna
    Joanna
    4 lata temu

    Dzień dobry, korzystam z darmowej wersji AVG i 22.03.2021 zaktualizowałam program do jego najnowszej wersji. Dzisiejszego dnia natomiast (24.03) po pobraniu programu Zoom Client for Meetings z oficjalnej strony internetowej, przy próbie instalacji antywirus pokazuje komunikat o zainfekowaniu pliku installer.exe idp.alexa.53. Pobierałam plik do instalacji Zoom dwukrotnie i dwukrotnie pojawiła się ta informacja. Zagrożenie zostało przeniesione do kwarantanny, ale jeżeli pobieram plik z oficjalnej, bezpiecznej strony, to czy możliwe jest, że problemem jest najnowsza wersja programu AVG? Program Zoom jest mi niezbędny i chciałabym jak najszybciej rozwiązać ten problem, gdyż w obecnej sytuacji obawiam się instalacji go.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Joanna

    Dzień dobry,

    Proszę sprawdzić poniższy link, czy problem występuje.
    https://zoom.us/client/latest/ZoomInstaller.exe

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Dostałem też odpowiedź z laboratorium AVG, że DP.Alexa to legalne narzędzie, którego używają wystawcy oprogramowania do szyfrowania kodu w plikach aplikacji, żeby nie dało się ich podmienić ani dołożyć czegoś do nich. Czasem zdarza się, że AVG lub AVAST wykrywają to szyfrowanie przez heurystykę. Coś takiego miało miejsce w Pani przypadku. Proszę na czas ściągania i instalacji Zooma wyłączyć AVG, a potem włączyć go ponownie.

    0
    Odpowiedz
    Joanna
    Joanna
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Bardzo dziękuję za pomoc, instalacja się udała i wszystko jest w porządku.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Joanna

    No to super, bardzo się cieszę.

    0
    Odpowiedz
    Kaja
    Kaja
    4 lata temu

    Jak anulować darmową subskrypcje AVG TuneUp?

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Kaja

    Zalogować się na swoje konto AVG – na stronie avg.com i anulować tam subskrypcję.

    0
    Odpowiedz
    Jakub
    Jakub
    4 lata temu

    Dzień dobry. Pobrałem program avg free i postanowiłem skorzystać z darmowego okresu próbnego wersji premium. Lecz przy złożeniu zamówienia podałem zły email który nie istnieje czy nie posiadając konta na ten email ani nie aktywując subskrybcji będzie mi pobierać pieniądze z konta?

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Jakub

    Dzień dobry, Jeśli aktywował Pan wersję próbną na 60 dni, kartą kredytową (za 0PLN) to obciąży Pana po upływie tego okresu normalnie, nie otrzyma Pan po prostu maili z potwierdzeniem tego obciążenia i podsumowania zakupu, bo pójdą na błędny adres. Proszę spisać błędny email (jak się Pan domyśla jaki to mógł być), poprawny email oraz kod subskrypcji , który znajdzie Pan w programie, w Menu > Moje subskrypcje > klik w AVG Internet Security. Stąd potrzebujemy 18 znakowy kod subskrypcji. Proszę te dane wysłać na biuro@avg.pl i tam już moje koleżanki i koledzy pomogą w aktualizacji emaila z błędnego na… Dowiedz się więcej »

    0
    Odpowiedz
    Jakub
    Jakub
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Po tym gdy zorientowałem się ze pomyliłem się w e-mailu stworzyłem konto na poprawny email i na komputerze wyświetla mi się subskrybcja na poprawny email do której mam normalny dostęp i już ją anulowałem. Czy oznacza to że pod komputer może podlegać tylko jedna subskrybcja internet security i ta która zakupiłem za (0 PLN) wcześniej na błędny email to ta sama która posiadam na poprawny email?

    0
    Odpowiedz
    Jakub
    Jakub
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Jakub

    Wyświetla mi się na komputerze że dostępna jest tylko jedna subskrybcja do której mam dostęp już normalnie przez poprawny email

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Jakub

    Może nie tyle jedna subskrypcja, co jedno konto. Jeśli przelogował się Pan na poprawne, to i tak polecałbym się skontaktować z AVG, proszę im tylko napisać, że nie ma Pan dostępu do kodu subskrypcji, bo przelogował Pan się na konto z poprawnym adresem email.

    0
    Odpowiedz
    Jakub
    Jakub
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Na jaki email mogę napisać takie zgłoszenie?

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Jakub

    Tak jak napisałem w poprzednim komentarzu:
    biuro@avg.pl

    0
    Odpowiedz
    Oleg Bibikov
    Oleg Bibikov
    4 lata temu

    Dzień dobry. Jestem właścicielem strony. AVG blokuje tą stronę. Piszę że blokuje phishing. To jest błąd. Strona nie powoluje żadnych zagrożeń. Proszę wycofać stronę z czarnej listy.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Oleg Bibikov

    Dzień dobry,

    Strona nie jest na czarnej liście AVG. AVG każdorazowo sprawdza stronę i ostrzega lub nie użytkownika. Każdy użytkownik sam może dodać stronę na białą listę. Jeśli AVG zwraca taką informację, to poleciłbym sprawdzić wszystkie pluginy od niej. Może to coś zewnętrznego?

    0
    Odpowiedz
    Robert
    Robert
    4 lata temu

    Witam, usunąłem pewne pliki za pomocą niszczarki AVG. Bardzo chciałbym je odzyskać. Czy jest taka możliwość?

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Robert

    Dzień dobry,

    Niestety nie ma możliwości. Właśnie do tego służy niszczarka, żeby nie można ich było odzyskać.

    0
    Odpowiedz
    Kamil
    Kamil
    4 lata temu

    5 maja tego roku zgodnie z poleceniem przesłałem na konto Global Collect BV kwotę 144zł, podając nr. referencyjny (  890702019213 ) który mi nadano – wpłata ta miała mi zagwarantować poszerzenie zabezpieczenia komputera
    Minęły dwa dni i niczego nie otrzymałem.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Kamil

    Dzień dobry panie Kamilu,

    Dziękuję za komentarz. Przekażę to do odpowiedniego działu. Niestety, dopiero w poniedziałek najpewniej ktoś da znać. Będę Pana informował na bieżąco.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Dzień dobry,

    Zamówienia składane i opłacane przez Global Collect to zamówienia, które są składane bezpośrednio u producenta, a nie u nas w firmie Core. Nia mamy do nich wglądu. Natomiast z doświadczenia wiemy, że ich realizacja trwa do 7 dni roboczych. Jeśli po tym czasie nie będzie miał Pan zamówienia proszę o ponowny kontakt.

    1
    Odpowiedz
    Michał
    Michał
    4 lata temu

    Dzień dobry!
    Korzystam od dawna z AVG w wersji FREE i od paru dni blokuje mi dostęp do jednej strony, radia internetowego. W innej przeglądarce również. Wyświetla okno z komunikatem, że zagrożenie zostało zneutralizowane, ale nie umożliwia dostępu do tej strony. Odinstalowanie i ponowne zainstalowanie AVG nic nie zmieniło. Na innym urządzeniu ta strona otwiera się normalnie. Przeskanowałem w pełni komputer, ale AVG nie znalazł zagrożenia. Czy można to zagrożenie, jakoś unieszkodliwić za pomocą AVG tak, by strona się otwierała?
    Pozdrowienia

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    4 lata temu
    Odpowiedź do  Michał

    Dzień dobry,

    Tak, można to zrobić korzystając z możliwości dodania strony do białej listy. Tutaj znajdzie Pan poradnik:
    https://support.avg.com/SupportArticleView?l=pl&urlName=AVG-Threat-Lab-file-whitelist&supportType=home

    0
    Odpowiedz
    Sławek
    Sławek
    3 lata temu

    Witam Państwa. Mam podstawowy problem. Czytając korespondencję poniżej, jestem utwierdzony w przekonaniu, że wszystko co jest tworzone w informatyce, to wiedza dla twórców, autorów oprogramowania. Wśród użytkowników są np. kowale, neurochirurdzy, a na pewno są ludzie, którzy śledzili rozwój informatyki od pierwszych publicznych news-ów. Nie każdy chłonie wszelką wiedzę, nie każdego informatyka interesuje. Odwrotnie, czy informatyk poradzi sobie w życiu, jak stanie się black out? Świat idzie co przodu, ale mnie każdy pędzi za nowościami owczym pędem. Warto wszelkie oprogramowania, instrukcje eksponować w bardziej przystępnych wersjach. Nie każdy dysponuje finansami, żeby korzystać z odpłatnej pomocy. A sugerowane słownictwo, poszczególne kroki… Dowiedz się więcej »

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Sławek

    Dzień dobry Panie Sławku,

    Staramy się mówić jak najprostszym językiem. Ideą całej strony było prezentowanie treści dla osób, które nie są specjalistami w dziedzinie IT. Czasem nie da się czegoś inaczej napisać, gdyż język polski nie przygotował odpowiedniego słowa lub jest na tyle niepopularne, że łatwiej użyć tego obcego pochodzenia. Jeśli znajdzie Pan jakikolwiek fragment artykułu, który nie do końca jest dla Pana zrozumiały ze względu na słownictwo, proszę napisać komentarz. Dołożymy wszelkich starań, żeby w odpowiedzi użyć innego języka.

    0
    Odpowiedz
    Maciej
    Maciej
    3 lata temu

    Dzień dobry, zauważyłem dzisiaj błąd związany z dokonaniem płatności online w sklepie internetowym home-you.com. Przy próbie złożenia zamówienia, na samym końcu, jak chcę opłacić zamówienie, następuje próba przekierowania do portalu Blue Media i występuje błąd związany z brakiem zaufania do witryny, Wcześniej nie było żadnego problemu i przy włączonym Avast, normalnie dokonywałem zakupu. Jest to problem związany z Avast, ponieważ po wyłączeniu programu, wszystko działa poprawnie. Sytuacja jest zapewne globalna, więc proszę o weryfikację problemu.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Maciej

    Dziękuję bardzo za wiadomość, przekierowuję to do odpowiedniego działu.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Dostałem informację, że to fałszywy alarm, strony są bezpieczne, a błąd ustąpi w następnej aktualizacji baz sygnatur. Do tego czasu w razie potrzeby można chwilowo zatrzymywać ochronę programu AVG, aby skorzystać z problematycznych stron.

    0
    Odpowiedz
    Bogdan
    Bogdan
    3 lata temu

    Dlaczego AVG AntyVirus blokuje mi karty (nie mogę pobrać zalaczników ani wiadomości przesylanych wetransferem… i zmusza mnie do kupowania ochrony … malo tego cały czas przesuwa datę pokazuja że zostalo 7 dni do kupienia.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Bogdan

    Dostałem informację, że to fałszywy alarm, strony są bezpieczne, a błąd ustąpi w następnej aktualizacji baz sygnatur. Do tego czasu w razie potrzeby można chwilowo zatrzymywać ochronę programu AVG, aby skorzystać z problematycznych stron.

    0
    Odpowiedz
    Grzegorz
    Grzegorz
    3 lata temu

    Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z wejściem na stronę BlueMedia. Za pośrednictwem której mogę opłacić rachunki za telefon. Za każdym razem wyskakuje mi informacja że ta witryna jest nieosiągalna oraz że AVG zneutralizował zagrożenie związane z tą stroną (infekcja URL Malvertising). Co mam zrobić w związku z tym ?

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Grzegorz

    Problem pojawia się nie tylko u Pana, analizujemy sprawę.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Dostałem informację, że to fałszywy alarm, strony są bezpieczne, a błąd ustąpi w następnej aktualizacji baz sygnatur. Do tego czasu w razie potrzeby można chwilowo zatrzymywać ochronę programu AVG, aby skorzystać z problematycznych stron.

    0
    Odpowiedz
    Agnieszka
    Agnieszka
    3 lata temu

    Dzień dobry
    Po wgraniu darmowej wersji o[oprogramowania blokowany są niektóre strony www z których wcześniej korzystałam bez problemu.
    Odinstalowałam już aplikacje i ponownie zainstalowałam ale problem nadal występują.
    Zagrożenie URL:Malvertising

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Agnieszka

    Dziękujemy za zgłoszenie. Zauważyliśmy wzmożoną aktywność tego typu zachowania i badamy sprawę.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Dostałem informację, że to fałszywy alarm, strony są bezpieczne, a błąd ustąpi w następnej aktualizacji baz sygnatur. Do tego czasu w razie potrzeby można chwilowo zatrzymywać ochronę programu AVG, aby skorzystać z problematycznych stron.

    0
    Odpowiedz
    Sylwester
    Sylwester
    3 lata temu

    Od kilku dni nie mogę otwierać linków przesyłanych mi przez wyszukiwarkę OLX i przesyłanych mi niektórych innych linków np z Dropbox. Otrzymuję w zamian informację, że zagrożenie URL:Malvertising zostało zneutralizowane. Pocztę mam na tlenie.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Sylwester

    Dostałem informację, że to fałszywy alarm, strona jest bezpieczna, a błąd ustąpi po następnej aktualizacji baz sygnatur. Do tego czasu w razie potrzeby można chwilowo zatrzymywać ochronę programu AVG, aby skorzystać z problematycznych stron.

    0
    Odpowiedz
    Marcin
    Marcin
    3 lata temu

    Witam, kilka dni temu przeglądałem jakąś stronkę plotkarską, choć nie sądzę aby akurat to miało znaczenie, ale po wyjściu z niej zobaczyłem na smartfonie ikonkę oka w powiadomieniach i tekst „wykryto poufną treść ” co to konkretnie znaczy? Mam podstawową ochronę AVG AntiVirus

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Marcin

    Czy to było powiadomienie od AVG? Czy innej aplikacji?

    0
    Odpowiedz
    Marcin
    Marcin
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Tak, to było od AVG, bo gdy nacisnąłem to powiadomienie to przeniosło mnie do miejsca w którym moglem kupić płatną subskrybcje i miałem powiadomienie, że mogę ukryć strony które przeglądam, myślę, że to było powiadomienie aby mnie nakłonić do kupna płatnej wersji AVG, choć nie wiem tego na pewno czy tak mogę to potraktować.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Marcin

    Dziękuję bardzo. Wszystko wskazuje na to, że była to reklama jednego z modułów AVG. Proszę następnym razem o zrzut ekranu i podesłanie.

    0
    Odpowiedz
    Marcin
    Marcin
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Gdy nacisnąłem info o wykryciu poufnej treści pojawiło się coś takiego, (plik w załączeniu, i dalej kolejne info o tym jaką subskrybcję mogę wykupić i jakie są jej koszty

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Marcin

    Dziękuję pięknie. To jednak reklama modułu z VPN. Może Pan to swobodnie pomijać.

    0
    Odpowiedz
    Marcin
    Marcin
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Czy ta ikonka piorunka przy aktywnym avg secure vpn jest naturalnym znakiem, czy jakimś sygnałem błędu, lub nieaktywności vpn?

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Marcin

    To symbol optymalnego serwera. Oznacza, że program wykrył, że ten serwer będzie szybki dla tego konkretnego połączenia.

    0
    Odpowiedz
    Zbyszek
    Zbyszek
    3 lata temu

    18 września 2021r zgodnie z poleceniem przesłałem na konto Global Collect BV kwotę 56zł, podając nr. referencyjny, który mi nadano – wpłata ta była za roczną subkrybcję na jedno stanowisko na AVG tune Ap. Nie ma żadnej informacji

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Zbyszek

    Dzień dobry,

    Usunąłem numer referencyjny z opublikowanego komentarza. Sprawę przesłałem do kolegi, który zajmuje się płatnościami. Jak tylko będe miał informację, to się odezwę.

    0
    Odpowiedz
    Zbyszek
    Zbyszek
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Dziękuję

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Zbyszek

    Otrzymałem następującą wiadomość.

    Płatność odbyła się bezpośrednio u producenta, przez co nie mamy wglądu w jej status. To co udało się ustalić, to to, że przelew był robiony w sobotę, więc zdecydowanie jeszcze nie dotarł. Dodatkowo, producent zastrzega sobie czas do 5 dni roboczych na realizację. Proszę się uzbroić w cierpliwości. Jeśli do następnego poniedziałku nic Pan nie otrzyma proszę o kontakt z biuro@core.com.pl – spróbujemy pomóc.

    0
    Odpowiedz
    Anna
    Anna
    3 lata temu

    Dzień dobry, czy istnieje możliwość zainstalowania darmowej lub trialowej wersji AVG lub Avast na urządzeniu przenośnym, np. USB tak by można było program uruchomić na innym komputerze? W chwili instalacji nie mam możliwości wyboru folderu docelowego (jedynie dysk C).

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Anna

    Dzień dobry,

    Żeby zmienić lokalizację należy wybrać przycisk Dostosuj i tam będzie taka opcja. Niestety nie wydaje mi się, aby instalacja na pendrivie pozwoliła program uruchomić na innym komputerze. Nie ma też wersji samodzielnej.

    0
    Odpowiedz
    Marcin
    Marcin
    3 lata temu

    Witam, mam 2 sprawy, po pierwsze, wczoraj korzystałem z laptopa, smartfon był obok, gdy przestałem używać laptopa i wziąłem do ręki smartfon, odblokowałem i zobaczyłem ikonkę oczka u góry ekranu informującą, że wykryto poufną treść, co najważniejsze – mam wykupioną roczną subskrybcję AVG AntiVirus Ultimate, dodam, że miałem wtedy aktywną optymalną lokalizację avg secure vpn, czy takie powiadomienie bez korzystania z telefonu powinno mieć miejsce? Bo w tej chwili jestem zaskoczony tym. Druga sprawa – gdy mam włączone w smartfonie vpn z poziomu dodatku „avg secure vpn ” to w apce avg antivirus gdzie mogę przeskanować urządzenie mam informacje, że… Dowiedz się więcej »

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Marcin

    Dzień dobry,

    Jeśli chodzi o sprawę pierwszą, przypuszczam, że ma Pan włączone synchronizowanie danych w przeglądarce, co powoduje taki właśnie rezultat. Generalnie to nie jest nic, czym się trzeba przejmować, naturalny przebieg pracy zsynchronizowanych urządzeń.

    Co do drugiego – to też naturalne, jedno wyklucza drugie, a którego VPNa Pan użyje nie ma znaczenia. W rezultacie uruchamia się i tak ta sama usługa więc może klikać tam, gdzie mu akurat wygodniej.

    0
    Odpowiedz
    Marcin
    Marcin
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Czy w oparciu o Pana odpowiedź mogę przyjąć, że to ” wykryto poufną treść ” włącza się losowo, czy też obojętnie jaką stronę odwiedzę?

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Marcin

    Ani jedno, ani drugie. To włącza się wtedy, kiedy przeglądając internet trafi Pan na taką stronę. Po prostu komunikat przychodzi na telefon.

    0
    Odpowiedz
    Marcin
    Marcin
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    „Na taką stronę” tj. taką którą mam włączoną na obu urządzeniach?

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Marcin

    Dokładnie tak.

    0
    Odpowiedz
    krzysiek
    krzysiek
    3 lata temu

    Witam,
    Jak można usunąć z bazy wirusów stronę która była zawirusowana ,jest obecnie wyczyszczona – a avg cały czas ją wykrywa jako stronę z malware ?

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  krzysiek

    Dzień dobry,

    Należy dodać stronę do białej listy.
    Menu > Ustawienia > Wyjątki > Dodaj wyjątek

    I tam należy wkleić adres WWW.
    https://imgur.com/a/F03Por7

    Ostatnio edytowano 3 lata temu przez Tomasz Wasiewicz
    0
    Odpowiedz
    Włodzimierz
    Włodzimierz
    3 lata temu

    6 października zrobiłem subskrybcję na Avast Premium Security dla systemu Windows. Chcę ją anulować ale nie mam takiej możliwości. Na moim koncie jest odnotowana subskrypcja, kod aktywacyjny, identyfikator zamówienia: #xxxxx ale nie ma przycisku aby ją anulować. Kręcę się w kółko czytając różne podpowiedzi na stronie Avasta ale tam nie można się przebić. Wygląda na to, że jest to zrobione celowo, aby klient się poddał i w swoim czasie zapłacił ponieważ podał dane do swojego konta w banku. Na moje nieszczęście maile od avasta z mojej skrzynki pocztowej z działu spam po miesiącu automatycznie zniknęły. Jak mam anulować subskrypcję skoro… Dowiedz się więcej »

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Włodzimierz

    Dzień dobry,

    Pozwoliłem sobie wyciąć Pana numer zamówienia z wiadomości. Całość przesłałem do swoich kolegów, którzy zajmują się licencjami. Jak tylko będę miał odpowiedź wrócę do Pana.

    1
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Dzień dobry,

    Pana zamówienie nie było realizowane przez nas, dlatego jedyne co mogliśmy zrobić to poprosiliśmy w Pana imieniu o skasowanie subskrypcji oraz nie pobieranie żadnych opłat. Taka wiadomość została przesłana dzisiaj rano, do centrum technicznego dla dystrybutorów oprogramowania Avast.

    1
    Odpowiedz
    Włodzimierz
    Włodzimierz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Dziękuję za interwencję. Okazała się szybka i skuteczna.
    Włodzimierz

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Włodzimierz

    Bardzo się cieszę, że mogłem pomóc.

    0
    Odpowiedz
    jan
    jan
    3 lata temu

    AVG FREE blokuje mi legalną stronę internetową allegrolokalnie.pl

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  jan

    Proszę dodać ją sobie do białej listy i więcej nie będzie tak robiła. Widocznie AVG wykryło niepożądane działanie.

    0
    Odpowiedz
    jan
    jan
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Bardzo dziękuję za szybką odpowiedz, ale czy mógłby Pan przybliżyć jak mam to zrobić ? https://www.avg.com/false-positive-file-form nie otwiera mi się. Jeśli strona internetowa zostanie niesłusznie oznaczona jako złośliwa, możesz to zgłosić, korzystając z formularza internetowego Zgłoś podejrzenie błędnego wykrycia. Pozdrawiam.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  jan

    Proszę spróbować tak, będą w programie:
    Menu > Ustawienia > Wyjątki > Dodaj wyjątek

    I tam należy wkleić adres WWW.
    https://imgur.com/a/F03Por7

    0
    Odpowiedz
    Dawid
    Dawid
    3 lata temu

    Witam.
    Zainstalowałem antywirusa Avg Antywirus Free lecz nie da się go usunąć. Próbowałem przez AvgClear jak i Avg Remover. Chodzi o to że po odinstalowaniu avg komputer nie chce się włączyć jedynie przez tryb awaryjny. AvgClear był używany w trybie awaryjnym. Wyskakuje błąd naprawa automatycznie ale po jej zakończeniu system się nie chce włączyć. Dopiero po ponownym zainstalowaniu avg free komputer działa normalnie. Jak się tego pozbyć? Komputer jest w wersji win10 pro 64bit.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Dawid

    Dzień dobry,

    prześlę to do naszych techników i wrócę do Pana z odpowiedzią.

    0
    Odpowiedz
    Dawid
    Dawid
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Dołączę jeszcze zdjęcia.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Dawid

    Dziękuję. Czy ma Pan możliwość przygotowania dysku naprawczego na innym komputerze? Z niego powinno udać się naprawić komputer.
    https://support.microsoft.com/pl-pl/windows/tworzenie-no%C5%9Bnika-instalacyjnego-dla-systemu-windows-99a58364-8c02-206f-aa6f-40c3b507420d

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Dzień dobry,

    I jak? Udało się coś zrobić?

    0
    Odpowiedz
    Dawid
    Dawid
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    .

    Ostatnio edytowano 3 lata temu przez Dawid
    0
    Odpowiedz
    Dawid
    Dawid
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Tomasz Wasiewicz

    Zdjęcie

    0
    Odpowiedz
    Jarosław
    Jarosław
    3 lata temu

    wpłaciłem 119 zł podając nr referencyjny xxxxxx i cisza . Jak długo czekaliście na klucz? Chyba zrezygnuję i wezmę inny program

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Jarosław

    Usunąłem sam numer z komentarza. Całość przesłałem do naszego działu licencji. Jak będę coś wiedział dam znać.

    0
    Odpowiedz
    Agnieszka
    Agnieszka
    3 lata temu

    27 listopada 2021 wpłaciłam na konto Global Collect BV kwotę za roczną subskrypcję AVG Internet Security. Przelew został zrealizowany (potwierdzenie z banku). Do dzisiaj nie otrzymałam od AVG klucza licencyjnego. Po konsultacji z helpdeskiem AVG uzyskałam odpowiedź, że zamówienie w ogóle nie zostało zarejestrowane. W związku z tym oni nic nie byli w stanie zrobić.

    Jakie są możliwości rozwiązania tej sprawy, ponieważ nie zamierzam ponosić dodatkowych kosztów.

    0
    Odpowiedz
    Tomasz Wasiewicz
    Autor
    Tomasz Wasiewicz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Agnieszka

    Dzień dobry,

    Bardzo przykro mi to słyszeć. Skontaktuję się z osobami odpowiedzialnymi za to u mnie i odezwiemy się do Pani.

    0
    Odpowiedz
    Patrycja
    Patrycja
    3 lata temu

    witam mam problem zakupiłam avg zaplacilam 55 zł i mija 11 dni a ja nadal nie mam odpowiedzi ani pieniędzy co zrobić ?

    0
    Odpowiedz
    Arkadiusz Zakrzewski
    Administrator
    Arkadiusz Zakrzewski
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Patrycja

    Cześć,

    Pisz na biuro@avg.pl podaj nam numer zamówienia lub numer płatności, a spróbujemy pomóc ze sfinalizowaniem zamówienia.

    0
    Odpowiedz
    Szymon
    Szymon
    3 lata temu

    dzień dobry mam problem z wersją próbną uptuneup i jak pobieram to nagle pokazuje się „do zainstalowania produktu AVG jest wymagane połączenie się z internetem” chociaż że ja mam cały czas włączony internet proszę o pomoc

    0
    Odpowiedz
    Arkadiusz Zakrzewski
    Administrator
    Arkadiusz Zakrzewski
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Szymon

    Cześć,

    Upewnij się, że używasz aktualnego instalatora: https://www.avg.com/pl-pl/download-thank-you.php?product=GSE-2019

    W razie problemów możesz też ustawić DNS Google, połączenie z internetem masz prawidłowe, ale kreator instalacji nie może nawiązać połączenia z serwerem AVG i dlatego zwraca komunikat o braku internetu. Zwykle przyczyną jest niepoprawny DNS

    0
    Odpowiedz
    Szymon
    Szymon
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Arkadiusz Zakrzewski

    Dziękuje

    0
    Odpowiedz
    Maciej
    Maciej
    3 lata temu

    4 lutego zamówiłem i dokonałem płatności za AVG PC TuneUp. Numer zamówienia 1129815664439, numer referencyjny 890731790829. Do dzisiaj nie otrzymałem potwierdzenia płatności.Co dalej? (możliwe,że w tytule przelewu podałem numer zamówienia) ( miałem zapłacić kwotę 68 złotych bo taką otrzymałem w ofercie ale kiedy system przekierował mnie do płatności pojawiła się kwota 67,08 ale i tak zapłaciłem 68) Oferta z AVG Antivirus Free. Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji bo nie wiem o co chodzi? Z programu Tune Up nie korzystam,ponieważ nie ma żadnej reakcji do dzisiaj.

    0
    Odpowiedz
    Arkadiusz Zakrzewski
    Administrator
    Arkadiusz Zakrzewski
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Maciej

    Cześć,

    To zakup ze sklepu międzynarodowego avg.com, w którym my niestety nie jesteśmy stroną w transakcji, zakup realizuje producent bezpośrednio, a nie nasza polska dystrybucja. Napisz do nas na biuro@core.com.pl na pewno ktoś z działu handlowego spróbuje pomóc w kontakcie z avg.com i dokończeniu realizacji tego zakupu.

    0
    Odpowiedz
    Theofilos
    Theofilos
    3 lata temu

    Szanowni Państwo
    Czy jest gdzieś zestawienie różnic Avast Free i AVG Free? 
    Chodzi mi o:
    1. obciążenie pamięci RAM,
    2. obciążanie procesora,
    3. o efektywność algorytmów wykrywania zagrożeń. 

    0
    Odpowiedz
    Arkadiusz Zakrzewski
    Administrator
    Arkadiusz Zakrzewski
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Theofilos

    Dzień dobry,

    Nie ma takiego zestawienia bo nie ma co porównywać. To jest ten sam silnik skanujący i baza sygnatur, wydajność skanowania, algorytmy, reguły heurystyczne itp są współdzielone przez produkty AVG i Avast od momentu przejęcia marki AVG przez Avast. Nawet framework aplikacji jest wspólny 🙂

    0
    Odpowiedz
    Theofilos
    Theofilos
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Arkadiusz Zakrzewski

    Dziękuję za odpowiedź.
    Po co w takim razie dwie nazwy na ten sam produkt?

    0
    Odpowiedz
    Arkadiusz Zakrzewski
    Administrator
    Arkadiusz Zakrzewski
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Theofilos

    Marka AVG i marka Avast mają swoich fanów, producent zdecydował nie zmuszać nikogo do zmian, obie linie produktowe będą rozwijane równolegle, połączono tylko technologie AVG i Avasta wybierając najlepsze rozwiązania aby stworzyć jak najlepsze produkty

    0
    Odpowiedz
    Ola
    Ola
    3 lata temu

    Dlaczego program AVG okresowo blokuje stronę Allegrolokalnie.pl ? Co jakiś czas mam problem z wejściem na swoje konto na tej stronie, bo AVG wykrywa URL:SCAM. Kontaktowałam się już w tej sprawie niejednokrotnie z Allegro.pl i twierdzą że to wina antywirusa! Bardzo mnie denerwuje że nie mogę sprawdzić nawet czy ktoś coś u mnie coś kupił, bo nawet nie mogę wejść na tą stronę! Allegrop.pl działa normalnie a jestem pewna że tak poważny serwis aukcyjny dba o bezpieczeństwo swoich użytkowników.

    0
    Odpowiedz
    Arkadiusz Zakrzewski
    Administrator
    Arkadiusz Zakrzewski
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Ola

    Cześć, przykro mi, że program sprawia problem.
    Sprawdziłem właśnie i faktycznie AVG wyświetla błędnie ostrzeżenie dla allegrolokalnie.pl zgłosiłem już do producenta wyczyszczenie reputacji tej strony, w ciągu ok 24-48h problem powinien ustąpić.

    0
    Odpowiedz
    Jakub
    Jakub
    3 lata temu

    Dzisiaj podczas korzystania z przeglądarki na niektórych stronach (zaufanych takich jak np. Reddit czy YouTube) zostało zneutralizowane zagrożenie gamaredon apt przez ochronę sieci AVG, co z tym robić?
    Po restarcie komputera problem zniknął, jednakże jestem zaniepokojony.
    Proszę o pomoc, co z tym zrobić?
    Pozdrawiam

    0
    Odpowiedz
    Arkadiusz Zakrzewski
    Administrator
    Arkadiusz Zakrzewski
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Jakub

    Cześć,

    Jak już wyjaśniliśmy sprawę mailowo, program zrobił co do niego należało 🙂

    1
    Odpowiedz
    Mateusz
    Mateusz
    3 lata temu

    Avg blokuje chromecast, przy wyłączonym znajduje urządzenie. Czy jest możliwość dodania do wyjątku tej opcji? Wszelkie informacje w internecie są podane na stary interfejs gdzie teraz nie mogę znaleźć takich opcji.

    0
    Odpowiedz
    Arkadiusz Zakrzewski
    Administrator
    Arkadiusz Zakrzewski
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Mateusz

    Cześć, chętnie pomogę to rozwiązać bo to kwestia dodania odpowiedniego ustawienia, ale powiedz mi tylko czy korzystasz z AVG Free czy pełnego Internet Security?
    Sprawdź w oknie głównym kafelek internet i poczta email > zapora > przełącz profil sieci z niezaufanej na zaufaną i przetestuj jeszcze raz. Jeśli to nie wystarczy to daj znać, jakiej dokładnie wersji AVG używasz, pomogę dalej 🙂

    0
    Odpowiedz
    Mateusz
    Mateusz
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Arkadiusz Zakrzewski

    Pomogło. Wszystko działa. Dziękuje bardzo.

    0
    Odpowiedz
    Przemek
    Przemek
    3 lata temu

    notification@emails.avast.com dostałe mmeila z takiego meila o promocji avast czy to scam . Promocja dotyczy zakupui avast na 10 urzadzen na 2 lata za 163 zżł

    0
    Odpowiedz
    Arkadiusz Zakrzewski
    Administrator
    Arkadiusz Zakrzewski
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Przemek

    Cześć,

    To oficjalny adres email powiadomień i ofert ze sklepu avast.com więc to nie jest scam 🙂

    1
    Odpowiedz
    Przemek
    Przemek
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Arkadiusz Zakrzewski

    Bardzo dziękuje

    0
    Odpowiedz
    Paulina
    Paulina
    3 lata temu

    Witam, nie przyszła mi wiadomość na maila (nawet do SPAMu) by aktywować wersję FREE. Proszę o pomoc

    0
    Odpowiedz
    Arkadiusz Zakrzewski
    Administrator
    Arkadiusz Zakrzewski
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Paulina

    Cześć, przykro nam, że automat się nie spisał. Pisz proszę pomoc@avg.pl i chętnie pomożemy 🙂

    0
    Odpowiedz
    Angel Zuazo Lopez
    Angel Zuazo Lopez
    3 lata temu

    Dzień dobry,

    Przekazałem 31-05-2022r.na zamówienie #1348455344439 przelewem mojego banku PKO SA na zakup odnawiania antywirusa AVG, ale jeszcze nie dostałem aktualizację oprogramowania. Wysłałem przelew do następującego adresu:

    ANGEL HUMBERTO ZUAZO LOPEZ

    26 1240 1431 1111 0010 2532 1077

    Global Collect BV

    87 1050 0086 1000 0022 7362 4318

    ING Bank Śląski S.A., ING Bank Śląski S.A.

    Tytuł

    Przelew środków

    Data operacji

    31.05.2022

    Data księgowania

    31.05.2022

    Typ operacji

    PRZELEW INTERNET M/B

    0
    Odpowiedz
    Arkadiusz Zakrzewski
    Administrator
    Arkadiusz Zakrzewski
    3 lata temu
    Odpowiedź do  Angel Zuazo Lopez

    Cześć,

    Niestety to płatność do sklepu producenta avg.com, nie my jesteśmy tu stroną transakcji (firma CORE, dystrybutor AVG w Polsce), więc nie mamy wpływu na realizację tego zamówienia. Przy płatności zwykłym przelewem realizacja może trwać do 10 dni roboczych bo to przelew zagraniczny i czasy księgowania są różne. W razie problemów pisz na biuro@avg.pl może koledzy z naszego działu sprzedaży coś tu jeszcze doradzą.

    0
    Odpowiedz
    Pawel Kurkiewicz
    Pawel Kurkiewicz
    2 lata temu

    Pomimo zapłaty nie otrzymałem kodu do przedłużenia ochrony

    0
    Odpowiedz
    Arkadiusz Zakrzewski
    Administrator
    Arkadiusz Zakrzewski
    2 lata temu
    Odpowiedź do  Pawel Kurkiewicz

    Cześć,
    Nic tu na to nie zaradzę, skontaktuj się proszę z działem sprzedaży biuro@avg.pl i podaj im numer zamówienia lub numer płatności w celu weryfikacji sprawy.

    0
    Odpowiedz
    Anna
    Anna
    2 lata temu

    Program AVG, w trakcie skanowania pojawia się informacja, że są problemy z wydajnością, m.in. zbędne pliki i uszkodzone rejestry. Po wybraniu opcji Rozwiąż problemy pojawia się komunikat, że: Zawartość online jest niedostępna Sprawdź swoje połączenie internetowe i spróbuj ponownie. Połączenie z internetem jest, strony otwierają się bez problemu, co z tym zrobić?

    0
    Odpowiedz
    Arkadiusz Zakrzewski
    Administrator
    Arkadiusz Zakrzewski
    2 lata temu
    Odpowiedź do  Anna

    Cześć,

    W tym miejscu powinna wyświetlić się oferta na zakup programu AVG TuneUp, to błąd po stronie programu, zgłoszony niedawno do producenta. W najbliższych aktualizacjach AVG Free zostanie on usunięty.

    0
    Odpowiedz
    Najnowsze komentarze
    • Czy dieta przez aplikację działa? Testuję Respo - WebInside.pl […] rozpoczęłam na początku kwietnia. Rankingów aplikacji online jest całkiem sporo...5 najpopularniejszych aplikacji dietetycznych – którą wybrać?
    • Arkadiusz Zakrzewski Dzień dobry,My, czyli firma CORE nie sprzedajemy żadnych subskrypcji. Jeśli zapłacił Pan...Jak zwrócić program AVAST zamówiony na stronie avast.com?
    • Jan Proszę o zwrot pieniędzy za wszystkie subskrypcje. Natychmiast. Jak tego nie zrobicie, z...Jak zwrócić program AVAST zamówiony na stronie avast.com?
    • Smrek Tzn. gdzie? Bo NZ i Hiszpania to jakoś mojego zaufania nie wzbudzają. Zaś Węgry... - jak t...Poznaj 11 najlepszych aplikacji do przechowywania danych w chmurze
    • Hanna Najlepsze pod jakim względem? Gdzie są takie elementy: jak prywatność danych, security, da...Poznaj 11 najlepszych aplikacji do przechowywania danych w chmurze
    Włącz cyberbezpieczeństwo
    AVG 15% taniej!
    Skuteczny Antywirus
    Encyklopedia Bezpieczeństwa AVG
    O nas

    TrybAwaryjny.pl tworzony jest przez doświadczonych ekspertów i pasjonatów. Porusza tematy około technologiczne, IT oraz cyfrowe. Tworzymy autorskie i darmowe artykuły, porady dla domu i firm, rankingi a także regularnie odpowiadamy na wszystkie pytania naszych czytelników. Jeśli masz problem z komputerem, tabletem czy telefonem lub chciałbyś zapytać o dowolny aspekt związany z siecią, nasi specjaliści udzielą Ci konkretnych odpowiedzi.

     

    Cyberbezpieczeństwo

    Pomagamy zrozumieć zagrożenia w Internecie oraz tłumaczymy jak bezpiecznie korzystać z telefonu, tabletu i komputera. Szeroko opisujemy cyberzagrożenia, na które są narażeni użytkownicy i wyjaśniamy jak skutecznie się przed nimi bronić. Posiadamy dedykowany dział, w którym poruszamy bezpieczeństwo dzieci oraz oferujemy rozwiązania antywirusowe dla domu, firm, szkół i placówek państwowych.

    Znajdź nas na FB
    Facebook YouTube
    • Polityka prywatności
    • Regulamin
    © 2025 Trybawaryjny.pl

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    wpDiscuz