Materiały reklamowe dla przedsiębiorców powinny być dopasowane przede wszystkim do charakterystyki branży, potencjalnych odbiorców oraz aktualnych trendów rynkowych. Aby wyróżnić swoją firmę wśród konkurencji, warto wykorzystać innowacyjne wizytówki NFC. To nowoczesne materiały drukowane, które można zintegrować ze smartfonem potencjalnego klienta.
Spis treści
- Wizytówki multiloft z NFC – jak to działa?
- Wydruk wizytówek z modułem NFC – czy warto zainwestować w takie materiały reklamowe?
- Wizytówki z NFC – kiedy i gdzie sprawdzi się taka forma promocji?
Wizytówki multiloft z NFC – jak to działa?
Na rynku pojawia się coraz więcej innowacyjnych rozwiązań, które umożliwiają promowanie przedsiębiorstwa w dość nietypowy sposób. Świetnym przykładem są wizytówki na podłożu Multiloft z NFC. Możesz je zamówić w internetowej drukarni, która kompleksowo zajmuje się przygotowywaniem drukowanych materiałów promocyjnych dla firm.
Zasada działania wizytówek z modułem NFC jest dość prosta. Wizytówka ma standardowy wygląd i można na niej nadrukować dowolnie wybraną grafikę. Innowacją jest możliwość wprowadzenia danych do modułu NFC, dzięki czemu nie trzeba umieszczać na papierze takich informacji, jak: link do strony internetowej, numer telefonu czy adres e-mail. Takie dane można zakodować w module NFC.
Po przyłożeniu wizytówki multiloft z modułem komunikacyjnym do telefonu, na urządzeniu zostanie wyświetlona mapa, kontakt, łącze do strony internetowej lub nawet link do pobrania firmowej aplikacji.
Wydruk wizytówek z modułem NFC – czy warto zainwestować w takie materiały reklamowe?
Firmy, które prężnie działają w branży technologicznej a grupy odbiorców to głównie młodzi ludzie powiązani na co dzień z nowoczesnymi technologiami, zdecydowanie powinny zainwestować w nowość na rynku, czyli wizytówki multiloft z komunikacyjnym modułem NFC.
Powody, dla których warto zdecydować się na wizytówki z NFC to przede wszystkim:
- możliwość przyciągnięcia uwagi klientów z branży technologicznej,
- minimalistyczna forma przekazywania informacji,
- wiele możliwości personalizacji wizytówek.
To forma przekazywania informacji, która oddziałuje na odbiorców podobnie tak jak i firmowe zaproszenia, aczkolwiek kluczowe informacje są transmitowane przy użyciu urządzeń mobilnych wchodzących w interakcje z drukowanymi materiałami reklamowymi.
Wizytówki z NFC – kiedy i gdzie sprawdzi się taka forma promocji?
Nowoczesne wizytówki multiloft z modułem NFC sprawdzą się nie tylko na co dzień w bezpośrednich kontaktach z potencjalnymi klientami. Takie materiały reklamowe przygotowywane przez profesjonalną drukarnię można wykorzystać też:
- na targach branżowych,
- w trakcie dni otwartych firmy,
- na konferencji,
- podczas wyjazdu firmowego do nowego kontrahenta.
Praktycznie zawsze wtedy, kiedy liczy się przyciągnięcie uwagi klienta i minimalistyczna forma przekazywania informacji, warto wykorzystać innowacyjne wizytówki NFC. Takie materiały drukowane można dopasować kolorystycznie do firmowej identyfikacji wizualnej: głównie dzięki opcji zastosowania zadruku dwustronnego, zdobień, a także wewnętrznego wypełnienia boków wybranym kolorem.
Artykuł sponsorowany. CORE - polski dystrybutor antywirusów Norton, AVAST i AVG. Poznaj AVAST Business Antivirus antywirus dla biznesu. Wysoko oceniany i nagradzany program do pełnej ochrony/ firmy.