Najpopularniejsze
    Czy jest sposób na wyzerowanie Windowsa

    Jak sformatować/przywrócić Windows 10?

    Nowy konkurs AVG - weź udział teraz

    Wybierz imię dla ludka-ninja! Wiosenny konkurs AVG!

    Nowy konkurs AVG

    Pomóż nam wybrać koszulkę dla Trybu i zgarnij NOWE gadżety AVG!

    Facebook YouTube
    TrybAwaryjny.plTrybAwaryjny.pl
    • Strona główna
    • Tu zacznij
    • Porady
      • Dla domu
      • Dla firmy
      • Dla szkoły
      • Aplikacje online
        • Komputer
    • Ciekawostki
    • AVG
      • Strona AVG w Polsce
      • Informacje prasowe
      • Promocje i okazje
      • Programy
        • Dla domu
        • Dla małej firmy
        • Dla biznesu
      • Forum
    • AVAST
    • Kontakt i współpraca
    Facebook YouTube
    TrybAwaryjny.plTrybAwaryjny.pl
    Strona główna»Ciekawostki»Jak uporządkować obsługę klienta w naszej firmie?
    Ciekawostki

    Jak uporządkować obsługę klienta w naszej firmie?

    Brak komentarzyPrzeczytasz w 3 minuty
    Ticketing system Thulium.
    Skorzystaj z systemu który usprawni i zapewni obsługę każdego Twojego klienta.

    Obsługa klienta to jeden z najtrudniejszych obszarów prowadzenia działalności gospodarczej. Jej wysoki poziom trudno utrzymać, gdy tak wiele zależy od bezpośrednich rozmów i codziennej cierpliwości i wyrozumiałości. A prawda jest taka, że tylko odpowiedni poziom obsługi gwarantuje nam zadowolenie, ale też przywiązanie klientów do naszej marki.

    Choć na co dzień nie każdy przelicza to na wielkość przychodów, to w skali roku niezadowolenie klienci, którzy zrezygnują z naszych usług stanowić już będą pokaźną sumę. Dlatego tak ważne jest, by umieć zarówno sprzedać, ale też odpowiednio zająć się klientem, gdy dopiero dopytuje o szczegóły lub zgłasza problem czy reklamację. Czy wiesz, jak trudno jest zdobyć zaufanie klienta? A utrzymanie go przy sobie jest kolejnym wyzwaniem.

    Dlaczego należy dbać o wysoką jakość obsługi klienta?

    Pierwsze wrażenie jest kluczowe, gdy chodzi o pozyskanie klientów. Sposób sprzedaży naszego produktu czy usługi powinien prezentować właściwy, profesjonalny i rzetelny poziom. Wiele osób zapomina jednak, że tu nie kończy się nasza relacja z klientem.

    W zależności od charakterystyki naszej branży, klient może chcieć produkt zwrócić, zgłosić jakieś uwagi, dopytać o dodatkowe części czy po prostu zareklamować. Te etapy rozmów z klientami są szczególnie istotne i wrażliwe. Możemy w szybki sposób zatrzeć dobre wrażenie z zakupu i zapomnieć o tym, że klient będzie chciał jeszcze skorzystać z naszej oferty, jeśli nie zajmiemy się nim z dużą uwagą i cierpliwością.

    Jak poprawić obsługę klienta w firmie.
    Dzięki obsłudze ticketing każdy z klientów firmy ma gwarancję że otrzyma oczekiwaną pomoc.

    Jak prowadzić skuteczny dialog z klientami?

    Klienci mogą dziś komunikować się z nami na wiele różnych sposobów. Z jednej strony daje nam to ogromne możliwości na reklamę i dotarcie do nich, z drugiej jednak, sprawia nam trudność opanowanie wszystkich tych kanałów jednocześnie. Tymczasem nieodebrane telefony i pominięte maile to prawdziwa zmora wśród przedsiębiorców i bardzo nielubiana rzecz przez klientów.

    Jak usprawnić obsługę klienta w Twojej firmie? Postaw na sprawdzone i elastyczne rozwiązanie jakim jest system Thulium. Oparty o sprawny helpdesk i rozbudowane contact center pomoże Ci w kompleksowym ujęciu całego kontaktu z klientami. Nie tylko gwarantuje odebranie wszystkich połączeń i obsługę wszystkich maili, ale też ułatwi nadzór nad prowadzonymi z klientami rozmowami, co jest szalenie ważne do stałego poprawiania ich poziomu.

    Po co w naszej firmie ticketing?

    Jednym z kluczowych elementów systemu Thulium jest system ticketowy, czyli system obsługi zgłoszeń. W wyraźny i zauważalny sposób zwiększa on szybkość i jakość obsługi, co przekłada się na lepsze doświadczenia klienta z nami. Wszelkie zgłoszenia klienta do nas, czy to z pytaniem, czy z reklamacją czy z zamówieniem, przekształcane są w ticket, wirtualny kwit, który zostaje przypisany do danego doradcy obsługującego zgłoszenie.

    Thulium pozwala na zarządzanie takimi ticketami, przekazywanie ich do innego doradcy w razie potrzeby. A w ten sposób automatyzujesz wiele codziennych i rutynowych działań, co pomoże w unikaniu pomyłek. System ticketowy wprowadza porządek i jasny podział obowiązków – każdy wie, nad czym pracuje.

    Artykuł partnera

    Oceń artykuł
    [Głosów: 2 Średnia: 5]

    Podobał Ci się ten artykuł?

    Zapisz się na listę i nie przegap nowych ciekawostek, porad i konkursów!

    Prowadzisz małą lub średnią firmę?

    Pobierz Darmowy Ebook - Bezpieczna firma z AVG, który pomoże Ci zwiększyć bezpieczeństwo biznesu, zaoszczędzić czas oraz pieniądze.

    Znajdziesz w nim ponad 30 konkretnych artykułów, dzięki którym dowiesz jak się jak szybko i łatwo, za pomocą darmowych narzędzi zadbać o takie rzeczy jak: polityka bezpiecznych haseł, backup cennych danych, blokowanie portów USB, korzystanie z pulpitu zdalnego, awaryjne odzyskiwanie danych... i wiele, wiele więcej!

    Pobierz e-book teraz!

    trybawaryjny
    • Facebook

    Trybawaryjny.pl to strona zawierająca przydatne informacje, porady i ciekawostki dotyczące komputerów, pisane prostym i zrozumiałym językiem. Portal jest tworzony przy współpracy z ekspertami oprogramowania antywirusowego AVG.

    Subscribe
    Powiadom o
    guest
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Najnowsze komentarze
    • Logito Ciekawy artykuł, który dostarcza istotnych wskazówek i porad dla firm szukających odpowied...Dostawca rozwiązań IT – czym kierować się przy wyborze?
    • Ewa AVG TuneUp - bardzo dobrze się sprawuje od kilku lat używam, a internet od Airmaxa - tuta...Najlepsze programy do diagnostyki komputera [ranking]
    • Blog IT Warto dodać, że ostatnio podobną usługę udostępnił polski rząd pod adresem bezpiecznedane....Jak sprawdzić, czy ktoś się włamał na mój e-mail?
    • Wojtek Wymiana pasty, zadbanie o dobrą wentylację w obudowie, odkurzanie i kontrolowanie temperat...Awaria komputera – jak zdiagnozować usterkę i zadbać o dobrą kondycję podzespołów?
    • Wojtek U mnie bez MSI Afterburner jak bez ręki. Na co dzień korzystam też z CCleanera to usuwania...Najlepsze programy do diagnostyki komputera [ranking]
    Skuteczny Antywirus
    Encyklopedia Bezpieczeństwa
    Odbierz darmowe porady od AVG
    O nas

    TrybAwaryjny.pl to strona stworzona specjalnie dla użytkowników antywirusa AVG. Oprócz szeregu porad i artykułów dotyczących bezpieczeństwa, znajdziecie tutaj wszystko to co jest związane z programami AVG w Polsce. Możecie również zadać pytania dotyczące bezpieczeństwa komputerów ekspertom pomocy technicznej AVG.

    Znajdź nas na FB
    Facebook YouTube
    • Polityka prywatności
    • Regulamin
    © 2023 Trybawaryjny.pl

    Wypełnił powyższe pole i naciśnij Enter żeby wyszukać. Naciśnij Esc żeby anulować.

    wpDiscuz