Jeśli dopiero rozpoczynasz przygodę z marketingiem i rozkręcaniem własnego biznesu, prawdopodobnie nie jesteś pewien, jakie materiały promocyjne sprawdzą się w twoim przypadku najlepiej. Dlatego warto postawić na uniwersalne narzędzia, które możesz dostosować do swoich potrzeb i specyfiki oferowanych przez ciebie produktów.
Spis treści
Kampania SMS — skuteczność i uniwersalność w jednym
Na początku świetnie sprawdzi się kampania SMS przygotowana we współpracy z serwisem mProfi https://mprofi.pl/kampanie/sms-marketing/. To narzędzie, które możesz wykorzystać nie tylko do promowania swoich usług, ale także do bieżącego kontaktu z klientami, kontrahentami i mieszkańcami danego regionu. Dlatego z usługi korzystają przedstawiciele wszystkich specjalizacji. Najczęściej decydują się na to:
Właściciele ośrodków wypoczynkowych.
Wysyłanie wiadomości przypominających o dokonanej rezerwacji jeszcze nigdy nie było tak proste. Wystarczy, że przedstawiciel hotelu skorzysta z przygotowanej bazy odbiorców, wykreuje stosowny komunikat i zaplanuje datę jego wysyłki. Kampania SMS to również świetny sposób na informowanie stałych klientów o atrakcyjnych rabatach.
Specjaliści ds. marketingu zatrudnieni w sieciach sklepów odzieżowych.
Gdybyś przeszukał swoją skrzynkę mailową w poszukiwaniu informacji o promocjach, prawdopodobnie najwięcej wiadomości pochodziłoby od przedstawicieli marek odzieżowych. Zatrudniają one specjalistów ds. marketingu i social media, którzy pomagają im docierać do nowych i stałych klientów. SMS przypominający o początku lub końcu wyprzedaży bardzo często przekłada się na osiągane zyski.
Pracownicy administracyjni.
Być może wyda ci się to zaskakujące, jednak pomyśl o wiadomościach SMS z ostrzeżeniami pogodowymi, które otrzymujesz. Na wysyłkę alertów coraz częściej decydują się na przykład zarządcy spółdzielni. To nic innego jak marketing SMS, dostępny w serwisie mProfi.
Szkoleniowcy.
Osoby odpowiedzialne za tworzenie i przeprowadzanie różnorodnych kursów wykorzystują kampanię SMS, aby przypomnieć uczestnikom o terminie szkolenia i przeprowadzanych zapisach. Korzystają oni również z innych usług dostępnych na platformie mProfi — pomocne okazują się być dla nich choćby ankiety online.
Dyrektorzy szkół.
Czasy, kiedy wywiadówki udawało się uniknąć za sprawą zatajenia informacji o niej przed rodzicami, zdają się bezpowrotnie mijać. Coraz więcej placówek edukacyjnych wykorzystuje kampanie SMS, aby mieć pewność, że jej pracownicy, a także rodzice uczniów, zostali poinformowani o wszystkich najważniejszych kwestiach.
Placówki medyczne.
Przypomnienia o wizytach, bezpłatnych badaniach lub odbiorze wyników coraz częściej mają miejsce w wirtualnej przestrzeni. A ponieważ nie każdy z nas często sprawdza maila, świetnym pomysłem jest kampania SMS. Taki komunikat zostanie odczytany zdecydowanie szybciej.
Właściciele restauracji.
Chcesz przypomnieć swoim klientom, że twój lokal bierze udział w atrakcyjnej akcji rabatowej? A może chcesz dać im znać, że od teraz mogą zamawiać przygotowane przez ciebie posiłki na wynos? Skorzystaj z marketingu SMS i zobacz, jak wiele osób sprawdzi twój komunikat i ofertę choćby z czystej ciekawości. Kampanię SMS zrealizujesz efektywnie w wielu sytuacjach — wypróbuj ją już dziś!
Artykuł sponsorowany. CORE - polski dystrybutor antywirusów Norton, AVAST i AVG. Poznaj AVAST Business Antivirus antywirus dla biznesu. Wysoko oceniany i nagradzany program do pełnej ochrony/ firmy.