Najpopularniejsze
    Czy jest sposób na wyzerowanie Windowsa

    Jak sformatować/przywrócić Windows 10?

    Nowy konkurs AVG - weź udział teraz

    Wybierz imię dla ludka-ninja! Wiosenny konkurs AVG!

    Nowy konkurs AVG

    Pomóż nam wybrać koszulkę dla Trybu i zgarnij NOWE gadżety AVG!

    Facebook YouTube
    TrybAwaryjny.plTrybAwaryjny.pl
    • Strona główna
    • Tu zacznij
    • Porady
      • Dla domu
      • Dla firmy
      • Dla szkoły
      • Android
      • Windows
      • Przydatne programy
        • Komputer
        • Mobilne
    • Ciekawostki
    • AVG
      • Strona AVG w Polsce
      • AVG krok po kroku
      • Blog AVG
      • Informacje prasowe
      • Napisali o AVG
      • Promocje
      • Programy
        • Dla domu
        • Dla małej firmy
        • Dla biznesu
      • Forum
    • AVAST
    • Kontakt i współpraca
    Facebook YouTube
    TrybAwaryjny.plTrybAwaryjny.pl
    Strona główna»Porady dla firmy»Porady»Dla administratorów»Rozpocznij karierę w e-commerce poprzez storytelling
    Dla administratorów

    Rozpocznij karierę w e-commerce poprzez storytelling

    4 kwietnia 2022Brak komentarzyPrzeczytasz w 3 minuty

    Nie da się ukryć, że historia ma wielką moc. Opowiadanie historii jest bardzo ważne w pojęciu komunikacji międzyludzkich. Czemu jeszcze je opowiadamy? Dzieląc się swoją historią, wyrażamy uczucia, a także informujemy o celu, jakim się kierujemy – my i nasza firma. Rynek e-commerce jest bardzo rozbudowany, a konkurencja niezwykle trudna. Wciąż jednak można wybić się na sprawdzonych i dobrych pomysłach. Mimo wszystko znacznie lepiej jest zaleźć dla siebie niszę i stworzyć opowieść, misję i historię swojej firmy. Tworzenie tzw. storytelling niesie za sobą wielkie korzyści. Pamiętaj jednak, żeby być szczerym, ponieważ wcześniej czy później wszelkie fałszerstwa, czy nieprawości wyjdą na jaw. Szczera historia oraz poczucie misji przyciągnie klientów i pozwoli im nawiązać autentyczny kontakt.

    Kim są Twoi klienci? Zdefiniuj ich.

    Chcąc wiedzieć więcej o swojej historii, tej którą chcesz opowiedzieć, musisz znać lepiej swoich potencjalnych klientów. Zrozumienie grupy docelowej to połowa sukcesu. Kiedy zrozumiesz ich sposób myślenia, dużo łatwiej będzie Ci dopasować do nich treści i zaangażować bezpośrednio w markę. Jak można określić swoich klientów? Skąd masz wiedzieć, kim oni są lub będą? Wystarczy, że odpowiesz sobie na kilka podstawowych pytań. Zastanów się:

    • Jak mogą wyglądać Twoi potencjalni klienci?
    • Kluczowa tematyka – co mogłoby zainteresować Twoich klientów?
    • Nad problemami, jakie mogą mieć Twoi potencjalni klienci?
    • W jaki sposób to właśnie Twoje produkty (a nie konkurencji) mogą pomóc im je rozwiązać?

    Kiedy szczerze odpowiesz sobie na wszystkie zadane pytania, a może dodasz i kilka swoich, z pewnością będziesz mieć lepszy obraz tego jak wygląda sprawa z Twoimi potencjalnymi klientami. Zrozumiesz ich i pomożesz rozwiązać wszelkie problemy. Dobrze dopasowana treść dla odpowiedniej grupy docelowej pozwoli nie tylko polubić Twoją firmę, ale i jej zaufać. Kolejnym elementem jest kluczowe oprogramowanie i moduły – więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie x13.pl.

    Odpowiednie narzędzia reklamowe

    Nigdy nie zapominaj o słowach typu: „Promocja!”, „Wyprzedaż!”, czy „Mega okazja!”. To bardzo ważne, aby zachęcać hasłami swoich potencjalnych i nowych klientów. Buduje się wtedy emocjonalna więź, oparta na ważnych dla firmy emocjach. Reklamy, zarówno te tradycyjnie, jak i te cyfrowe, mają swój cel, a wykorzystanie ich w odpowiedni sposób, może przynieść firmie wielkie korzyści. Zadbaj też o odpowiednie oprogramowanie dla swojego sklepu internetowego, aby jego zarządzanie było proste i miała w ofercie dodatkowe, ciekawe i przyśpieszające prace / rozliczenia moduły (np. jednym z najlepszych systemów dla rynku e-commerce oferuje presta shop).

    Na koniec warto zaznaczyć, że nikt nie może opowiedzieć dwa razy tej samej historii – to się po prostu nie sprzeda. Narracja Twojej opowieści, historii i celu musi być oryginalna i wyjątkowa na wielu płaszczyznach, w przeciwnym razie nie ma to kompletnie sensu, a szansę na sukces maleją.

    Masz pytania? Chciałbyś coś dodać? Zostaw komentarz poniżej!

    Artykuł sponorowany

    Oceń artykuł
    [Głosów: 2 Średnia: 5]

    Podobał Ci się ten artykuł?

    Zapisz się na listę i nie przegap nowych ciekawostek, porad i konkursów!

    Prowadzisz małą lub średnią firmę?

    Pobierz Darmowy Ebook - Bezpieczna firma z AVG, który pomoże Ci zwiększyć bezpieczeństwo biznesu, zaoszczędzić czas oraz pieniądze.

    Znajdziesz w nim ponad 30 konkretnych artykułów, dzięki którym dowiesz jak się jak szybko i łatwo, za pomocą darmowych narzędzi zadbać o takie rzeczy jak: polityka bezpiecznych haseł, backup cennych danych, blokowanie portów USB, korzystanie z pulpitu zdalnego, awaryjne odzyskiwanie danych... i wiele, wiele więcej!

    Pobierz e-book teraz!

    Udostępnij. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    trybawaryjny
    • Facebook

    Trybawaryjny.pl to strona zawierająca przydatne informacje, porady i ciekawostki dotyczące komputerów, pisane prostym i zrozumiałym językiem. Portal jest tworzony przy współpracy z ekspertami oprogramowania antywirusowego AVG.

    Subscribe
    Powiadom o
    guest
    guest
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Najnowsze komentarze
    • Arkadiusz Zakrzewski Witam,Chętnie pomogę w analizie, proszę przesłać zgłoszenie na pomoc@avg.pl z adresem ur...Pomoc techniczna dla użytkowników darmowych wersji antywirusów – AVG FREE i AVAST FREE
    • Rafał Nasz klient podczas pobierania plikow z naszej witryny jest blokowany przez AVG. Jaki jest...Pomoc techniczna dla użytkowników darmowych wersji antywirusów – AVG FREE i AVAST FREE
    • Arkadiusz Zakrzewski Cześć, Dzięki za opinię. Sprawdź jednak ostatnie testy av-test, w których nawet darmowe pr...Czy dwa antywirusy równocześnie to dobry pomysł?
    • Opinia Sam Defender wystarcza w Wi 10 i 11. A darmowe antywirusy w niczym mu nie pomogą. Ale to j...Czy dwa antywirusy równocześnie to dobry pomysł?
    • Pawel Dziękuję bardzo Miłego dniaPomoc techniczna dla użytkowników darmowych wersji antywirusów – AVG FREE i AVAST FREE
    Skuteczny Antywirus
    Encyklopedia Bezpieczeństwa
    Odbierz darmowe porady od AVG
    O nas

    TrybAwaryjny.pl to strona stworzona specjalnie dla użytkowników antywirusa AVG. Oprócz szeregu porad i artykułów dotyczących bezpieczeństwa, znajdziecie tutaj wszystko to co jest związane z programami AVG w Polsce. Możecie również zadać pytania dotyczące bezpieczeństwa komputerów ekspertom pomocy technicznej AVG.

    Znajdź nas na FB
    Facebook YouTube
    • Polityka prywatności
    • Regulamin
    © 2023 Trybawaryjny.pl

    Wypełnił powyższe pole i naciśnij Enter żeby wyszukać. Naciśnij Esc żeby anulować.

    wpDiscuz