Jeżeli dokonałeś zakupu programu AVG i chciałbyś zwrócić produkt oraz otrzymać zwrot pieniędzy to poniżej przedstawiamy film oraz instrukcje jak dokonać zwrotu. Uwaga! Producent zwraca środki do 30 dni od otrzymania zgłoszenia.
Uwaga! Cały proces zwrotu odbywa się w języku angielskim.
Instrukcja jak dokonać zwrotu programu krok po kroku:
1. Wchodzimy na stronę – https://support.avg.com/RefundForm?l=en
2. W pierwszym oknie wybieramy opcję – „Request a refund (Windows and Multi-device products)”.
3. W kolejnym oknie wybieramy rodzaj programu, który chcemy zwrócić oraz opcje kontaktu za pośrednictwem czatu.
4. W dostępnych polach kolejno podajemy: imię, nazwisko oraz adres e-mail. Dane potwierdzamy przyciskiem „Start chat”:
5. W polu czatu musimy podać konsultantowi takie informacje jak:
- Adres e-mail z którego wykonane było zamówienie
- Numer zamówienia (numer jest dostępny w e-mailu z linkiem do pobrania programu)
- 4 ostatnie cyfry numeru karty płatniczej/kredytowej za pomocą której dokonana była płatność
6. Po podaniu powyższych informacji oraz powodu zwrotu, konsultant zrealizuje zwrot pieniędzy za zakupiony produkt w czasie do 30 dni roboczych.
___
Artykuł powstał dzięki CORE – polskiemu dystrybutorowi antywirusów AVAST i AVG. Sprawdź dobry antywirus AVG Internet Security. Idealny jeżeli potrzebujesz profesjonalnej ochrony domowego komputera.
Oceń artykuł
[Głosów: 9 Średnia: 3.6]
na stronie wskazanej linkiem https://support.avg.com/RefundForm?l=en nie ma możliwości postępowania zgodnie z instruktażem, ale za to jest możliwość rozmowy telefonicznej lub czatu
Co Pan rozumie przez nie ma możliwości postępowania zgodnie z instrukcją? Ma Pan inny przypadek, czy nie działa Panu strona formularza?
Proszę wejść na link który przywołałem a który jest czynny w Waszym opracowaniu i zobaczyć czy jest tam to o czym piszecie i pokazujecie na filmie
Wszystko jasne, dziękuję. Zgłosiłem to do kolegów zajmujących się artykułami.
Ciekawe czy znajdzie sie również kolejny link do strony w temacie o którym piszecie, proszę go wysłać na moją pocztę. mam 30 dni na odzyskanie pieniędzy jak znajdę sposób dojścia subskrypcję zawiesiłem juz dziś. pozdrawiam
Panie Piotrze,
Proszę mi przesłać numer zamówienia na adres:
t.wasiewicz@core.com.pl
Czy adres email jest ten sam, którym posługuje się Pan tutaj?
Masakra wszystko z gosciem po angielsku ale ogarnalem. Na poczatku myslalem ze to jakis bot. Najbardziej chore jest to ze jak jestem zalogowany na koncie avg nie ma zadnych subskrypcji tzeba dopiero po googlu szukac jakis linkow bo z ich linkow przekierowuje z strony na strone z ktorej itak nic nie wynika. PORAZKA. DZIEKI ZA TEN LINK. Pozdro 🙂
Hej, cieszę się, że mimo wszystko udało się sfinalizować temat 🙂