Jeśli szukasz niezawodnej komunikacji dla swojej firmy, warto rozważyć telefonię wirtualną. Jest to naprawdę potężne narzędzie z dziesiątkami przydatnych możliwości. Ale jak wybrać najlepszą usługę telefoniczną? Ringostat ma bogate doświadczenie we wdrażaniu wirtualnej telefonii dla setek firm z różnych branż. Oto kilka wskazówek, na co zwrócić uwagę wybierając telefonię wirtualną dla swojej firmy.
Spis treści
Korzyści z telefonii wirtualnej dla firm
Krótko mówiąc, telefonia wirtualna to komunikacja przez Internet. Aby wykonywać i odbierać połączenia, wystarczy komputer i zestaw słuchawkowy z mikrofonem.
Ale dlaczego jest to lepsze rozwiązanie dla biznesu niż zwykła komunikacja mobilna? Przyjrzyjmy się istotnym zaletom telefonii wirtualnej.
- Oszczędność kosztów. Nie ponosisz wydatków na specjalny sprzęt i okablowanie, personel techniczny.
- Praca z połączeniami bez ograniczeń terytorialnych. Nie jesteś przywiązany do biura, ale możesz pracować wszędzie tam, gdzie jest dostęp do Internetu.
- Rozbudowana funkcjonalność. Oprócz połączeń uzyskasz wiele ważnych dla firmy funkcji.
- Elastyczność dostosowania. Telefonię można dopasować do potrzeb biznesowych, а rozwija się wraz z firmą
- Szczegółowe statystyki połączeń, w tym nagrania wszystkich rozmów. Możesz analizować i poprawiać wydajność swoich pracowników na podstawie raportów.
Jakie funkcje powinny być dostępne w telefonii wirtualnej?
Przekazywanie połączeń
Możesz ustawić reguły, według których połączenia przychodzące będą rozdzielane w zależności od
- dnia tygodnia;
- powodu i kierunku połączenia
- odpowiedzialności menedżerów
- inne.
Kolejka połączeń
Telefonia wirtualna używa numerów wielokanałowych, na które może dzwonić kilku użytkowników jednocześnie. Linia nigdy nie będzie zajęta, a wszystkie połączenia przychodzące będą ustawiane w kolejce.
IVR (menu głosowe)
Nie trzeba już ręcznie rozdzielać połączeń. Dzięki menu głosowemu użytkownik może wybrać żądany kierunek za pomocą klawiatury telefonu.
Nagrywanie rozmów
Wirtualna telefonia nagrywa wszystkie rozmowy między pracownikami i klientami. Są one zapisywane na koncie usługi telefonii, a Ty możesz słuchać i analizować te nagrania, aby:
- monitorować jakość pracy swoich pracowników: znajomość produktów, uprzejmość i poziom obsługi;
- szkolić nowych pracowników.
Dziennik połączeń
Dobra telefonia gromadzi jak najwięcej informacji o połączeniach: datę i godzinę, status połączenia, numer, menedżer, który odebrał połączenie, czas trwania połączenia, komentarz menedżera, nagrywanie połączeń i wiele więcej. Pozwala to również kontrolować pracę zespołu z połączeniami.
Artykuł sponsorowany. CORE - polski dystrybutor antywirusów Norton, AVAST i AVG. Poznaj AVAST Business Antivirus antywirus dla biznesu. Wysoko oceniany i nagradzany program do pełnej ochrony/ firmy.