Urządzenia od firmy Apple od wielu lat cieszą się popularnością. Zamiłowanie miłośników technologii do smartfonów, tabletów czy komputerów od firmy Steve’a Jobsa wynika przede wszystkim z wysokiej jakości i niezawodności. Niestety nawet najlepsze urządzenia czasami się psują i odmawiają posłuszeństwa. W takich sytuacjach konieczna jest wizyta w serwisie. Jak wybrać odpowiedni, aby mieć pewność, że urządzenie zostanie dobrze potraktowane, a przede wszystkim – naprawione? Sprawdź, na jakie aspekty warto zwrócić uwagę.
Spis treści
- Opinie bliskich lub użytkowników
- Czy serwis korzysta z oryginalnych części?
- Czy serwis oferuje gwarancję na swoje usługi?
Opinie bliskich lub użytkowników
W pierwszej kolejności warto zapytać o opinie bliskich osób, które korzystały z serwisu Apple. Być może mogą one polecić sprawdzone miejsce, z którego usług są zadowolone? Jeśli wśród znajomych lub rodziny nie masz nikogo, kogo mógłbyś zapytać o zdanie, wykorzystaj moc Internetu. Obecnie prawie każda firma – zarówno internetowa, jak i stacjonarna – prowadzi własną stronę internetową, a także posiada wizytówkę w Google. Możesz tam sprawdzić opinie innych klientów. Jeśli firma świadczy usługi na wysokim poziomie, z pewnością zostanie to zauważone, i odwrotnie.
Czy serwis korzysta z oryginalnych części?
Aby urządzenie od firmy Steve’a Jobsa działało poprawnie i było sprawne przez długi czas, wszystkie wymienione części muszą być oryginalne. Sprawdź, czy wybrany przez Ciebie Apple serwis korzysta właśnie z oryginalnych części Apple. Jeśli nie znajdziesz takich informacji na stronie serwisu, skontaktuj się telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną i zapytaj. Warto wiedzieć, że firma Apple nie sprzedaje swoich części klientom detalicznym. Zdobyć je może np. autoryzowany serwis Apple. Wybrane przez Ciebie miejsce nie ma oryginalnych części, tylko używa zamienników? To sygnał ostrzegawczy, bo prawdopodobnie oznacza, że serwis nie jest rzetelny i nie warto powierzać jego pracownikom swojego urządzenia.
Czy serwis oferuje gwarancję na swoje usługi?
Oprócz oryginalnych części od producenta istotne jest również to, czy serwis oferuje gwarancję na wykonane usługi. Jeśli nie, prawdopodobnie coś jest nie tak. Dlaczego firma, która jest pewna jakości swoich usług, nie miałaby dawać na nie gwarancji? W takich sytuacjach warto odpuścić sobie współprace i znaleźć miejsce, w którym otrzymasz gwarancję.
Zwróć uwagę również na podejście do klienta. Jeśli osoba, z którą rozmawiasz udziela krótkich i nieprecyzyjnych odpowiedzi, tak samo może ona podchodzić do wykonywania usługi.
Masz pytania? Chciałbyś coś dodać? Zostaw komentarz poniżej!
Artykuł sponsorowany
Artykuł powstał dzięki CORE – polskiemu dystrybutorowi antywirusów AVAST i AVG. Poznaj AVAST Business Antivirus antywirus dla biznesu. Wysoko oceniany i nagradzany program do pełnej ochrony firmy.