Jeżeli dokonałeś zakupu programu Avast i chciałbyś zwrócić produkt oraz otrzymać zwrot pieniędzy, to poniżej przedstawiamy film oraz instrukcje jak dokonać zwrotu. Ważne! Producent zwraca środki do 30 dni od otrzymania zgłoszenia.
Film jak dokonać procedury AVAST zwrotu programu krok po kroku:
Instrukcja jak dokonać zwrotu programu krok po kroku
1. Wchodzimy na stronę – https://support.avast.com/en-eu/contact/sales_refund_general
2. Zaznaczamy opcje „Billing, payment, or license issues” i klikamy NEXT
3. Zaznaczamy opcje – I want a refund
4. Wybieramy opcje – An Avast Software product
5. W zależności czy kopiliśmy program mniej niż 30 dni temu lub więcej niż 30 dni temu to zaznaczamy konkretną opcję.
lub
6. W polu gdzie podajemy powód zwrotu zaznaczamy opcje – I bought the wrong product
7.W polu Order ID wpisujemy numer zamówienia który jest na potwierdzeniu zakupu w naszej skrzynce mailowej. Numer będzie w formacie #0000000000
8. Wpisujemy swoje Imię i Nazwisko
9. Podajemy adres rozliczeniowy
10. W ostatnim polu podajemy adres email z którego zostało zrobione zamówienie
11. Klikamy Submit Request i gotowe
Jeśli mimo to nie potrafisz sobie poradzić, skontaktuj się z firmą obsługującą sklep producenta – Allsoft.
Centrum Obsługi Klienta (pytania dotyczące płatności i dostawy) +48 22 390-63-36 od 8 do 20 czasu lokalnego w Polsce.
___
Artykuł powstał dzięki CORE – polskiemu dystrybutorowi antywirusów AVAST i AVG. Sprawdź najlepszy program antywirusowy AVAST Ultimate. Kompleksowa ochrona, polepszona wydajność komputera i prywatność w sieci dzięki jednemu programowi.
Oceń artykuł
[Głosów: 3 Średnia: 4.7]
Cześć,
aktualny formularz zmienił się i Avast każe mi wykonać telefon w celu weryfikacji. Czy jest inny sposób na zwrot pieniędzy?
Witam,
Wydaje mi się, że jest Pan na formularzu Amerykańskim. Tam faktycznie potwierdzenie jest możliwe tylko telefonicznie. Proszę zmienić formularz na region EU. Opcja zmiany znajduje się na dole strony, lub można ją uzyskać modyfikując adres strony, tak żeby zawierało się w nim en-eu.
Hej
Ile czasu trwa oczekiwanie na jakąkolwiek odpowiedź ze strony avastu? Procedurę zwrotu wykonałem 2dni temu i dalej nie mam odpowiedzi.
Zazwyczaj jest to do 3 dni roboczych. Jeśli dzisiaj nie przyjdą pieniądze, to proszę napisać.
Pieniądze do tej pory nie przyszły.
Dziękuję, czy kontaktował się Pan z tego maila, którego używa Pan w tym serwisie – d**-z**@w***.pl?
Nie, kontaktowałem się z maila do którego przypisane jest moje konto avast.
Witam,
Dziś o 14:22 automatycznie przedłużyło mi subskrypcję konta avast.
Wypełniłem ten formularz – czy środki wracają na te same konto, czy jak to wygląda?
Wg. innych komentarzy zwrot środków trwa 3 dni – to potwierdzone?
Jak usunąć moje wszystkie dane (zwłaszcza karty kredytowej) z Avasta? – logowałem się przy pomocy konta google.
Tak, środki są zwracane na to samo konto. Czy otrzymał Pan już zwrot? Aby usunąć dane karty, należy zalogować się do konta Avast, robił to Pan?
Witam,
Środki zostały zwrócone w 2-3 dni od zgłoszenia, natomiast na infolinii dostałem informację, że danych z karty nie da się usunąć, bo nie są przechowywane. Trochę to dziwne – tak na pewno jest?
Karty są przechowywane przez bramkę płatniczą. Powinien Pan móc odpiąć kartę od konta. Ciężko mi interpretować to co Pan usłyszał na infolinii. Czy udało się zajrzeć na Pana konto?
Włączyłem 60 dniową darmową ofertę i złapali mnie.czy mogę unieważnić umowę i żądać zwrotu pieniędzy
Mam trochę za mało informacji, żeby powiedzieć to z pełną stanowczością, ale jeśli opłata została pobrana niedawno, to jak najbardziej, proszę występować o zwrot.
Dzień dobry.
Chciałem skorzystać ale oczywiście instrukcja wprowadza w błąd. Punkt 5 nie istnieje w takiej postaci pod podanym linkiem.
Faktycznie, formularz się zmienił. Dziękuję za komentarz. Przesłałem informację do działu redakcyjnego.
Witam nie mam opcji wyboru: Billing, payment, or license issues. Co mam zrobic nie ma tego ?
Cześć,
niestety producent zmodyfikował formularz zwrotów i teraz dostępny jest wyłącznie live chat, musisz skorzystać z czatu i porozmawiać z pracownikiem wsparcia handlowego, on pomoże przeprowadzić od ręki zwrot zakupu.
[…] Jak zwrócić program AVAST zamówiony na stronie avast.com? […]
Witam, czy avast rzeczywiście zwraca pieniądze? wyskoczyło mi powiadomienie pop up na komputerze z aplikacji avast że niedługo skończy mi się bezpłatny okres próbny, anulowałam subskrypcję od razu, jednak dziś pobrali mi z konta pieniądze. Pisałam na chacie, niby zwrot rozpoczęty jednak ani maila potwierdzającego nie dostałam, ani żadnej innej informacji.
Cześć,
Zwraca zawsze, klient ma pełne prawo zwrotu do 30 dni od momentu zakupu, jednak procedura zwrotów trwa do 14 dni (zwykle ok 5-7) więc trzeba uzbroić się w cierpliwość.
Kilkukrotnie próbuję zgłosić zwrot wszystko robię zgodnie z instrukcją po wciśnięciu submit request pokazuje zawsze komunikat że chyba jestem robotem odśwież stronę i spróbuj ponownie. Nie pomaga odświeżenie strony
Cześć,
Zapraszam do kontaktu z działem handlowym biuro@avg.pl
U mnie linki do zwrotu pieniędzy nie działają. Z kim mogę się skontaktować telefonicznie, aby odzyskać pieniądze za subskrypcję?
Proszę wysłać zgłoszenie na adres mailowy biuro@avg.pl
Dzień dobry, siódmy raz odnowiłem subskrypcję Avast, zapłaciłem przelewem (20 listopada). Mam problem z uzyskaniem faktury. Nie otrzymałem żadnej wiadomości zwrotnej na podany adres email. W „Historii zamówień” na moim koncie nie ma żadnej faktury do pobrania. Napisałem na support@avast.com, bez odpowiedzi przez 9 dni. Jak uzyskać fakturę?
Dzień dobry,
Proszę o kontakt z działem sprzedaży pod adresem biuro@avg.pl i podanie numeru zamówienia.
Po wysłaniu maila otrzymałem odpowiedź zwrotną:
„niestety ale nie jesteśmy wlaściwym adresatem Pana prośby. Firma Core nie obsługuje zamówień składanych na stronie avast.com czy przez aplikację.”
Czy jest jakiś adres email do firmy Avast?
Jakiś czas temu kupiłem Cleanup Premium, 2 grudnia 2024 z konta bankowego pobrano mi środki. W aplikacji na komputerze wywnioskowałem że musiało być to przedłużenie programu Cleanup Premium na cały kolejny rok. Nie potrzebuję już i nie chcę tego programu na tak długo dlatego chcę odzyskać środki. Niestety kiedy postępowałem zgodnie instrukcją dotarłem do momentu w którym musiałem podać Order ID. Po zalogowaniu się w przeglądarce na moje konto i wejściu zarówno w subskrypcję jak i w historię zamówień nic się nie wyświetla zupełnie jakbym nic nie kupił. Jedyny dowód jaki na razie posiadam, że program został zakupiony to historia… Czytaj więcej »
Cześć,
Niestety w tym przypadku to nie polska dystrybucja przez firmę CORE jest stroną w sprzedaży i nie istnieje polski kanał komunikacji. Przygotowaliśmy jednak kiedyś poradnik dla klientów avast.com (co obejmuje również automatyczne przedłużenia i zakupy w aplikacji) więc na pewno poradzisz sobie ze zwrotem https://trybawaryjny.pl/jak-zwrocic-program-avast/
Tylko, że aby nawiązać kontakt e-mail lub telefoniczny potrzebny jest Order ID którego ja nie otrzymałem ani na e-mail ani nie mam go w historii zamówień gdyż nie pokazuje mi wgl, że go kupiłem. Rozumiem, że jestem w sytuacji bez wyjścia i będę tylko czekać aż znowu pobierze mi pieniądze z konta? Karty rzekomo nie mam powiązanej ale jakimś cudem pobrało mi pieniądze.
Proszę o kontakt z naszym działem sprzedaży biuro@core.com.pl może koledzy z działu handlowego będą mogli tu jakoś pomóc.
Dobry wieczor, jakis czas temu automatyczne odnawianie na avast wykupilo mi jakas subskrypcje za 200zl, dzieki ktorej zostalo aktywowane na moim koncie „Avast Premium Security (Wiele urządzeń)” wygasa ona dopiero w marcu 2028, chcialbym anulowac subskrypcje oraz otrzymac zwrot kosztow lecz gdy probuje sie skontaktowac z avast support to przekierowuje mnie do strony na ktorej po wypelnieniu wszystkiego pojawia sie tylko i wylacznie opcja do zadzwonienia na numer avastu ktory zlokalizowany jest w stanach zjednoczonych, nie jestem w stanie skontaktowac sie z polskim avast supportem, gdy wchodze na polska strone gdzie mam wszystko wytlumaczone po polsku to po kliknieciu linku… Czytaj więcej »
Cześć,
Nie ma polskiego supportu dla Avasta i zamówień czy subskrypcji odnawianych automatycznie. Support europejski jest w języku angielskim, ale jest tam też czat, który korzysta z translatora więc na pewno sobie poradzisz.
Zajrzyj jeszcze raz do tego poradnika, ale upewnij się, że po przejściu do formularza zwrotu jesteś na stronie EU – klik w ikonkę w prawym górnym rogu strony aby wybrać język i region, ustaw Europe, wówczas kanały kontaktu będą dostępne odpowiednie dla nas, a nie amerykański numer telefonu w podsumowaniu formularza zwrotu.
Witam Mam problem. Wykupiłam subskrypcje Avast Cleanup Premium na komputer. Jednak ostatnio zauważyłam,że co rok subskrybcja się odnawia i z konta już dwa razy pobrało mi po 169 zl. Chciałabym jak najszybciej zrezygnować z subskrybcji Avast. Niestety mam duży problem z anulowaniem subskrypcji. Sprawdziłam wszystkie kontaAvast, sklep play, konta google i na żadnym nie pokazuje mi danej subskrybcji. Nie otrzymałem również żadnego potwierdzenia na zadnej poczcie. Potrzebuję pomocy z anulowaniem mojej subskrybcji Avast Cleanup Premium. Posiadam tylko numer subskrypcji bo widnieje on w programie w aplikacji na komputerze. Próbowałam już pisac maila do biuro@core.com.pl jednak oni nie odpowiadają za ten… Czytaj więcej »
Cześć,
Niestety nadal jesteś pod tym samym adresem, ta strona również jest częścią firmy CORE. Niestety nie jesteśmy w stanie nic zrobić w kwestiach zakupów i subskrypcji bezpośrednio przez aplikację lub stronę producenta, te zamówienia w ogóle nie przechodzą przez nas i nie mamy do nich żadnego dostępu.
Jedyna opcja to formularz zwrotu na stronie avast.com https://support.avast.com/avast/en/gb/home/current/contact?l1=primary2