Jeżeli dokonałeś zakupu programu Avast i chciałbyś zwrócić produkt oraz otrzymać zwrot pieniędzy, to poniżej przedstawiamy film oraz instrukcje jak dokonać zwrotu. Ważne! Producent zwraca środki do 30 dni od otrzymania zgłoszenia.
Film jak dokonać procedury AVAST zwrotu programu krok po kroku:
Instrukcja jak dokonać zwrotu programu krok po kroku
1. Wchodzimy na stronę – https://support.avast.com/en-eu/contact/sales_refund_general
2. Zaznaczamy opcje „Billing, payment, or license issues” i klikamy NEXT
3. Zaznaczamy opcje – I want a refund
4. Wybieramy opcje – An Avast Software product
5. W zależności czy kopiliśmy program mniej niż 30 dni temu lub więcej niż 30 dni temu to zaznaczamy konkretną opcję.
lub
6. W polu gdzie podajemy powód zwrotu zaznaczamy opcje – I bought the wrong product
7.W polu Order ID wpisujemy numer zamówienia który jest na potwierdzeniu zakupu w naszej skrzynce mailowej. Numer będzie w formacie #0000000000
8. Wpisujemy swoje Imię i Nazwisko
9. Podajemy adres rozliczeniowy
10. W ostatnim polu podajemy adres email z którego zostało zrobione zamówienie
11. Klikamy Submit Request i gotowe
Jeśli mimo to nie potrafisz sobie poradzić, skontaktuj się z firmą obsługującą sklep producenta – Allsoft.
Centrum Obsługi Klienta (pytania dotyczące płatności i dostawy) +48 22 390-63-36 od 8 do 20 czasu lokalnego w Polsce.
___
Artykuł powstał dzięki CORE – polskiemu dystrybutorowi antywirusów AVAST i AVG. Sprawdź najlepszy program antywirusowy AVAST Ultimate. Kompleksowa ochrona, polepszona wydajność komputera i prywatność w sieci dzięki jednemu programowi.
Podobał Ci się ten artykuł?
Zapisz się na listę i nie przegap nowych ciekawostek, porad i konkursów!
Cześć,
aktualny formularz zmienił się i Avast każe mi wykonać telefon w celu weryfikacji. Czy jest inny sposób na zwrot pieniędzy?
Witam,
Wydaje mi się, że jest Pan na formularzu Amerykańskim. Tam faktycznie potwierdzenie jest możliwe tylko telefonicznie. Proszę zmienić formularz na region EU. Opcja zmiany znajduje się na dole strony, lub można ją uzyskać modyfikując adres strony, tak żeby zawierało się w nim en-eu.
Hej
Ile czasu trwa oczekiwanie na jakąkolwiek odpowiedź ze strony avastu? Procedurę zwrotu wykonałem 2dni temu i dalej nie mam odpowiedzi.
Zazwyczaj jest to do 3 dni roboczych. Jeśli dzisiaj nie przyjdą pieniądze, to proszę napisać.
Pieniądze do tej pory nie przyszły.
Dziękuję, czy kontaktował się Pan z tego maila, którego używa Pan w tym serwisie – d**-z**@w***.pl?
Nie, kontaktowałem się z maila do którego przypisane jest moje konto avast.
Witam,
Dziś o 14:22 automatycznie przedłużyło mi subskrypcję konta avast.
Wypełniłem ten formularz – czy środki wracają na te same konto, czy jak to wygląda?
Wg. innych komentarzy zwrot środków trwa 3 dni – to potwierdzone?
Jak usunąć moje wszystkie dane (zwłaszcza karty kredytowej) z Avasta? – logowałem się przy pomocy konta google.
Tak, środki są zwracane na to samo konto. Czy otrzymał Pan już zwrot? Aby usunąć dane karty, należy zalogować się do konta Avast, robił to Pan?
Witam,
Środki zostały zwrócone w 2-3 dni od zgłoszenia, natomiast na infolinii dostałem informację, że danych z karty nie da się usunąć, bo nie są przechowywane. Trochę to dziwne – tak na pewno jest?
Karty są przechowywane przez bramkę płatniczą. Powinien Pan móc odpiąć kartę od konta. Ciężko mi interpretować to co Pan usłyszał na infolinii. Czy udało się zajrzeć na Pana konto?
Włączyłem 60 dniową darmową ofertę i złapali mnie.czy mogę unieważnić umowę i żądać zwrotu pieniędzy
Mam trochę za mało informacji, żeby powiedzieć to z pełną stanowczością, ale jeśli opłata została pobrana niedawno, to jak najbardziej, proszę występować o zwrot.
Dzień dobry.
Chciałem skorzystać ale oczywiście instrukcja wprowadza w błąd. Punkt 5 nie istnieje w takiej postaci pod podanym linkiem.
Faktycznie, formularz się zmienił. Dziękuję za komentarz. Przesłałem informację do działu redakcyjnego.
Witam nie mam opcji wyboru: Billing, payment, or license issues. Co mam zrobic nie ma tego ?
Cześć,
niestety producent zmodyfikował formularz zwrotów i teraz dostępny jest wyłącznie live chat, musisz skorzystać z czatu i porozmawiać z pracownikiem wsparcia handlowego, on pomoże przeprowadzić od ręki zwrot zakupu.
[…] Jak zwrócić program AVAST zamówiony na stronie avast.com? […]
Witam, czy avast rzeczywiście zwraca pieniądze? wyskoczyło mi powiadomienie pop up na komputerze z aplikacji avast że niedługo skończy mi się bezpłatny okres próbny, anulowałam subskrypcję od razu, jednak dziś pobrali mi z konta pieniądze. Pisałam na chacie, niby zwrot rozpoczęty jednak ani maila potwierdzającego nie dostałam, ani żadnej innej informacji.
Cześć,
Zwraca zawsze, klient ma pełne prawo zwrotu do 30 dni od momentu zakupu, jednak procedura zwrotów trwa do 14 dni (zwykle ok 5-7) więc trzeba uzbroić się w cierpliwość.