Najpopularniejsze
    Czy jest sposób na wyzerowanie Windowsa

    Jak sformatować/przywrócić Windows 10?

    Nowy konkurs AVG - weź udział teraz

    Wybierz imię dla ludka-ninja! Wiosenny konkurs AVG!

    Nowy konkurs AVG

    Pomóż nam wybrać koszulkę dla Trybu i zgarnij NOWE gadżety AVG!

    Facebook YouTube
    TrybAwaryjny.plTrybAwaryjny.pl
    • Strona główna
    • Tu zacznij
    • Porady
      • Dla domu
      • Dla firmy
      • Dla szkoły
      • Android
      • Windows
      • Przydatne programy
        • Komputer
        • Mobilne
    • Ciekawostki
    • AVG
      • Strona AVG w Polsce
      • AVG krok po kroku
      • Blog AVG
      • Informacje prasowe
      • Napisali o AVG
      • Promocje
      • Programy
        • Dla domu
        • Dla małej firmy
        • Dla biznesu
      • Forum
    • AVAST
    • Kontakt i współpraca
    Facebook YouTube
    TrybAwaryjny.plTrybAwaryjny.pl
    Strona główna»Ciekawostki»Twoje biuro w twoim komputerze! Poznaj Biznesowy System Operacyjny Ready_™!
    Ciekawostki

    Twoje biuro w twoim komputerze! Poznaj Biznesowy System Operacyjny Ready_™!

    Brak komentarzyPrzeczytasz w 6 minut
    Praca zdalan czy stacjonarna? Sprawdź jak połączyć oba pojęcia dzięki platformie Ready_.
    Pracuj w biurze a jednak w domu dzieki Ready_!

    Współpraca zespołów w ramach firmy i motywowanie pracowników od lat jest zagadnieniem, które interesuje praktyków i teoretyków zarządzania. W ostatnich miesiącach ten temat okazał się jeszcze bardziej aktualny. Wraz z przechodzeniem wielu firm na system pracy zdalnej, okazało się, że konieczne jest znalezienie wirtualnego miejsca spotkań zespołu, współdzielenia plików i wymiany poglądów. Takim miejscem jest biznesowy system operacyjny Ready_™.

    Biznesowy system operacyjny Ready_™

    Spis Treści
    Zwiń
    Rozwiń

    Czym jest biznesowy system operacyjny Ready_™?

    Ready_™ jest rozbudowaną platformą zapewniającą wszystkie narzędzia do współpracy zespołów firmowych i osób indywidualnych, bez względu na miejsce, z którego wykonują swoje obowiązki. To wirtualna przestrzeń do spotkań, rozmów, wymiany plików i informacji, dzięki któremu cała działalność firmy zebrana jest w jednym miejscu. Pozwala to efektywnie zorganizować pracę przedsiębiorstwa, jak również zapewnić pracownikom niezbędną motywację i zasoby do realizacji swoich obowiązków.

    Wirtualne biuro w w twoim komputerze dzięki platformie Ready_.
    Prosty i przejrzysty – taki jest właśnie interfejs platformy Ready_™.

    Kto może skorzystać z Ready_™?

    System jest przeznaczony dla wszystkich firm lub organizacji, które chcą uporządkować prowadzone projekty, monitorować ich przebieg, jak również uprościć zarządzanie zespołem. Dzięki rozbudowanym funkcjom administracyjnym ułatwia planowanie i priorytetyzowanie zadań, daje pełny wgląd w działania firmy.

    To także rozwiązanie, które idealnie sprawdza się w sytuacji, gdy część pracowników wykonuje swoje obowiązki zdalnie. Dzięki Ready_™ są w stałym kontakcie z innymi członkami swoich zespołów, mogą się z nimi komunikować w czasie rzeczywistym i wymieniać informacje z zachowaniem zasad poufności i bezpieczeństwa online.

    Narzędzia systemu Ready_™

    System Ready_™ jest kompleksową odpowiedzią na potrzeby firmy, dzięki odpowiednio dobranym narzędziom do zarządzania zespołem i projektami. Najważniejsze z nich to:

    1. Elektroniczny obieg faktur (zintegrowany z OCR)

    Pozwala z łatwością gromadzić wszystkie dokumenty rozliczeniowe i przekazywać je odpowiednim działom. Ready_™ automatycznie skanuje informacje z dokumentów, pobiera faktury z maili i współpracuje z popularnymi programami księgowymi.

    2. Monitoring płatności

    Ułatwia terminową realizację zobowiązań, zapobiegając zatorom płatniczym i gubieniu się dokumentów. Każda wprowadzona faktura jednym kliknięciem jest kopiowana do aplikacji płatności, gdzie można łatwo monitorować jej termin i wysyłać bezpośrednio do bankowości online. Ready_™ daje również pełny podgląd transakcji z kontrahentem i zapewnia realizację płatności w terminie.

    3. Archiwum umów z kontrahentami i pracownikami

    Daje gwarancję pełnego dostępu do wszystkich zawartych umów. Jest wygodnym narzędziem, gdy trzeba sprawdzić ustalenia, porównać wersje lub przygotować aneks. Ready_™ oferuje również szablony popularnych rodzajów umów oraz możliwości rozliczania ich w systemie.

    Praca zdalana w internecie z systeme Ready_.
    Dzięki jasnym wskazówkom proces kontaktu z klientem rozplanowany jest od A do Z.

    4. Moduł delegacji

    Pomaga uporać się z rozliczeniem wyjazdów szybko i bez „papierkowej roboty”. Ready_™ ułatwia planowanie wyjazdów i akceptowanie wniosków oraz zaliczek, a także rozliczanie delegacji po powrocie (również w walutach obcych). Automatycznie dodaje informacje o nieobecności do kalendarza i zapewnia dostęp do archiwum. Dodatkowym ułatwieniem jest możliwość skanowania rachunków w aplikacji mobilnej i automatyczne dołączanie ich do delegacji w trakcie jej trwania.

    5. Ewidencja urlopów

    Zapewnia pełną obsługę wszystkich rodzajów urlopów pracowniczych: od wniosku, poprzez proces akceptacji, aż po zaznaczenie nieobecności w kalendarzu. System pomaga również w ustalaniu zastępstw, sprawdza poprawność wypełnionych wniosków i pomaga rozliczyć nieobecność.

    6. Pipeline CRM

    Jest narzędziem, dzięki któremu planowanie sprzedaży i kontaktów z klientami jest prostsze. Dzięki podziałowi na poszczególne etapy łatwo monitorować przebieg procesu, a historia współpracy z klientem ułatwia przygotowanie odpowiedniej oferty. Ready_™ wspomaga również handlowców w zakresie przygotowywania dokumentów, oferując m.in. wzory umów, ofert i faktur, jak również zapewniając pełny dostęp z każdego miejsca dzięki aplikacji mobilnej.

    7. Zarządzanie projektami

    Zapewnia dostęp do wszystkich informacji związanych z realizacją zadań długofalowych. Pełny harmonogram zadań, możliwość rozrysowania ich w formie diagramu Gantta oraz monitorowanie kamieni milowych to tylko niektóre z ułatwień. Ready_™ daje dostęp do pełnej dokumentacji projektu, jego budżetu, harmonogramów oraz listy zadań. Zapewnia jednocześnie wszystkie niezbędne narzędzia do pracy grupowej.

    Specjalne oprogramowanie do pracy zdalnej w firmie Ready_.
    Dzięki specjalnej tablicy każdy wie kiedy i jakie zadanie jest do wykonania.

    8. Baza dokumentów Intranet

    Jest bezpiecznym sposobem na dzielenie się ważnymi informacjami i poufnymi danymi w obrębie wybranej grupy pracowników. Podział na obszary, filtrowanie według wybranych kryteriów, możliwość korzystania z szablonów i dodawania załączników ułatwia przekazywanie zarządzeń pracownikom.

    Archiwum dokumentów w specjalnym programie dla pracowników biurowych pracujących zdlanie.
    Wszystkie pliki, dokumenty, faktury i umowy w jednym miejscu. Wystarczy kliknąć i pobrać.

    9. Wnioski zakupowe

    Usystematyzowanie zakupów zapewnia właściwą realizację zapotrzebowania na sprzęt lub materiały niezbędne do funkcjonowania biura. Elektroniczne wnioski przyspieszają proces akceptacji i realizacji zamówienia, a historia zakupów ułatwia monitorowanie wykorzystania budżetu.

    10. Ewidencja czasu pracy

    Zwiększa efektywność zarządzania czasem pracowników. Pozwala nie tylko rozliczać godziny pracy, ale również zapewnia informacje o czasochłonności poszczególnych zadań, możliwość planowania ich w kalendarzu i na tablicy kanban. Wszystko jest zebrane w przejrzyste raporty dzienne i miesięczne.

    Najważniejsze funkcje platformy Ready_™ do skutecznej pracy zdalnej.
    Poznaj 10 funkcji Ready_™ dzięki którym praca zdalna jest prawdziwą przyjemnością.

    Film jak działa platforma Ready_™

    System Ready_™ – dlaczego warto go mieć?

    Ready_™ pomaga usystematyzować pracę firmy w sytuacji prowadzenia wielu równoległych projektów oraz pracy zdalnej. Ułatwia monitorowanie ich realizacji, dotrzymywanie terminów i zapewnia platformę komunikacji między osobami, które je realizują.

    Dodatkowo Ready_™ gwarantuje uporządkowanie spraw administracyjnych firmy, związanych z kadrami, delegacjami, nieobecnościami i wykonywaniem obowiązków przez pracowników. Jest doskonałym narzędziem dla księgowych oraz dużym ułatwieniem dla handlowców. Mobilna aplikacja na smartfony pozwala go mieć cały czas pod ręką.

    Ready_™ – ile to kosztuje?

    Dostęp do systemu można wykupić w całości lub jedynie do wybranych modułów. Każdy użytkownik musi mieć aktywny pakiet user (20zł/miesięcznie), który można rozbudowywać o kolejne narzędzia. Poszczególne moduły kosztują od 5 do 10zł miesięcznie za jednego użytkownika.

    W zależności od rodzaju zapotrzebowania, Ready_™ można mieć w jednym z trzech pakietów (każdy w cenie 10zł/miesięcznie za użytkownika). Groupware jest narzędziem do pracy grupowej, Business pozwala prowadzić sprzedaż i magazyn produktów, a Custom daje możliwość personalizacji procedur, rejestrów i tworzenia własnych modułów.

    Przed podjęciem decyzji system Ready_™ można testować za darmo przez 14 dni.

    Ready_™ – jak zacząć?

    Rozpoczęcie pracy z systemem Ready_™ jest bardzo proste. Filmy instruktażowe prowadzą użytkownika krok po kroku, pokazując najważniejsze funkcje i sposoby korzystania z nich. Wiele informacji można również znaleźć na blogu, gdzie omawiane są zmiany w oprogramowaniu, opisywane konkretne funkcje oraz aktualności związane z systemem.

    Ready_™ pozwala przenieść zarządzanie firmą na wyższy poziom i – w czasach coraz popularniejszej pracy zdalnej – zachować kontrolę nad tym, co dzieje się w firmie. Dzięki personalizacji łatwo dopasować go do każdego rodzaju działalności biznesowej.

    Artykuł partnera

    Oceń artykuł
    [Głosów: 4 Średnia: 5]

    Podobał Ci się ten artykuł?

    Zapisz się na listę i nie przegap nowych ciekawostek, porad i konkursów!

    Prowadzisz małą lub średnią firmę?

    Pobierz Darmowy Ebook - Bezpieczna firma z AVG, który pomoże Ci zwiększyć bezpieczeństwo biznesu, zaoszczędzić czas oraz pieniądze.

    Znajdziesz w nim ponad 30 konkretnych artykułów, dzięki którym dowiesz jak się jak szybko i łatwo, za pomocą darmowych narzędzi zadbać o takie rzeczy jak: polityka bezpiecznych haseł, backup cennych danych, blokowanie portów USB, korzystanie z pulpitu zdalnego, awaryjne odzyskiwanie danych... i wiele, wiele więcej!

    Pobierz e-book teraz!

    Udostępnij. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    trybawaryjny
    • Facebook

    Trybawaryjny.pl to strona zawierająca przydatne informacje, porady i ciekawostki dotyczące komputerów, pisane prostym i zrozumiałym językiem. Portal jest tworzony przy współpracy z ekspertami oprogramowania antywirusowego AVG.

    Subscribe
    Powiadom o
    guest
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Najnowsze komentarze
    • Arkadiusz Zakrzewski Cześć, Do tego potrzebujesz nośnika instalacyjnego. Możesz go samodzielnie szybko utworzyć...Jak sformatować/przywrócić Windows 10?
    • Ania A gdzie ma przechowywane dane? Lokalnie czy nie? Bo to są dane newralgiczne, finansowe itd...10 ciekawych programów do wystawiania faktur w małej firmie
    • Jarek A co jak system nie chce się uruchomić jak wtedy zrobić format?Jak sformatować/przywrócić Windows 10?
    • Natan Bardzo dobry operator, my nie mogliśmy znaleźć firmy która podłączyła by nam internet do...Jaki Internet wybrać do pracy w dużym mieście? Lista najlepszych dostawców
    • Tomek Na topie jest FakturaXL.pl i to ten program rzeczywiście wszędzie polecają. Nie bez powodu...10 ciekawych programów do wystawiania faktur w małej firmie
    Skuteczny Antywirus
    Encyklopedia Bezpieczeństwa
    Odbierz darmowe porady od AVG
    O nas

    TrybAwaryjny.pl to strona stworzona specjalnie dla użytkowników antywirusa AVG. Oprócz szeregu porad i artykułów dotyczących bezpieczeństwa, znajdziecie tutaj wszystko to co jest związane z programami AVG w Polsce. Możecie również zadać pytania dotyczące bezpieczeństwa komputerów ekspertom pomocy technicznej AVG.

    Znajdź nas na FB
    Facebook YouTube
    • Polityka prywatności
    • Regulamin
    © 2023 Trybawaryjny.pl

    Wypełnił powyższe pole i naciśnij Enter żeby wyszukać. Naciśnij Esc żeby anulować.

    wpDiscuz