Zapłaciłem za program AVAST na stronie avast.com i go nie otrzymałem – co zrobić?

0

Jeżeli zamówiłeś program AVAST na stronie avast.com, zapłaciłeś i nie otrzymałeś od razu klucza, to musisz pamiętać o tym, że: producent wedle informacji podanej podczas składania zamówienia zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia w ciągu 5 dni roboczych.

Jeśli po tym czasie nie pojawił się numer licencji na e-mailu – należy skontaktować się z firmą obsługującą sklep – Allsoft

To partner AVAST, który pomoże stworzyć i otrzymać zamówienie.

Centrum Obsługi Klienta
(pytania dotyczące płatności i dostawy)

+48 22 390-63-36
od 8 do 20 czasu lokalnego dla Polski

Podobał Ci się ten artykuł?

Zapisz się na listę i nie przegap nowych ciekawostek, porad i konkursów!

Potrzebjesz pomocy z komputerem?

Skorzystaj z wiedzy ekspertów i zadaj pytanie.

Prowadzisz małą lub średnią firmę?

Pobierz Darmowy Ebook - Bezpieczna firma z AVG, który pomoże Ci zwiększyć bezpieczeństwo biznesu, zaoszczędzić czas oraz pieniądze.

Znajdziesz w nim ponad 30 konkretnych artykułów, dzięki którym dowiesz jak się jak szybko i łatwo, za pomocą darmowych narzędzi zadbać o takie rzeczy jak: polityka bezpiecznych haseł, backup cennych danych, blokowanie portów USB, korzystanie z pulpitu zdalnego, awaryjne odzyskiwanie danych... i wiele, wiele więcej!

Pobierz e-book teraz!

O Autorze

trybawaryjny

Trybawaryjny.pl to strona zawierająca przydatne informacje, porady i ciekawostki dotyczące komputerów, pisane prostym i zrozumiałym językiem. Portal jest tworzony przy współpracy z ekspertami oprogramowania antywirusowego AVG.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o
Podobał Ci się ten tekst? Dołącz do nas na Facebooku i nie przegap NOWYCH artykułów!
Polub AVG na Facebooku