Najważniejszym celem każdej firmy powinien być jej rozwój oraz zdobywanie nowych klientów. Tylko wtedy przedsiębiorstwo ma szansę zwiększać swoje zyski oraz wybić się wśród konkurencji. Żeby osiągnąć postawione cele rozwojowe, trzeba skupić się na promocji firmy wśród klientów oraz nawiązywać kontakty biznesowe. W tym celu pomocna może okazać się teczka reklamowa. W jaki sposób ją zaprojektować?
Sprawdź nasze darmowe poradniki i programy
Teczki firmowe – konieczność czy zbędny wydatek?
Przedsiębiorcy, którzy dopiero rozkręcają swój biznes, szukają oszczędności na każdej płaszczyźnie, traktując teczkę firmową jako zbędny wydatek. Trzeba jednak pamiętać, żeby pracować na wizerunek firmy od samego początku, a pierwsze wrażenie ma duże znaczenie dla nawiązywania kontaktów biznesowych.
Oferta zaprezentowana w estetycznej teczce z logo sprawi, że marka zostanie postrzegana jako profesjonalna oraz godna zaufania. Od czego więc zacząć projektowanie teczki?
Znajdź firmę oferującą druk teczek
Do realizacji zlecenia należy wybrać wykonawcę, który wykona profesjonalny druk teczek ofertowych. Przykładem takiej drukarni może być OpenPrint, która ma doświadczenie w realizacji teczek firmowych. Na stronie internetowej dostępny jest specjalny kreator teczek z logo, dzięki któremu samodzielnie możesz opracować projekt.
Druk teczek ofertowych możesz dopasować do własnych potrzeb, wybierając ich nakład oraz poszczególne parametry. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie OpenPrint – druk i projektowanie teczek.
Zaprojektuj okładki teczki z logo
Kolejnym etapem jest opracowanie projektu graficznego okładki. Teczka jest równie ważna w promocji marki, co inne materiały reklamowe. Należy więc zadbać o jej estetykę wykonania i projekt, który będzie atrakcyjny dla odbiorcy.
Nie można jednak przesadzać z nadmiarem elementów graficznych, gdyż profesjonalne teczki ofertowe charakteryzują się minimalizmem. Wystarczy zadać o dobrze wyeksponowane logo oraz dane kontaktowe, które będą stanowiły główny element okładki.
Wybierz rodzaj teczki firmowej
Zadaniem teczki jest przechowywanie dokumentów oraz przekazanie oferty firmowej w estetycznej oprawie. Projektując teczkę, należy zdecydować o tym, w jakim formacie ma zostać wykonana.
Drukarnie materiałów reklamowych umożliwiają klientom wybór różnych rodzajów teczek, które można dopasować do profilu działalności firmy oraz ilości przechowywanych dokumentów. Jakie są najpopularniejsze warianty dostępne na rynku?
Standardowe teczki ofertowe
Teczka ofertowa od OpenPrint
Podstawowym wariantem jest teczka w standardowym formacie. W kreatorze możesz jednak zmodyfikować jej parametry i zdecydować czy druk teczki ma być wykonany w sposób jedno lub dwustronny. Oprócz tego możesz wybrać rodzaj papieru oraz to, czy ma zostać wydrukowana w macie, czy w połysku.
Teczka ofertowa Plus
Teczka reklamowa od OpenPrint
Nieco bardziej rozbudowaną wersją jest teczka ofertowa Plus. Ma ona wydzielone miejsce na wizytówkę, a jej parametry można w dowolny sposób spersonalizować. W tym przypadku również możesz dopasować druk teczki ofertowej do własnego projektu, decydując o elementach wykończenia czy dodatkowym foliowaniu okładki.
Czy warto zdecydować się na druk teczek reklamowych?
Sposób prezentacji oferty ma duże znaczenie dla wizerunku firmy. Warto więc zaopatrzyć się w spersonalizowane teczki z logo, które stanowią też formę reklamy.
Wykonanie teczek nie jest kosztowną inwestycją, a ponadto możesz dostosować nakład druku do potrzeb firmy i jej możliwości finansowych. Wręczając dokumenty w estetycznej teczce sprawisz, że firma będzie odbierana jako profesjonalna i dbająca o kontakty biznesowe.
Artykuł Sponsorowany