Close Menu
TrybAwaryjny.pl
    Najpopularniejsze
    Czy jest sposób na wyzerowanie Windowsa

    Jak sformatować/przywrócić Windows 10?

    23 marca 2016
    Nowy konkurs AVG - weź udział teraz

    Wybierz imię dla ludka-ninja! Wiosenny konkurs AVG!

    22 maja 2015
    Nowy konkurs AVG

    Pomóż nam wybrać koszulkę dla Trybu i zgarnij NOWE gadżety AVG!

    11 września 2015
    Facebook YouTube
    TrybAwaryjny.plTrybAwaryjny.pl
    • Strona główna
    • Tu zacznij
    • Kategorie
      • Dla domu
      • Dla firmy
      • Dla szkoły
      • Polecane
      • Praca
      • Komputer
      • Mobilne
      • Aplikacje online
      • Technologia
      • Cyberbezpieczeństwo
      • Hosting
      • Ciekawostki
      • Bezpieczne dzieci
      • Promocje i okazje
    • Rankingi i opinie
    • Cyberbezpieczeństwo
      • Antywirusy
        • Produkty Norton
        • Produkty Avast
        • Produkty AVG
      • Artykuły
        • Wszystkie
        • Norton
        • Avast
        • AVG
        • CCleaner
      • Informacje prasowe
      • Forum
      • Współpraca
    • Kontakt i współpraca
    Facebook YouTube
    TrybAwaryjny.pl
    Home»Porady dla biznesu»Rozpocznij karierę w e-commerce poprzez storytelling
    Porady dla biznesu

    Rozpocznij karierę w e-commerce poprzez storytelling

    4 kwietnia 2022Brak komentarzy3 Mins ReadUpdated:24 sierpnia 2023

    Nie da się ukryć, że historia ma wielką moc. Opowiadanie historii jest bardzo ważne w pojęciu komunikacji międzyludzkich. Czemu jeszcze je opowiadamy? Dzieląc się swoją historią, wyrażamy uczucia, a także informujemy o celu, jakim się kierujemy – my i nasza firma. Rynek e-commerce jest bardzo rozbudowany, a konkurencja niezwykle trudna. Wciąż jednak można wybić się na sprawdzonych i dobrych pomysłach. Mimo wszystko znacznie lepiej jest zaleźć dla siebie niszę i stworzyć opowieść, misję i historię swojej firmy. Tworzenie tzw. storytelling niesie za sobą wielkie korzyści. Pamiętaj jednak, żeby być szczerym, ponieważ wcześniej czy później wszelkie fałszerstwa, czy nieprawości wyjdą na jaw. Szczera historia oraz poczucie misji przyciągnie klientów i pozwoli im nawiązać autentyczny kontakt.

    Kim są Twoi klienci? Zdefiniuj ich.

    Chcąc wiedzieć więcej o swojej historii, tej którą chcesz opowiedzieć, musisz znać lepiej swoich potencjalnych klientów. Zrozumienie grupy docelowej to połowa sukcesu. Kiedy zrozumiesz ich sposób myślenia, dużo łatwiej będzie Ci dopasować do nich treści i zaangażować bezpośrednio w markę. Jak można określić swoich klientów? Skąd masz wiedzieć, kim oni są lub będą? Wystarczy, że odpowiesz sobie na kilka podstawowych pytań. Zastanów się:

    • Jak mogą wyglądać Twoi potencjalni klienci?
    • Kluczowa tematyka – co mogłoby zainteresować Twoich klientów?
    • Nad problemami, jakie mogą mieć Twoi potencjalni klienci?
    • W jaki sposób to właśnie Twoje produkty (a nie konkurencji) mogą pomóc im je rozwiązać?

    Kiedy szczerze odpowiesz sobie na wszystkie zadane pytania, a może dodasz i kilka swoich, z pewnością będziesz mieć lepszy obraz tego jak wygląda sprawa z Twoimi potencjalnymi klientami. Zrozumiesz ich i pomożesz rozwiązać wszelkie problemy. Dobrze dopasowana treść dla odpowiedniej grupy docelowej pozwoli nie tylko polubić Twoją firmę, ale i jej zaufać. Kolejnym elementem jest kluczowe oprogramowanie i moduły – więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie x13.pl.

    Odpowiednie narzędzia reklamowe

    Nigdy nie zapominaj o słowach typu: „Promocja!”, „Wyprzedaż!”, czy „Mega okazja!”. To bardzo ważne, aby zachęcać hasłami swoich potencjalnych i nowych klientów. Buduje się wtedy emocjonalna więź, oparta na ważnych dla firmy emocjach. Reklamy, zarówno te tradycyjnie, jak i te cyfrowe, mają swój cel, a wykorzystanie ich w odpowiedni sposób, może przynieść firmie wielkie korzyści. Zadbaj też o odpowiednie oprogramowanie dla swojego sklepu internetowego, aby jego zarządzanie było proste i miała w ofercie dodatkowe, ciekawe i przyśpieszające prace / rozliczenia moduły (np. jednym z najlepszych systemów dla rynku e-commerce oferuje presta shop).

    Na koniec warto zaznaczyć, że nikt nie może opowiedzieć dwa razy tej samej historii – to się po prostu nie sprzeda. Narracja Twojej opowieści, historii i celu musi być oryginalna i wyjątkowa na wielu płaszczyznach, w przeciwnym razie nie ma to kompletnie sensu, a szansę na sukces maleją.

    Masz pytania? Chciałbyś coś dodać? Zostaw komentarz poniżej!

    Artykuł sponorowany

    Oceń artykuł
    [Głosów: 2 Średnia: 5]
    Previous ArticleJak wybrać internet do biura?
    Next Article Microsoft Office – subskrypcja czy klucz? Co wybrać?
    Subscribe
    Powiadom o
    guest
    guest
    0 komentarzy
    najstarszy
    najnowszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Najnowsze komentarze
    • Adam Niestety nic nie zastapi zdrowego rozsądku i sprawdzania podejrzanych rzeczy, sam dalem s...Bezpieczeństwo w sieci – nowe zagrożenia w Q4 2024
    • Adam Bardzo ciekawy artykuł a dzięki podpowiedziom z Waszego serwisu mam bardzo fajny inter...Kiedy warto inwestować w on-premise, a kiedy wybrać rozwiązania chmurowe? Sprawdzamy opłacalność serwerów
    • Arkadiusz Zakrzewski Witam, Niestety nie my (firma CORE, dystrybutor marki AVG, Avast i Norton w Polsce) jesteś...Pomoc techniczna dla użytkowników darmowych wersji antywirusów – AVG FREE i AVAST FREE
    • Nadia Napisałam już maila w tej sprawie, wypróbowałam opcję darmowego trialu i niestety cóż… no...Pomoc techniczna dla użytkowników darmowych wersji antywirusów – AVG FREE i AVAST FREE
    • Wojtek Interesujący temat, ciekawe ile firm w Polsce w ogóle ma świadomość, jakie koszty idą za t...Raport kosztów naruszeń bezpieczeństwa danych w 2024 r. i przegląd najważniejszych zagrożeń
    Włącz cyberbezpieczeństwo
    AVG Ultimate - Najbardziej zaawansowany antywirus
    Skuteczny Antywirus
    Encyklopedia Bezpieczeństwa AVG
    O nas

    TrybAwaryjny.pl tworzony jest przez doświadczonych ekspertów i pasjonatów. Porusza tematy około technologiczne, IT oraz cyfrowe. Tworzymy autorskie i darmowe artykuły, porady dla domu i firm, rankingi a także regularnie odpowiadamy na wszystkie pytania naszych czytelników. Jeśli masz problem z komputerem, tabletem czy telefonem lub chciałbyś zapytać o dowolny aspekt związany z siecią, nasi specjaliści udzielą Ci konkretnych odpowiedzi.

     

    Cyberbezpieczeństwo

    Pomagamy zrozumieć zagrożenia w Internecie oraz tłumaczymy jak bezpiecznie korzystać z telefonu, tabletu i komputera. Szeroko opisujemy cyberzagrożenia, na które są narażeni użytkownicy i wyjaśniamy jak skutecznie się przed nimi bronić. Posiadamy dedykowany dział, w którym poruszamy bezpieczeństwo dzieci oraz oferujemy rozwiązania antywirusowe dla domu, firm, szkół i placówek państwowych.

    Znajdź nas na FB
    Facebook YouTube
    • Polityka prywatności
    • Regulamin
    © 2025 Trybawaryjny.pl

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    wpDiscuz