Jak uporządkować obsługę klienta w naszej firmie?

0

Obsługa klienta to jeden z najtrudniejszych obszarów prowadzenia działalności gospodarczej. Jej wysoki poziom trudno utrzymać, gdy tak wiele zależy od bezpośrednich rozmów i codziennej cierpliwości i wyrozumiałości. A prawda jest taka, że tylko odpowiedni poziom obsługi gwarantuje nam zadowolenie, ale też przywiązanie klientów do naszej marki.

Choć na co dzień nie każdy przelicza to na wielkość przychodów, to w skali roku niezadowolenie klienci, którzy zrezygnują z naszych usług stanowić już będą pokaźną sumę. Dlatego tak ważne jest, by umieć zarówno sprzedać, ale też odpowiednio zająć się klientem, gdy dopiero dopytuje o szczegóły lub zgłasza problem czy reklamację. Czy wiesz, jak trudno jest zdobyć zaufanie klienta? A utrzymanie go przy sobie jest kolejnym wyzwaniem.

Dlaczego należy dbać o wysoką jakość obsługi klienta?

Pierwsze wrażenie jest kluczowe, gdy chodzi o pozyskanie klientów. Sposób sprzedaży naszego produktu czy usługi powinien prezentować właściwy, profesjonalny i rzetelny poziom. Wiele osób zapomina jednak, że tu nie kończy się nasza relacja z klientem.

W zależności od charakterystyki naszej branży, klient może chcieć produkt zwrócić, zgłosić jakieś uwagi, dopytać o dodatkowe części czy po prostu zareklamować. Te etapy rozmów z klientami są szczególnie istotne i wrażliwe. Możemy w szybki sposób zatrzeć dobre wrażenie z zakupu i zapomnieć o tym, że klient będzie chciał jeszcze skorzystać z naszej oferty, jeśli nie zajmiemy się nim z dużą uwagą i cierpliwością.

Jak poprawić obsługę klienta w firmie.

Dzięki obsłudze ticketing każdy z klientów firmy ma gwarancję że otrzyma oczekiwaną pomoc.

Jak prowadzić skuteczny dialog z klientami?

Klienci mogą dziś komunikować się z nami na wiele różnych sposobów. Z jednej strony daje nam to ogromne możliwości na reklamę i dotarcie do nich, z drugiej jednak, sprawia nam trudność opanowanie wszystkich tych kanałów jednocześnie. Tymczasem nieodebrane telefony i pominięte maile to prawdziwa zmora wśród przedsiębiorców i bardzo nielubiana rzecz przez klientów.

Jak usprawnić obsługę klienta w Twojej firmie? Postaw na sprawdzone i elastyczne rozwiązanie jakim jest system Thulium. Oparty o sprawny helpdesk i rozbudowane contact center pomoże Ci w kompleksowym ujęciu całego kontaktu z klientami. Nie tylko gwarantuje odebranie wszystkich połączeń i obsługę wszystkich maili, ale też ułatwi nadzór nad prowadzonymi z klientami rozmowami, co jest szalenie ważne do stałego poprawiania ich poziomu.

Po co w naszej firmie ticketing?

Jednym z kluczowych elementów systemu Thulium jest system ticketowy, czyli system obsługi zgłoszeń. W wyraźny i zauważalny sposób zwiększa on szybkość i jakość obsługi, co przekłada się na lepsze doświadczenia klienta z nami. Wszelkie zgłoszenia klienta do nas, czy to z pytaniem, czy z reklamacją czy z zamówieniem, przekształcane są w ticket, wirtualny kwit, który zostaje przypisany do danego doradcy obsługującego zgłoszenie.

Thulium pozwala na zarządzanie takimi ticketami, przekazywanie ich do innego doradcy w razie potrzeby. A w ten sposób automatyzujesz wiele codziennych i rutynowych działań, co pomoże w unikaniu pomyłek. System ticketowy wprowadza porządek i jasny podział obowiązków – każdy wie, nad czym pracuje.

Artykuł partnera

Oceń artykuł
[Głosów: 2 Średnia: 5]

Podobał Ci się ten artykuł?

Zapisz się na listę i nie przegap nowych ciekawostek, porad i konkursów!

Prowadzisz małą lub średnią firmę?

Pobierz Darmowy Ebook - Bezpieczna firma z AVG, który pomoże Ci zwiększyć bezpieczeństwo biznesu, zaoszczędzić czas oraz pieniądze.

Znajdziesz w nim ponad 30 konkretnych artykułów, dzięki którym dowiesz jak się jak szybko i łatwo, za pomocą darmowych narzędzi zadbać o takie rzeczy jak: polityka bezpiecznych haseł, backup cennych danych, blokowanie portów USB, korzystanie z pulpitu zdalnego, awaryjne odzyskiwanie danych... i wiele, wiele więcej!

Pobierz e-book teraz!

O Autorze

Trybawaryjny.pl to strona zawierająca przydatne informacje, porady i ciekawostki dotyczące komputerów, pisane prostym i zrozumiałym językiem. Portal jest tworzony przy współpracy z ekspertami oprogramowania antywirusowego AVG.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Podobał Ci się ten tekst? Dołącz do nas na Facebooku i nie przegap NOWYCH artykułów!
Polub AVG na Facebooku